'Laat Laura alsjeblieft vertrekken'quote:Maar liefst 83 procent van de FOK!users wil dat Laura vertrekt. Daarbij maakt het niet uit of de 14-jarige klaar is voor de solo zeiltocht rond de wereld.
Dat blijkt uit de FP-poll waar meer dan 10.000 mensen op stemden. 52 procent denkt niet dat Laura de reis aankan maar zegt: Laat Laura alsjeblieft vertrekken. 32 procent denkt dat ze wel klaar is voor de reis en wil ook dat ze gaat.
Zeven procent van de stemmers denkt dat ze niet klaar is en wil dat ze thuisblijft. Slechts 2,5 procent denkt dat Laura de reis wel aankan maar wil toch dat ze thuisblijft.
DjinN: "Laat dat zeikkind ajb gaan zeg, het zou me nu onderhand zo fucking worst wezen als er wat met haar gebeurt." Gammapooka is milder in zijn oordeel: "Hoe zouden jullie het allemaal vinden als een ander beslist wat JOUW kind wel of niet mag? Laat dat kind toch lekker haar gang gaan." MGD83 gelooft in Laura: "Absoluut, zij en haar ouders hebben groot gelijk. Ze voldoet aan al haar verplichtingen, en het kind is een stuk volwassener dan de meeste mensen die het triviale nummertje 18 wel zijn gepasseerd."
Nou, naar de vorige topics gekeken te hebben doen de users dat zelf wel. Op de FP zal dat niet zo heel veel gebeuren denk ik, maar in topics kan je het nieuwtje altijd kwijt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:54 schreef IBAZ het volgende:
Een dagelijkse update lijkt me wel op zijn plaats.
je hebt je mening gegeven. Stop volgen is een optie voor jou?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:55 schreef MouzurX het volgende:
Rot op met je dagelijkse update![]()
Niemand wilt er wat van weten, stop nou met aandacht daaraan geven, doei.
Fucking ramptoeristenquote:Dat blijkt uit de FP-poll waar meer dan 10.000 mensen op stemden. 52 procent denkt niet dat Laura de reis aankan maar zegt: Laat Laura alsjeblieft vertrekken
Helemaal gelijkquote:
Mijn mening heb ik al ergens gegeven hierover. Mij boeit het dus ook niet, maar net als de nieuwsberichten van Joran, zullen er ook nieuwsfeiten van Laura komen. Dat zal gewoon welkom in dit topic zijn.quote:Nu ze mag, mag ze van mij ook. Het kan me niet schelen. Maar ik ben bang dat we er nog veel van gaan horen, en dat is tegen mijn zin tenzij het is dat het fout gaat.
Ja, kan allemaal. Zo belangrijk is het niet, toch? Ik merk gewoon dat mijn belangstelling weg is nu ze niet langer onder toezicht staat. Ik bedoel, het is niet zo dat ik belangstelling heb voor zeilreizenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Helemaal gelijk![]()
[..]
Mijn mening heb ik al ergens gegeven hierover. Mij boeit het dus ook niet, maar net als de nieuwsberichten van Joran, zullen er ook nieuwsfeiten van Laura komen. Dat zal gewoon welkom in dit topic zijn.
En users beslissen zelf welk bericht ze willen volgen en welke niet. je zou er zelf voor kunnen kiezen dit topic niet langer in je myat te zien. De users die dit wel willen moeten daar ook gewoon de mogelijkheid voor hebben.
Dus je kan klikken op stop volgen en je hebt geen last meer van dit topic
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef powerofdreams het volgende:
nu ze mag zeilen en "volwassen" genoeg is verklaard mogen mannen van 18+ haar dan ook uitwonen omdat ze volwassen is zeg maar?
[ afbeelding ]
lekker heur, 14 jarige op je mast
Ik ben ook niet voor niets NWS mod geworden en du ook een ramptoeristquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, kan allemaal. Zo belangrijk is het niet, toch? Ik merk gewoon dat mijn belangstelling weg is nu ze niet langer onder toezicht staat. Ik bedoel, het is niet zo dat ik belangstelling heb voor zeilreizenMaar als er iets te smullen valt, ben ik natuurlijk weer wel van de partij.
Er zijn best wel leuke scenario's voor ons ramptoeristen te bedenken, ik beh ook helemaal niet tegen het topic mocht je dat soms denkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor niets NWS mod geworden en du ook een ramptoerist
En snap je verder ook echt wel, maar er zijn ook FOK!kers die het wel interessant vinden om het nieuws hierover te volgen. En vaak is er alleen maar nieuws over het misgaan van, dus verwacht dan ook niet elke zeiltoer-update in het nieuws te zien
We hebben een poëet in ons midden jongens, echt prachtig dit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:12 schreef BradleyQ het volgende:
Laura![]()
Ik wou dat je 18 was
Dan kon je zeilen
Met mijn mast.
De wereld rond
Omhoog die kont
We doen het
Net als de hond
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|