Wie?quote:
Nee, na 18 uur eindelijk weer bier.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
snel gedaan jappie, net een dikke lijn pep op ofzo
Helemaal niet. Bewijzen?quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
snel gedaan jappie, net een dikke lijn pep op ofzo
Zo kan je het ook zien. Maar sommigen vinden het chiller dan MDMA, anderen minder en weer anderen doen afwisseling. Ik zie het wel. Maar combi schijnt ook chill te zijn.quote:
Nee man, als't inslaat is het veel chiller.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef mstr het volgende:
Het moment dat je je pil hebt ingenomen blijft magisch, het wachten tot in de inslag.
Inslaan vind ik nooit zo tof, geef mij maar als ik lekker stabiel ga.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee man, als't inslaat is het veel chiller.Ik haat dat wachten.
rokenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil rokennn maar mijn ouders kunnen elk moment thuiskomen.
Je denkt dat ze het niet weten?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik wil rokennn maar mijn ouders kunnen elk moment thuiskomen.
even een broekie vraagquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee man, als't inslaat is het veel chiller.Ik haat dat wachten.
Mijn inkopen worden duuur.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
dikke jonko opsteken als je hard gaat. Elke keer weer is het de lekkerste ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |