abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84738705
quote:
Maar liefst 83 procent van de FOK!users wil dat Laura vertrekt. Daarbij maakt het niet uit of de 14-jarige klaar is voor de solo zeiltocht rond de wereld.

Dat blijkt uit de FP-poll waar meer dan 10.000 mensen op stemden. 52 procent denkt niet dat Laura de reis aankan maar zegt: Laat Laura alsjeblieft vertrekken. 32 procent denkt dat ze wel klaar is voor de reis en wil ook dat ze gaat.

Zeven procent van de stemmers denkt dat ze niet klaar is en wil dat ze thuisblijft. Slechts 2,5 procent denkt dat Laura de reis wel aankan maar wil toch dat ze thuisblijft.

DjinN: "Laat dat zeikkind ajb gaan zeg, het zou me nu onderhand zo fucking worst wezen als er wat met haar gebeurt." Gammapooka is milder in zijn oordeel: "Hoe zouden jullie het allemaal vinden als een ander beslist wat JOUW kind wel of niet mag? Laat dat kind toch lekker haar gang gaan." MGD83 gelooft in Laura: "Absoluut, zij en haar ouders hebben groot gelijk. Ze voldoet aan al haar verplichtingen, en het kind is een stuk volwassener dan de meeste mensen die het triviale nummertje 18 wel zijn gepasseerd."
'Laat Laura alsjeblieft vertrekken'

Via de bron kan je ook op de POLL stemmen.

Misschien kan iemand die in de buurt is van waar ze haar reis begint even een paar foto's maken? Ook al moppert iedereen, af en toe een update is wel welkom toch? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 01-08-2010 18:06:57 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_84738756
Laura :')
pi_84738859
Een dagelijkse update lijkt me wel op zijn plaats.
pi_84738900
Rot op met je dagelijkse update :')

Niemand wilt er wat van weten, stop nou met aandacht daaraan geven, doei.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_84738909
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:54 schreef IBAZ het volgende:
Een dagelijkse update lijkt me wel op zijn plaats.
Nou, naar de vorige topics gekeken te hebben doen de users dat zelf wel. Op de FP zal dat niet zo heel veel gebeuren denk ik, maar in topics kan je het nieuwtje altijd kwijt.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_84738925
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:55 schreef MouzurX het volgende:
Rot op met je dagelijkse update :')

Niemand wilt er wat van weten, stop nou met aandacht daaraan geven, doei.
je hebt je mening gegeven. Stop volgen is een optie voor jou?
  zondag 1 augustus 2010 @ 16:00:47 #7
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_84739041
:)
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_84739069
quote:
Dat blijkt uit de FP-poll waar meer dan 10.000 mensen op stemden. 52 procent denkt niet dat Laura de reis aankan maar zegt: Laat Laura alsjeblieft vertrekken
Fucking ramptoeristen :D
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_84739320
nu ze mag zeilen en "volwassen" genoeg is verklaard mogen mannen van 18+ haar dan ook uitwonen omdat ze volwassen is zeg maar?

lekker heur, 14 jarige op je mast
pi_84739378
Is ze nog niet weg? :r
pi_84740292
Aandacht hoer is het :r hopelijk krijgt dat kut kind een zee storm en zal ze daarna bedelen dat ze toch niet slim genoeg was :r
  zondag 1 augustus 2010 @ 16:45:53 #12
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_84740382
-edit- offtopic

[ Bericht 93% gewijzigd door paddy op 01-08-2010 17:34:20 ]
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_84740391
Laura O+
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:12:03 #14
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_84741216
Laura O+
Ik wou dat je 18 was
Dan kon je zeilen
Met mijn mast.

De wereld rond
Omhoog die kont
We doen het
Net als de hond

~O>
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 17:36:05 #15
137949 Disana
pi_84742011
;)

Nu ze mag, mag ze van mij ook. Het kan me niet schelen. Maar ik ben bang dat we er nog veel van gaan horen, en dat is tegen mijn zin tenzij het is dat het fout gaat.

[ Bericht 21% gewijzigd door Disana op 01-08-2010 17:46:46 ]
pi_84742358
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:36 schreef Disana het volgende:
Het Engelse Poll schrijf je met 2 L's.
Helemaal gelijk ^O^

quote:
Nu ze mag, mag ze van mij ook. Het kan me niet schelen. Maar ik ben bang dat we er nog veel van gaan horen, en dat is tegen mijn zin tenzij het is dat het fout gaat.
Mijn mening heb ik al ergens gegeven hierover. Mij boeit het dus ook niet, maar net als de nieuwsberichten van Joran, zullen er ook nieuwsfeiten van Laura komen. Dat zal gewoon welkom in dit topic zijn.

En users beslissen zelf welk bericht ze willen volgen en welke niet. je zou er zelf voor kunnen kiezen dit topic niet langer in je myat te zien. De users die dit wel willen moeten daar ook gewoon de mogelijkheid voor hebben.

Dus je kan klikken op stop volgen en je hebt geen last meer van dit topic ;)
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 17:50:16 #17
137949 Disana
pi_84742426
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef paddy het volgende:

[..]

Helemaal gelijk ^O^
[..]

Mijn mening heb ik al ergens gegeven hierover. Mij boeit het dus ook niet, maar net als de nieuwsberichten van Joran, zullen er ook nieuwsfeiten van Laura komen. Dat zal gewoon welkom in dit topic zijn.

En users beslissen zelf welk bericht ze willen volgen en welke niet. je zou er zelf voor kunnen kiezen dit topic niet langer in je myat te zien. De users die dit wel willen moeten daar ook gewoon de mogelijkheid voor hebben.

Dus je kan klikken op stop volgen en je hebt geen last meer van dit topic ;)
Ja, kan allemaal. Zo belangrijk is het niet, toch? Ik merk gewoon dat mijn belangstelling weg is nu ze niet langer onder toezicht staat. Ik bedoel, het is niet zo dat ik belangstelling heb voor zeilreizen :) Maar als er iets te smullen valt, ben ik natuurlijk weer wel van de partij.
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:51:20 #18
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_84742456
'JOU kind' :')
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_84742764
ik hoop wel dat het complete en ik zeg dus 'complete' Nederlandse Journaille... plus alle hoofdredacteuren van nederlandsche media op een klein bootje achter haaraan gaat varen om op de voet van iedere scheet die het kind doet verslag te kunnen uitbrengen ......

waaarna er dus een gaatje in dat volg-bootje blijkt te zitten en na een emotievolle reddingsactie de gehele Nederlandsche Media onder de hoede van Jeugdzorg terecht komt :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_84742870
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef powerofdreams het volgende:
nu ze mag zeilen en "volwassen" genoeg is verklaard mogen mannen van 18+ haar dan ook uitwonen omdat ze volwassen is zeg maar?
[ afbeelding ]

lekker heur, 14 jarige op je mast
pi_84743097
Laat dat wief lekker opsodemieteren.
Cool story, Hansel.
pi_84743114
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, kan allemaal. Zo belangrijk is het niet, toch? Ik merk gewoon dat mijn belangstelling weg is nu ze niet langer onder toezicht staat. Ik bedoel, het is niet zo dat ik belangstelling heb voor zeilreizen :) Maar als er iets te smullen valt, ben ik natuurlijk weer wel van de partij.
Ik ben ook niet voor niets NWS mod geworden en du ook een ramptoerist :D

En snap je verder ook echt wel, maar er zijn ook FOK!kers die het wel interessant vinden om het nieuws hierover te volgen. En vaak is er alleen maar nieuws over het misgaan van, dus verwacht dan ook niet elke zeiltoer-update in het nieuws te zien :P
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 18:25:00 #23
137949 Disana
pi_84743550
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:10 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik ben ook niet voor niets NWS mod geworden en du ook een ramptoerist :D

En snap je verder ook echt wel, maar er zijn ook FOK!kers die het wel interessant vinden om het nieuws hierover te volgen. En vaak is er alleen maar nieuws over het misgaan van, dus verwacht dan ook niet elke zeiltoer-update in het nieuws te zien :P
Er zijn best wel leuke scenario's voor ons ramptoeristen te bedenken, ik beh ook helemaal niet tegen het topic mocht je dat soms denken :)

Bijvoorbeeld dat ze niets meer van zich laat horen en dat een jaar later blijkt dat ze in een Somalisch kustdorp met een zwarte meneer is getrouwd en dat ze de kost verdient met zeilles geven.

Of dat ze gewoon met een baby terugkomt.

Of dat ze zoek raakt en haar geheugen kwijt blijkt te zijn als ze eindelijk weer opduikt. Dit scenario kan met en zonder kindje, een blank kindje zou wel erg interessant zijn ingeval van ja, kindje.
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:25:16 #24
78918 SeLang
Black swans matter
pi_84743559

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_84744056
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:12 schreef BradleyQ het volgende:
Laura O+
Ik wou dat je 18 was
Dan kon je zeilen
Met mijn mast.

De wereld rond
Omhoog die kont
We doen het
Net als de hond

~O>
We hebben een poëet in ons midden jongens, echt prachtig dit.
Toegang is geen open deur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')