Ik op mijn chick in de soepquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:45 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Ik zit te wachten op mijn patat shoarma

Maar ik ben heul kieskeurigquote:

Lexaquote:

Geen idee. Waarom zou je een cd erbij willen? Of behoor je als ouder te lui te zijn om je kind de verhalen zelf voor te lezen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik vind Woezel en Pip boekjes helemaal niet zo duur op bol.com?Of heb je die met CD erbij in handen gehad?

Jaquote:

quote:

Je praat alsof je net keihard genomen bent.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik dacht... Socios wil nu neuken, en Tombo ookIk zag een match

Ja maar een one night stand gaat toch niet om innerlijk,quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die reclame idd![]()
Nee, ik ben echt heel ergEr zijn weinig mannen die voldoen aan wat ik als totaalplaatje wil

Geen idee, hoe hard gilde jij?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was het vluggertje net zo lekker als die van mij?

CD met Guusje die voorleest zit bij veel boeken, dan is ie 14,95, maar gewoon een kartonnen blokboekje is 4,95quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Waarom zou je een cd erbij willen? Of behoor je als ouder te lui te zijn om je kind de verhalen zelf voor te lezen?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Tombo i speak no franco wat betekent jou ondertitel.

quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Je praat alsof je net keihard genomen bent.

nouquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Je praat alsof je net keihard genomen bent.

quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CD met Guusje die voorleest zit bij veel boeken, dan is ie 14,95, maar gewoon een kartonnen blokboekje is 4,95![]()
[..]
"Ik heb een dronken tor gezien"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |