Een heel lief hondjequote:
Ja nu wel, maar net niet...quote:
Vandaar de tt dus .quote:
Qua eigenzinnigheid komt Sjon zeker in de buurt. En ook het tuinwerk van katten word perfect geëvenaard als ik het allemaal zo hoor van oh-oh.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja speel dan met m
Sjon was trouwens gisteren bij mn ouders een heel timide hondje dat braaf in een hoekje op de bank zat.
Chico daarentegen belandde bijna vrijwillig op de BBQ, zo graag wilde hij die sateetjes
Ik heb het ook een beetje hoor, het gaat nu zo verschrikkelijk goed. Ik werk niet zoveel en persoonlijke aandacht is het issue ook niet. Maar je haalt er wel een volwassen kater bij, ouder ook dan Hummer die nu de oudste rechten heeft. Ik vind dat best eng hoor eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:47 schreef LekkerApart het volgende:
@senes Ik durf het ook niet te wagen, straks hebben Faruq en Ash ruzie, dan sla ik me zo ontiegelijk hard voor het hoofd. En de tweede reden is, dat wij met ons tweetjes ook meer dan 100 uur per week werken.
Laatst prezen ze de Bugatti Veyron aan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
We hebben gister een andere auto gekocht
Deze, maar dan in het zwartHammond zei 'it rocks', dus Heer G wilde hem
Ja, bij katten net zo. Men zegt niet voor niks Bitches en kattekoppen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Haaibaai Fieps heeft er voor gezorgd dat Kees nu in bed onder het dekbed ligt te moppen geloof ik
Wat zijn teven toch bitches
Hoe bedoel je dat engeltje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |