Waarom? tong is een held.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:46 schreef APK het volgende:
Help deze man en verlos ons van zijn kuttopics.
Neuh, tenzij je Andre van Duin leuk vindt oid.quote:
Alleen als hij een show doet met mevrouw de Bok.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, tenzij je Andre van Duin leuk vindt oid.
Zijn volgende doel is 500.000.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:08 schreef First het volgende:
[..]
onze grote meester gaat slapen na zijn levensdoel gehaald te hebben
Hey Tong, van harte gefeliciteerd joh!quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:43 schreef tong80 het volgende:
Tegen elk aannemelijk bod.
Niet overdrijven in de prijsstelling graag.
Voorbeeldige Moslim.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen, Burakius.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen, Burakius.
Gevonden! Hier kwam AP uit de kast!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:00 schreef AdvancedPower het volgende:
Hmm, ik heb nog wel 2 levens zitten. Een goed leven als rijke meneer en als een sloeber. Het leven van een rijke meneer is natuurlijk wel wat duurder dan het leven van een sloeber. Oh! Wacht eens even... Ik heb nog een liggen!
* AdvancedPowerzoekt in de kast naar een leven..
Aaah, hier zo.
-we onderbreken deze quote voor een belangrijke mededeling-
quote:-vervolg-
Ik heb ook nog het leven van een prostitué. Dit leven is zeer duur maar je verdiend het, als je hard werkt, snel weer terug. Roep maar wat je graag wilt.![]()
OP=OP
Daar hebben we onze sodomiet. Over goede voorbeelden gesproken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen, Burakius.
Ik weet je altijd te vinden, dat weet je toch. Maarre... ik ben een voorbeeldige 'sodomiet'?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:54 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Daar hebben we onze sodomiet. Over goede voorbeelden gesproken.
Vanaf woensdag pas volgens de reclamefolder.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:10 schreef Myraela het volgende:
Misschien zijn ze in de aanbieding bij de aldi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |