W5 met een sponsje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:32 schreef elkravo het volgende:
Ook heb ik daarnaast last van kalkaanslag op bv. mijn kraan, en andere "metaalachtige" dingen in mijn douche... krijg het niet goed weg,... wat is hier een wondermiddel voor?
Haha nee het is niet vies, alleen er zit een soort vernislaagje of zo op de vloer, alsware het opgeboend of zo... het is geen drap of smurrie....quote:
It's amazing!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:38 schreef Pvoesss het volgende:
Antikal voor de kalkaanslag.. Duur maar werkt goed .
En quick n brite op de vloer..
Dit dus.... leg een laag of 4 wc papier over de plek en giet er schoonmaakazijn overheen. Laat een nachtje trekken. Grote kans dat je het dan zo weg kan borstelen. Als het daarmee niet weg is: alles wegborstelen wat kan en dan gewoon nog een keertje. Zelfs al is het een mm dik gaat het daarmee nog weg. Vet etc moet je wat anders voor gebruiken, geen ervaring mee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:36 schreef Wokkel het volgende:
Zijn het witte tegels? Probeer eens het een nachtje in schoonmaakazijn te laten weken.
Mijn chroom blijft prima in orde met mijn antikalkmiddel. Je moet natuurlijk wel de gebruiksaanwijzing lezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:31 schreef fokkieslim het volgende:
Met schuurmiddelen en antiekalkmiddelen gaat alles naar de Kl......
Als je klaar bent met douchen even de moeite nemen oom chroom even droog te maken,reinigen zonder schade,pak de stoomreiniger.
* fokkieslimNIET OP CHROOM EN EMAILLE GEBRUIKEN,staat er altijd op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn chroom blijft prima in orde met mijn antikalkmiddel. Je moet natuurlijk wel de gebruiksaanwijzing lezen.
Dat staat er dus NIET ATLIJD. Daarom: gebruiksaanwijzing lezen. Maar hey, wie ben ik he?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:59 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
* fokkieslimNIET OP CHROOM EN EMAILLE GEBRUIKEN,staat er altijd op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |