Schaamgevoelens dat jij er leuk eruit ziet waardoor je de hoofden van al die mannen op hol brengt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben trouwens wel een beetje trots op mezelf
Ik heb voor het eerst buiten hardgelopen
Nog wel een beetje met schaamgevoelens maar ach geen sportschool hier in de buurt dus dan maar zo
Volgens mij liep ik alleen wel veel harder dan normaal dus was echt helemaal kapot
Wees trots op jezelf! Ik heb ook wel eens hardgelopen en een groepje jongens gehad dat riep ''hee dat moet je vaker doen!'' maar daar moet je boven staan, je doet het voor jezelf toch? Niet voor de buitenwereld, en het is goed dat je actief bentquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:
Nog wel een beetje met schaamgevoelens maar ach geen sportschool hier in de buurt dus dan maar zo
Volgens mij liep ik alleen wel veel harder dan normaal dus was echt helemaal kapot
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:28 schreef z80 het volgende:
de eerste tomaatje van dit jaar uit eigen geplukt.
zijn wel kleiner dan afgelopen jaren.
en zo even de plaatselijke middenstand sponseren.
even bij de Mongool/Chinees eten.
Mijn vriend liep naast me dus dat zal wel meevallenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schaamgevoelens dat jij er leuk eruit ziet waardoor je de hoofden van al die mannen op hol brengt?Hun probleem, dunkt mij.
die dingen zijn idd duur. Nou ja wie weet komt de zilvervloot een keer binnen hierquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb zelf inderdaad een loopbanderg duur maar heb het geld er zeker wel uitgelopen
Moest heel erg wennen om inderdaad te kijken waar ik mijn voeten neerzet, maar ook wel weer leuk om naar paardjes in de wei te kunnen kijken
Klinkt goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die dingen zijn idd duur. Nou ja wie weet komt de zilvervloot een keer binnen hier
en om je heen kijken is idd leukIn het begin was ik alleen aan het volhouden
maar tegenwoordig loop ik idd lekker om mij heen te kijken met lopen. Loop vaak door t bos, das leuk. Langs weilanden, ook leuk allemaal koeien en paarden en ook ganzen
en kom door een hele dure wijk met allemaal grote huizen enzo dus daar kan je ook leuk kijken.
Meteen een reden om even aan je sprinten te werken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef DarkElf het volgende:
Vorige keer liep ik een keer 's ochtends vroeg langs het huis met de ganzen alleen dat was ik even vergeten. Schrok mij dood toen die beesten ineens al gakkend kwamen aanrennen (waakganzen , handige beesten) ..
Niksquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh ziet er lekker uit. en wat maak je ermee?
En dan is die straks moe van het slapenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:20 schreef freecell het volgende:
TARA is om 14:30 naar boven gegaan met de mededeling: ben zo duf, ga héél even liggen
Heard nothing since
Waarschijnlijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:26 schreef borisz het volgende:
[..]
En dan is die straks moe van het slapen.
Had TARA de nachtdienst vannacht?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:33 schreef freecell het volgende:
Waarschijnlijk
Maar hij was er ook echt wel aan toe geloof ik, zt vanmorgen in de kerk zelfs al bijna te slapen(nogal schokkend, aangezien onze kerk nogal veel herrie maakt
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's niet waar, groene thee is wel echt theequote:
Buffelmozzarella, lekker brood, beetje olijfolie en kruiden..quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef Resistor het volgende:
Ik post hier zelden, maar damn wat is Jamón ibérico toch lekker![]()
Paar stukjes op, nu op zoek naar inspiratie met wat ik er mee kan doen (paar stukjes gekregen, helaas geen hele poot)
Ach. Het kán wel, ik heb 10 mensen gewassen, mijn collega 11. Ik heb 2 keer pillen gedeeld, zij heeft de spoelkeuken opgeruimd. Gelukkig wisten we dat de beddendienst nog zou komen, dus bedden opmaken hoefde niet. 't Is alleen zo jammer dat het moet gebeuren... Dan te bedenken dat iedereen op de afdeling weet dat die collega die ingepland stond via het flexbureau, NOOIT werkt op zondag. Het had dus voorkomen kunnen worden, dat steekt welquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
En LeinMensenlief, wat een ramp lijkt me dat joh!
Lekker opsmikkelenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef Resistor het volgende:
Paar stukjes op, nu op zoek naar inspiratie met wat ik er mee kan doen (paar stukjes gekregen, helaas geen hele poot)
loop je normaal gesproken dan op zo'n loopbandje? dat kan ik dus echt niet hequote:Op zondag 1 augustus 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:
ga dan eens gauw aan ut bakken !quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBen al het bakwerk voor me uit aan het schuiven
moet nog steeds beginnen dus
![]()
gewoon vaker posten hierzo, de mensen hier zijn veel te gezellig om lang van weg te blijven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef Resistor het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
loop je normaal gesproken dan op zo'n loopbandje? dat kan ik dus echt niet hegeef mij die buitenlucht maar
morgen weer rennen ! ff kijken of mijn zwaar ongetrainde lichaam het nog kan winnen van m'n sportbuddy
sowieso (heb ik dat woord dan eindelijk eens goed gespeld?)quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:22 schreef Sarabi het volgende:
Yep ik loop lekker op een loopband en vandaag heeft met niet van gedachten done veranderen
[..]
Helemaal goed gespeld!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
sowieso (heb ik dat woord dan eindelijk eens goed gespeld?)
Dikke kudo's voor de lichaamsverzorgingvoor alle sportbeestjes hier trouwens
of dat nou op een loopband is of niet. Alleen jammer dat ik dan nooit langs je heen zal rennen
Thanksquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
sowieso (heb ik dat woord dan eindelijk eens goed gespeld?)
Dikke kudo's voor de lichaamsverzorgingvoor alle sportbeestjes hier trouwens
of dat nou op een loopband is of niet. Alleen jammer dat ik dan nooit langs je heen zal rennen
^^quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thankssowieso
voor iedereen die lief is voor zijn/haar lichaam
smakelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Helemaal goed gespeld!![]()
Om mijn lichaam nog meer te verzorgen, heb ik iets gedaan wat ik zeker 10 jaar niet gedaan heb, chinees gehaald!
Aurequote:Op zondag 1 augustus 2010 18:30 schreef Aure het volgende:
Hooooi!
Nou het was wel gezellig, we kunnen het geloof ik wel goed met elkaar vinden, maar ik ben er nog niet helemaal uit op wat voor manier. Kan ook best zijn dat hij gewoon classy is natuurlijkMaar het zou ook zomaar goed kunnen dat ik totaaaal niet zijn type ben, wat ik ook wel zou kunnen begrijpen, want we verschillen wel een beetje
Maar het was een gezellige middag en dat vind ik ook wel wat waard
Lach je me nu uitquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aure![]()
![]()
Altijd leuk om te lezen wat vrouwen zeggen en doen.
Goed gedaan! Ik ben benieuwd....quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:30 schreef PdeHoog het volgende:
Taart staat in de oven en is over 20 minuten klaar![]()
![]()
En dan wordt het wachten, wachten, wachten
Haha nee joh, waarom dat dan? Heb leuke gesprekken met hem gevoerd hoor!quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Je voelt je nu toch niet beledigd door hem?![]()
![]()
En welke thee hebben jullie gedronken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en welke film hebben jullie gekeken?
Hahaha seven pounds, want ik had niet zoveel liggen en die had hij nog niet gezien. Niet helemaal de juiste film voor een eerste kennismakingquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en welke film hebben jullie gekeken?
Nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En welke thee hebben jullie gedronken?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
En hebben jullie de Aftrekaanval met de Dame (ja, die bestaat bij het schaken!) gedaan?
Ik vind Seven Pounds wel een goeie film.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha seven pounds, want ik had niet zoveel liggen en die had hij nog niet gezien. Niet helemaal de juiste film voor een eerste kennismakingMaar hij vond hem wel goed, dus dat scheelt al
Ik ook hoor!quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Seven Pounds wel een goeie film.
jij ook alquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:41 schreef borisz het volgende:
Nog een half uurtje S2 van Dexter over.
op mij hoef je niet te wachten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:30 schreef PdeHoog het volgende:
Taart staat in de oven en is over 20 minuten klaar![]()
![]()
En dan wordt het wachten, wachten, wachten
quote:'Kwart vrouwen toont ware gezicht niet aan partner'
Uitgegeven: 1 augustus 2010 18:24
Laatst gewijzigd: 1 augustus 2010 18:27
AMSTERDAM – Een kwart van de vrouwen (26 procent) heeft zich nog nooit helemaal naturel aan haar partner laten zien; hij kent haar alleen mét make-up. Eén op de vijf van deze groep kruipt ’s morgen zelfs stiekem uit bed om haar gezicht nog wat bij te werken vóór hij wakker wordt.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ht-niet-partner.html
Ik ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goed gedaan! Ik ben benieuwd....
Op jou ga ik ook helemaal niet wachtenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:45 schreef z80 het volgende:
[..]
op mij hoef je niet te wachten.![]()
sorry maar bijna 2 uur rijden voor een stukje taart vind ik net iets te ver.
En ik wou nog wel aanbieden om ff gezellig te komen doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op jou ga ik ook helemaal niet wachtenIk wil vrouwelijk gezelschap
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En ik wou nog wel aanbieden om ff gezellig te komen doen
blonde wimpers ziet er echt niet uit dus draag 9 van de 10 keer een laagje bruine mascara (zwart is echt té bij mij) maar loop thuis ook geregeld au naturel rond hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DE, jij bent hoogblond. Mascara addicted?
waar was dat ook al weer... waar jij woont?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Nou, kom binnenkort maar eens gezellig doen
ALS ik die Sachertorte onder controle heb
edit: Wat een irritant werk is dat trouwens.....6 eieren scheiden
1x geprobeerd.bleek hartstikke allergisch voor de verf, dat doe ik dus nooit meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:09 schreef ColdFeet het volgende:
Kun je ze niet laten verven, DE?
Ik tik het recept voor de pruimencakejes zo even hier over hoor. Misschien vinden anderen het ook wel leuk
Ik kan het met eierschalen, maar het kan ook gewoon in je hand hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Nou, kom binnenkort maar eens gezellig doen
ALS ik die Sachertorte onder controle heb
edit: Wat een irritant werk is dat trouwens.....6 eieren scheiden
Klinkt erg lekker!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:19 schreef ColdFeet het volgende:
Komt 'ie. Voor 6 stuks, schat ik, in 250 ml ramequinnetjes.
In ieder schaaltje 2 tl maple syrup. 4 Rode pruimen in dikke plakken over de schaaltjes verdelen.
In de keukenmachine een snel beslagje maken van 250 g zelfrijzend bakmeel, 1/2 tl bakpoeder, 90 g boter op kamertemperatuur, 2 eieren, 1 tl vanille-extract, 150 g bruine suiker en 175 ml melk. Dit op de pruimen scheppen. Schaaltjes niet al te vol doen () en een rondje bakpapier erop.
Schaaltjes goed lekdicht inpakken in alufolie, in de pan zetten, pan tot halverwege de schaaltjes vullen met kokend water. Een uur stomen, of tot ze gaar zijn. Omkeren op een bordje. Eten met een bol roomijs of een lik zure room
Nope. Want er kan altijd wel iemand ziek of afwezig zijn. En dat kan dan een gediplomeerde (pillen delen), verzorgende (wassen), voedingsassistente (keuken) of MVV'er (beddendienst) zijn. Dan moet je er meer dan een hebben. Vaak hebben we in de avond/weekend/nacht wel een omloop, maar dit weekend dus overdag niet. De omloop is een gediplomeerde die veel weet en veel kan. In principe staat deze persoon flexibel, dus kan bijspringen waar het nodig is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom net uit bedZou Tara ook al wakker zijn?
En mijn soep ziet er heel raar uit, maar gaat vast goed komen haha.
Lein, wat een gedoe weer op je werk! Bestaan er geen spoed oproepkrachten voor dit soort situaties?
Ik heb een keer van een dierenarts gehoord dat hij iets van 20% meer uren inplande. Juist omdat er altijd wel iemand ziek of afwezig is.......quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nope. Want er kan altijd wel iemand ziek of afwezig zijn. En dat kan dan een gediplomeerde (pillen delen), verzorgende (wassen), voedingsassistente (keuken) of MVV'er (beddendienst) zijn. Dan moet je er meer dan een hebben. Vaak hebben we in de avond/weekend/nacht wel een omloop, maar dit weekend dus overdag niet. De omloop is een gediplomeerde die veel weet en veel kan. In principe staat deze persoon flexibel, dus kan bijspringen waar het nodig is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mulligatawnyquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:16 schreef DarkElf het volgende:
wat voor soep isa?
en idd lein, kunnen ze niemand oproepen dan? dit is toch ook niet te doen zo voor jou?
Delftquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
waar was dat ook al weer... waar jij woont?
...en als jij nou echt ziek was geweest vandaag? Wat dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Nope. Want er kan altijd wel iemand ziek of afwezig zijn. En dat kan dan een gediplomeerde (pillen delen), verzorgende (wassen), voedingsassistente (keuken) of MVV'er (beddendienst) zijn. Dan moet je er meer dan een hebben. Vaak hebben we in de avond/weekend/nacht wel een omloop, maar dit weekend dus overdag niet. De omloop is een gediplomeerde die veel weet en veel kan. In principe staat deze persoon flexibel, dus kan bijspringen waar het nodig is.
Ik heb het met eierschalen gedaan. Wat een klotewerkquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan het met eierschalen, maar het kan ook gewoon in je hand hoor.
Balen dat het resultaat na al dat werk tegenvalt......
Maar dat plaatje klopt volgens mij niet hoor; ik ken mulligatawny als geler en chunky'er uit kookboeken (zelf verder nooit gemaakt).quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mulligatawny
Maar het lijkt helemaal niet op de soep in dat artikelHet is een kippensoep met bacon, kerrie, gemalen amandelen, mango en allerlei soepdingetjes (zoals selderij, peterselie, ui etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |