dat is meer een godsgeschenkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, en ik kan niks anders verteren dan bier, nou goed
Heim waar was jij gebleven gisteravond?quote:
En je gaat met zijn audi of denk je daar ook al niet meer aan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef xyzyx het volgende:
Zeg ik tegen mijn pa dat ik zelf wel shoarma ga halen dan.
Vraagt hij of ik dan meteen de patat enzo mee kan nemen... Ja wat denkt hij zelf______________!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot straks
ik hoop dat je zo goed ziek gaat worden van die shoarmaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef xyzyx het volgende:
Vraagt hij of ik dan meteen de patat enzo mee kan nemen... Ja wat denkt hij zelf______________!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot straks
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik hoop dat je zo goed ziek gaat worden van die shoarma
Ik was met Jan even een kebab halen en toen hadden we maar besloten om het daarbij te houdenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heim waar was jij gebleven gisteravond?
Dat ie er weer vloeibaar uit mag spützenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NGquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht al zoietsquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik was met Jan even een kebab halen en toen hadden we maar besloten om het daarbij te houden
Ik hoop dat je een troll bent. Anders heb ik medelijden met de mensen in je omgeving.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef xyzyx het volgende:
Tot straks
Eet smakelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef xyzyx het volgende:
Tot straks
valt me nog mee van jequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
heimpje, het werken ging gisteren best goed
Hij staat op naam van mijn ma, dus feitelijk is hij niet van hem + dat ik vandaag de auto mocht lenen alleen vriend was ziek dus was ik daar niet heen gegaan...quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
En je gaat met zijn audi of denk je daar ook al niet meer aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |