abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:15:07 #276
104871 remlof
Europees federalist
pi_85086735
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:13 schreef Morendo het volgende:
Dit 'opstootje' tussen Verhagen en Wilders is, denk ik, onderling afgestemd en prima gecoördineerd. Wilders kan aantonen dat hij zich niet laat muilkorven en Verhagen stelt het linkse deel in zijn achterban gerust.
Ah dus Wilders gaat niet haatzaaien op 11 september? :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:17:24 #277
165633 eriksd
The grand facade...
pi_85086814
Hij gaat zijn mening verkondigen hé. Kennelijk is dat haatzaaien als dat niet de jouwe is :')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_85086825
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:13 schreef Morendo het volgende:
Dit 'opstootje' tussen Verhagen en Wilders is, denk ik, onderling afgestemd en prima gecoördineerd. Wilders kan aantonen dat hij zich niet laat muilkorven en Verhagen stelt het linkse deel in zijn achterban gerust.
Ik denk eerder dat Wilders test hoe ver hij kan gaan ;)
Er wordt heel veel afgestemd onderling, maar dit geloof ik niet zo.
pi_85086830
En dat die mening anders is dan het cda is precies waarom we deze aparte vorm kabinet krijgen.

Staat niet voor niets ook in dat artikel:
quote:
CDA-senator Hans Hillen zei zaterdag niettemin dat Wilders rekening moet houden met zijn nieuwe rol. Het bezoek van Wilders aan de VS is riskant en kan schadelijk zijn voor het bedrijfsleven, zei de senator. "Wen er alvast maar aan", luidde de reactie van Wilders op Hillen.

Verhagen wijst er op dat Wilders kan blijven zeggen wat hij wil. "Ik verwacht ook dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt voor wat hij zegt", voegde hij daar aan toe. De bewindsman zegt niet te zullen schromen Wilders tegen te spreken wanneer hij zaken verkondigt die haaks staat op zijn opvattingen. "Dan zal ik daar in scherpe bewoordingen afstand van nemen."

© Trouw 2010, op dit artikel rust copyright.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_85086921
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:17 schreef eriksd het volgende:
Hij gaat zijn mening verkondigen hé. Kennelijk is dat haatzaaien als dat niet de jouwe is :')
Dat ligt er helemaal aan hoe hij die mening verpakt. Doet hij dat op een manier waardoor de Nederlandse regering ernstig in verlegenheid wordt gebracht (en dat is iets waar hij sterk in is) dan kan dat prima dit verse verbond weer om zeep helpen. Bedenk goed dat Wilders niet bekend staat als iemand die sterk is in het nakomen van afspraken...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_85086955
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:15 schreef remlof het volgende:

[..]

Goed om te zien dat voordat er nog een letter uitgesproken is jij al weet dat het haatzaaien gaat betreffen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:22:30 #282
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85086971
quote:

[..]

Het is belangrijk om de discussie op een iets hoger plan te tillen. Want jij gaat er natuurlijk vanuit dat er niks is afgesproken tussen Verhagen en Wilders. En dat vervolgens eerstgenoemde op 11 september de stekker uit de besprekingen trekt. En dat er vervolgens een kabinet gevormd rond PvdA-GL-D66. En dan wordt het voor jou extra spannend, want 5 december nadert met rasse schreden, en vol verwachting klopt jouw hart over wat Sinterklaas dit jaar heeft meegenomen uit Spanje.
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:23:22 #283
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_85087002
quote:

[..]

Zeggen waar het opstaat. De Islam is een patriarchale en achtergestelde woestijn cultuur.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:23:25 #284
104871 remlof
Europees federalist
pi_85087004
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:17 schreef eriksd het volgende:
Het is sowieso je bemoeien met de interne politiek van een ander land. Lees anders even wat de burgemeester van New York erover te zeggen heeft: Mike Bloomberg’s Remarks on the Proposed Mosque and Community Center in Lower Manhattan

En ja, alle aanhangers van een religie als potentiële terroristen bestempelen is haatzaaien.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:24:30 #285
104871 remlof
Europees federalist
pi_85087039
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het is belangrijk om de discussie op een iets hoger plan te tillen. Want jij gaat er natuurlijk vanuit dat er niks is afgesproken tussen Verhagen en Wilders. En dat vervolgens eerstgenoemde op 11 september de stekker uit de besprekingen trekt. En dat er vervolgens een kabinet gevormd rond PvdA-GL-D66. En dat wordt het voor jou extra spannend, want 5 december nadert met rasse schreden, en vol verwachting klopt jouw hart over wat Sinterklaas dit jaar heeft meegenomen uit Spanje.
So much voor je hogere plan :')
pi_85087082
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Goed om te zien dat voordat er nog een letter uitgesproken is jij al weet dat het haatzaaien gaat betreffen.
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst natuurlijk. Maar bij Wilders is de kans op radicale uitspraken natuurlijk weel zeer, zeer groot. De kans dat hij met een verzoenend verhaal gaat komen lijkt me niet zo groot :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:26:30 #287
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85087106
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:24 schreef remlof het volgende:

[..]

So much voor je hogere plan :')
Ik houd je een spiegel voor. Jij hebt overduidelijk geen kaas gegeten van politiek en politieke verhoudingen.
pi_85087114
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:17 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Wilders test hoe ver hij kan gaan ;)
Er wordt heel veel afgestemd onderling, maar dit geloof ik niet zo.
Hillen vond het gewoon nodig publiekelijk zijn zorgen te uiten, dus dan krijgt het een eigen dynamiek omdat iedereen daarover iets te vertellen heeft.
Ik vind dat het steeds verder buiten proporties wordt geanalyseerd en dat het tussen de verhoudingen van Verhagen, Wilders en Rutte geen impact heeft. Daar zijn ze teveel professional voor, anders dan forumdeelnemers.
pi_85087216
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:26 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Hillen vond het gewoon nodig publiekelijk zijn zorgen te uiten, dus dan krijgt het een eigen dynamiek omdat iedereen daarover iets te vertellen heeft.
Ik vind dat het steeds verder buiten proporties wordt geanalyseerd en dat het tussen de verhoudingen van Verhagen, Wilders en Rutte geen impact heeft. Daar zijn ze teveel professional voor, anders dan forumdeelnemers.
Het kan wel degelijk een negatieve invloed op de verhoudingen tussen hen hebben wanneer Wilders te ver gaat in zijn uitspraken. Zowel Verhagen (rondom Fitna) als Rutte (rondom zijn verdwijnen uit de VVD) weten dat het bijna onmogelijk is om goede afspraken te maken met Wilders op dit vlak. Hij belooft keer op keer van alles en nog wat maar doet de volgende dag exact het omgekeerde. Als zoiets zo snel al mis gaat dan werkt dat het vertrouwen niet in de hand...
Het kan dus prima gaan maar de kans dat er weer een ongeleid projectiel rond gaat vliegen is ook zeer groot.
pi_85087277
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst natuurlijk. Maar bij Wilders is de kans op radicale uitspraken natuurlijk weel zeer, zeer groot. De kans dat hij met een verzoenend verhaal gaat komen lijkt me niet zo groot :')
En hoe groter het podium hoe groter de kans op een flink statement van zijn kant lijkt me.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:33:46 #291
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85087336
Door welke organisatie is Wilders trouwens uitgenodigd als spreker, of gaat hij daar op de bonnefooi naar toe?
pi_85087396
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:23 schreef remlof het volgende:

Het is sowieso je bemoeien met de interne politiek van een ander land. Lees anders even wat de burgemeester van New York erover te zeggen heeft: Mike Bloomberg’s Remarks on the Proposed Mosque and Community Center in Lower Manhattan

Je stelt nu dat islamisering politiek is. Het is maar dat je dit zelf weet en ziet.

En het is evident dat de burgemeester, van de stad waar de moskee gebouwd wordt, stelt dat iedereen het recht heeft een privaat gebouw te gebruiken voor religieuze doeleinden en dat wanneer de overheid dit recht ontzegt daarvoor geen spaan wordt heel gelaten door de rechterlijke macht.

Anderzijds heeft iedereen het recht daartegen daartegen te protesteren. Wanneer de overheid dit recht ontzegt zal daar geen spaan heel worden gelaten door de rechterlijke macht.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:36:53 #293
104871 remlof
Europees federalist
pi_85087454
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:33 schreef Morendo het volgende:
Door welke organisatie is Wilders trouwens uitgenodigd als spreker, of gaat hij daar op de bonnefooi naar toe?
Door de organisatie "Stop Islamization of America" :')
www.sioaonline.com
pi_85087479
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het kan wel degelijk een negatieve invloed op de verhoudingen tussen hen hebben wanneer Wilders te ver gaat in zijn uitspraken.
Kijk, ik kan hier niks mee. Als jij graag een voorschot wil nemen op de bijdrage van Wilders bij die manifestatie moet jij jouw kristallen bol aan mij uitlenen, want op geen enkele ander manier kan ik hierover discussiëren.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:39:00 #295
104871 remlof
Europees federalist
pi_85087519
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:35 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je stelt nu dat islamisering politiek is. Het is maar dat je dit zelf weet en ziet.
Nee hoor, dan heb je me echt heel erg verkeerd begrepen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:39:21 #296
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_85087532
Er lijken nu al wat onstabiele factoren in het kabinet te zitten. Wanneer Wilders naar de 11 september herdenking gaat en weer debiele dingen gaat zeggen zou het kabinet zo kunnen vallen.
pi_85087594
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee hoor, dan heb je me echt heel erg verkeerd begrepen.
Waar slaat bemoeien met de interne politiek van een ander land dan precies op?
pi_85087626
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:39 schreef Premium_Quality het volgende:
Er lijken nu al wat onstabiele factoren in het kabinet te zitten. Wanneer Wilders naar de 11 september herdenking gaat en weer debiele dingen gaat zeggen zou het kabinet zo kunnen vallen.
Als er voor die tijd al een kabinet is geïnstalleerd.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:43:13 #299
104871 remlof
Europees federalist
pi_85087658
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:41 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Waar slaat bemoeien met de interne politiek van een ander land dan precies op?
Dat wat Wilders gaat doen in New York op 11 september.
pi_85087925
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat wat Wilders gaat doen in New York op 11 september.
Prima.

En waar slaat interne politiek precies op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')