En de groenteboer gaf nooit wat, die asoquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:25 schreef HappyBob het volgende:
En vervolgens bij de kaasboer een plakje kaas![]()
![]()
Dat oprollen gaf hem nou net dat perfecte gevoel in je mond.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik lustte hem trouwens niet meer als hij niet opgerold was.
Je vergeet het gedeelte waar je mama vroeg: "En wat zeggen we dan?"quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Herinneren jullie het nog, die gouwe ouwe tijd? Dan ging je vroeger als klein opdonder met je vader of moeder naar de slager, en dan sprak de slager de volgende woorden uit die je deden vervullen met een gevoel van blijdschap: "Wil de kleine soms een plakje worst?". Vervolgens sprong je luid "Ja!"-roepend zowat over de toonbank en griste je het plakje worst uit de handen van de persoon achter de toonbank. Luid smakkend werd het, vaak oude en zweterige (maar dat maakte toen niet uit), plakje worst dan verorberd door de kleine jij.
Naar wat voor low-budget slager ging jij dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Luid smakkend werd het, vaak oude en zweterige (maar dat maakte toen niet uit), plakje worst dan verorberd door de kleine jij.
[...]
Stiekem verlang je nog wel een beetje naar dat roze, flinterdunne plakje vlees, als je vandaag de dag weer eens je bestelling doorgeeft bij de lokale slagerij.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, dom van me. Dan zei je, opeens heel verlegen achter mama's rok schuilend, "dankuwel!" terwijl je heftig doorsmakte.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je vergeet het gedeelte waar je mama vroeg: "En wat zeggen we dan?"
De dag dat ik mijn zoon naar de slager neem, krijgt hij verdomme een plakje worst dat hij zal opeten ook!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:33 schreef Watertornado het volgende:
Doen ze dat trouwens nogsteeds? Ik kan me voorstellen dat je gelijk gezeik krijgt van overbezorgde ouders over allergiën, bacteriën, vegetarische manier van opvoeden (ja papa wilde biefstuk), lactose-intolerantie en wat allemaal niet meer.
Kaas na worst vind ik niet lekker, dus bij voorkeur eerst naar de kaasboerquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:25 schreef HappyBob het volgende:
En vervolgens bij de kaasboer een plakje kaas![]()
![]()
Jij misschien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:35 schreef right_turn het volgende:
Tegenwoordig krijgen ze achter de toonbank de worst van de slager tegen het achterste van hun keel!
Oh, jij moest zijn handje vasthouden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:51 schreef El_Bassie het volgende:
Als ik met mijn pa naar het bordeel ging kreeg ik wel eens een gratis blowjob.
Natuurlijk, hij was bang voor je moeder.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh, jij moest zijn handje vasthouden.
Verzonnen trollsquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:51 schreef El_Bassie het volgende:
Als ik met mijn pa naar het bordeel ging kreeg ik wel eens een gratis blowjob.
Vroegâh, ja.quote:
Jah, maar 'Vroegâh' hadden we nog visch ipv visquote:
Ik kreeg bij de appelboer altijd een appelquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En de groenteboer gaf nooit wat, die aso.
Die slager bedoelde waarschijnlijk wat anders toen hij aan die vrouw vroeg of ze 'worst' wilde. Toen hij jouw glimlach bekeek, was hij waarschijnlijk geschokt en week af van zijn plan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:43 schreef Salatrel het volgende:
ik stond laatst bij de slager hier in het dorp vlees te halen voor op de bbq en daar vroeg de slager het nog aan de mevrouw die voor mij aan de beurt was![]()
blijkbaar zag de slager mijntoen hij het vroeg dus ik kreeg ook een plakje toen ik aan de beurt was
Heb je toevallig een blotebillengezicht?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:51 schreef mikieu het volgende:
Ik krijg dat gewoon nog steeds bij de slager hoor? Iedereen hier wordt dat aangeboden.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een blotebillengezicht?
Voor onderweg?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:59 schreef right_turn het volgende:
Ik kreeg altijd een handje houtskooltjes extra bij de steenkolenboer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |