ze komt mainstage..quote:Op maandag 26 december 2011 06:05 schreef Nembrionic het volgende:
Als je 2x op Werchter staat dan ben je aardig onderweg. Ik hoop alleen dat ze weer in de tent komt te staan, niet op het hoofdpodium. Dan is het een beetje over.
BBC Radio 1 is dan ook geen Nederlandse Radio waar je voor 90% dezelfde shit 24/7 hoort met daartussen een paar andere nummers. Ik heb het geluk gehad om in Limburg op te groeien en daar had je altijd BFBS (British Forces Broadcasting Channel). Nog steeds mijn favoriete zender als ik weer eens terug ben in NL in de auto.quote:Op zondag 13 november 2011 12:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
Op 3FM komt ze af en toe wel voorbij (al luister ik het niet veel). Op kinkfm werd ze heel veel gedraaid, daar heb ik haar ook ontdekt, maar kink is helaas dood
Op vakantie in Engeland had ik trouwens verwacht haar veel op Radio 1 te horen maar dat viel tegen! Terwijl net What the water gave me uit was en ze er wel lyrisch over waren..
Adele vergelijken met Florence and the Machinequote:Op maandag 26 december 2011 01:37 schreef Fabss het volgende:
Helaas![]()
Ik verbaas me toch eigenlijk best dat de muziek van Flo zo breed wordt gedragen. Had ik pak weg 2 jaar terug niet echt verwacht. Ik vind Florence eigenlijk wel een soort 'categorie Adele', ook al is hun muziektijl natuurlijk verschillend. Eigenlijk verkondigen ze allebei een niche gedeelte van de muziek en ook qua voorkomen. Echter hun muziek wordt alleen wonderbaarlijk mainstream gedragen. Met name bij Adele sinds haar tweede album, maar waar Flo ook ondertussen ook hard aan de weg timmert met name ook in de States. Heeft denk ik mede te maken dat ze een brede doelgroep hebben. Bij de concerten van Adele in ieder geval zie je tieners van 14 staan springen vooraan tot mensen in de 50 die je normaal eerder ziet in de Stadsschouwburg met een glas rosé.
Mooi om te zien dat dat nog kan.Ookal hoop ik dat Flo nooit zo groot wordt als Adele, Paradiso en Melkweg zijn prima zalen maar in grotere zalen zou het echt zonde zijn
quote:Op maandag 26 december 2011 11:21 schreef Fabss het volgende:
[..]
ze komt mainstage..
Mede denk ik omdat de eerste keer 2/3 van het publiek buiten stond. Maar had ook liever de tent gezien.
Ik vond t ook nogal gewaagd. Maar met de verdere uitleg snap ik t een beetjequote:Op zaterdag 31 december 2011 03:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Adele vergelijken met Florence and the Machine
Ik vergelijk de muziek niet, maar meer dat het beide niet 2 van oorsprong commerciële personen zijn qua voorkomen en muziekstijl. Maar dat het toch breed wordt gedragen. That's all.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t ook nogal gewaagd. Maar met de verdere uitleg snap ik t een beetje
Ja, alle 3voor12 prijsvragen ingestuurd, maar niet gewonnenquote:Op maandag 30 januari 2012 11:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze geeft op 14 februari een showcase in de Effenaar waar je alleen kaarten voor kunt winnen via oa 3FM. Het wordt zelfs uitgezonden op tv
Je kunt het nog via de facebook pagina van Universal proberen. Ik ben al kansloos want heb geen Facebookquote:Op maandag 30 januari 2012 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
Nu heb ik al kaarten voor 1 april, maar die showcase lijkt me gewoon erg tof. Ooit via 3voor12 toegang gekregen voor een warming up enkele jaren geleden in de Melkweg. Speelden ze 3 of 4 nummers voor een klein groepje. Erg gaaf was dat
Ja, ik heb me op Facebook natuurlijk wel even aangemeld.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Je kunt het nog via de facebook pagina van Universal proberen. Ik ben al kansloos want heb geen FacebookJe kunt zelfs via de Glamour kaarten winnen, waar gaat dat heen met onze Flo
![]()
http://ceremonials.universalmusic.nl/
Maak wel een foto voor je.quote:
Ja daar ga ik ook heenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan vanavond niet, anders had ik me ff op de gastenlijst gepropt misschien.
Maar goed, april Paradiso, ook leuk
quote:
Ja die van de melkweg was ik toen ook bijquote:Op maandag 30 januari 2012 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
Nu heb ik al kaarten voor 1 april, maar die showcase lijkt me gewoon erg tof. Ooit via 3voor12 toegang gekregen voor een warming up enkele jaren geleden in de Melkweg. Speelden ze 3 of 4 nummers voor een klein groepje. Erg gaaf was dat
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die van de melkweg was ik toen ook bij
Maar vond t meer een veredelde soundcheck eerlijk gezegd.
Wel leuk hoor verder
Deja-vu, anyone?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
ja vond t ook wel leuk, maar heel veel meer dan een veredelde soundcheck was 't niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |