quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:44 schreef Marurk het volgende:
Aanpakken dat tuig!!!1!
[ afbeelding ]
Ik stomp ze ook altijd neer. 't Is toch niet te geleuve, zomaar er ff tussendoor willen piepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er reed een auto voor me, op een 1 baans landweggetjequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:30 schreef Marurk het volgende:
[..]
Rijd dan ook gewoon door met je motor.
Dat is altijd leuk inderdaadquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:29 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Wielrenners
vandaag ook zo'n groepje, reden ze door rood terwijl ik groen had. Ze zagen me wel aankomen maar toch staken ze over dus ging maar terugschakelen en meer gas geven, plus toeteren uiteraard :d waardoor de helft moest stoppen
Ach, ze betalen er ook voor..quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:07 schreef Trollface. het volgende:
Wielrenners, denken altijd dat de weg van hun is
Dat moet wel, anders verdien je twee lekke banden en een enkeltje sloot.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:41 schreef SuperWeber het volgende:
Mensen die serieus denken dat ik zit te trollen
Zegt vrijwillige politie jou iets? Kennelijk niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Beroep: Ondernemer
Hou eens op met blaten en bemoei je met dingen waar je wel wat zinnigs over kan zeggen.
Ik hoef mij ook niet te verantwoorden tegen over jou prutser. Even voor ter info: ik heb een eigen installatiebedrijf en tevens vrijwilliger bij de politie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:27 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Jij durft niet eens in je profiel te melden wat voor baan je hebt. En kom nu niet ineens vertellen dat je directeur bent bij een of ander groot bedrijf fietsmongool
Ik doe mij wél voor als politieagent, gewoon, omdat ik het wél ben........quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet van belang. Ik doe mij niet voor als politieagent, terwijl ik dat niet ben...
http://www.politie.nl/Overdepolitie/vrijwillige_politie.aspquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:12 schreef El_Liberaliste het volgende:
Is er een topic oid. waar wat meer staat over de vrijwillige politie? Niet dat ik zo van de platte petten ben, maar verbetering begint ten slotte bij jezelf
/offtopic
Dat is het grote probleem met fietsers ook, ze hebben zichzelf vogelvrij verklaard, wielrenners hebben dat idee nog een slag erger dan de normale fietsers. Deze groep is van mening dat wanneer het fietspad niet zo strak is als een biljarttafel dat ze maar over de weg mogen omdat het daar vlakker is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:13 schreef grindfreakje het volgende:
Als die Kia buiten de bebouwde kom op het fietspad gaat rijden omdat de weg daar vlakker is, dan ga je wel ineens lopen miepen.
Echt fietsers die daar waar het niet hoort gewoon op de autobaan gaan, en dan vooral inderdaad die groepen wielrenners die denken dat ze alles maar mogen om wat voor reden dan ook.
Ik denk met smart terug aan de dagen dat ik oude auto's reed en een kras meer of minder echt niet uit maakte. Mijn levenlang in het centrum van Groningen gewoondt, en wat die fietsers daar allemaal denken te kunnen wagen. En daar moet ik dan steeds voor remmen, nee dacht het toch niet.
Jij bent een van de weinige agenten waar ik respect voor heb.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:25 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem met fietsers ook, ze hebben zichzelf vogelvrij verklaard, wielrenners hebben dat idee nog een slag erger dan de normale fietsers. Deze groep is van mening dat wanneer het fietspad niet zo strak is als een biljarttafel dat ze maar over de weg mogen omdat het daar vlakker is.
Hebben ze wel pech als ik dienst heb, de hele groep gaat op de bon. En ze weten verdomde goed dat ze fout zitten, want zodra ik met een opvallende auto in beeld kom stuiven ze zo weer het fietspad op
Interessant, maar geen ervaringen-topic op Fok oid.?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:14 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
http://www.politie.nl/Overdepolitie/vrijwillige_politie.asp
quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:05 schreef El_Liberaliste het volgende:
Tyfusfietser, ik had je aangereden.
Denk het niet, wat zou je willen weten dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Interessant, maar geen ervaringen-topic op Fok oid.?
Ach, beetje uit interesse.. Misschien dat er ervaringen etc. werden beschrevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Denk het niet, wat zou je willen weten dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |