Dat ze maar snel opgepakt mogen worden!quote:De aanslag ondernomen met het oogmerk om het Rijk geheel of gedeeltelijk onder vreemde heerschappij te brengen of om een deel daarvan af te scheiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Ze maken ruzie om stipjes en sterretjes.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:16 schreef Appelknaller het volgende:
Nationalisme![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een beetje ruzie maken om dat kleine stipje
Prima land om mee op te trekken tegen USA.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:49 schreef Appelknaller het volgende:
Zonder de EU spreken we in de nabije toekomst hier Russisch trouwens
Laat de VS en Korea het maar uitvechten - twee vliegen in één klap.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Prima land om mee op te trekken tegen USA.
Nee, ik ben in tegenstelling tot de EU-fascisten een democraat die gelooft dat een volk (demos) haar eigen territorium moet regeren. Ik verwerp de maakbare samenleving van de EU-fascisten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:22 schreef Iced_Lips het volgende:
Onterechte klacht... en bewijs van een compleet gebrek van enige geopolitiek inzicht van TS.
TS had liever een land geleefd waar bij de grenzen iedereen door Marechaussee gecontroleerd wordt en dat we nog betalen met de florijn. En dat Frankrijk en Duitsland op de voet van oorlog met elkaar leefden.
TS is Archie Bunker
Een democraat die beslissingen van zijn democratie verwerptquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:53 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee, ik ben in tegenstelling tot de EU-fascisten een democraat die gelooft dat een volk (demos) haar eigen territorium moet regeren. Ik verwerp de maakbare samenleving van de EU-fascisten.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:47 schreef Penisbaard het volgende:
TS is een zwakzinnige volksbuurtpauper die bang is voor de EU die de enige redding voor Europa kan zijn.
Kan je dat misschien ook ergens stil in een hoekje doen? Dan kunnen de normale mensen verder met het sterker maken van Europa in een tijd dat Azië opkomt en we niet meer verder kunnen als klein landje. Het zou bijzonder prettig zijn als dat kon zonder dat iemand steeds "EU FASCISTEN!!1!!1111 LINKSE KERK!!11!!11" in hun oor schreeuwt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:53 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee, ik ben in tegenstelling tot de EU-fascisten een democraat die gelooft dat een volk (demos) haar eigen territorium moet regeren. Ik verwerp de maakbare samenleving van de EU-fascisten.
Ik erken dat niet, alleen het volk mag zelf direct beslissen over haar eigen soevereiniteit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:55 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Een democraat die beslissingen van zijn democratie verwerptwant ja, dit is toch echt besproken, geaccepteerd en ondertekend in Den Haag.
Nah, liever niet. Ik hou er niet van om toe te kijken hoe mijn eigen land schade berokkend wordt door intellectuele vedergewichten die tegen beter weten in sprookjes met een "ze leefden nog lang en gelukkig" einde blijven geloven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kan je dat misschien ook ergens stil in een hoekje doen? Dan kunnen de normale mensen verder met het sterker maken van Europa in een tijd dat Azië opkomt en we niet meer verder kunnen als klein landje. Het zou bijzonder prettig zijn als dat kon zonder dat iemand steeds "EU FASCISTEN!!1!!1111 LINKSE KERK!!11!!11" in hun oor schreeuwt.
Wat nou maakbare samenleving? Het is een gewoon unie van de Europese volkeren en in de toekomst wellicht een federatie. Prachtig aangezien we als kleine Europese landen de VS en Azië niet aankunnen, maar samen wel. Niemand dwingt je verder tot iets, in tegenstelling tot het Europa van voor de EU met zijn fascisme en communisme.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:57 schreef Tarak het volgende:
[..]
![]()
![]()
JIj gelooft in de maakbare samenleving, en prima dat je mij beschuldigt van het zijn van een "zwakzinnige volksbuurtpauper" maar je hebt zelf nog nooit een discussie met mij gewonnen, dus wat maakt dit jou dan?
Er zou een opschrift op die boot moeten komen "Maakbare samenlevingsdenken is dodelijk". Met wat foto's erbij van de Killing Fields.
"Het volk" kan daar gewoon niet over beslissen, al die debielen die in hun volksbuurten niet verder komen dan SBS6 kunnen gewoon niet over grote dingen als dit beslissen. Het is echt beter om dat gewoon aan "de elite" over te laten. Als we "het volk" echt zouden laten beslissen schiet het echt geen flikker op hier.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:58 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik erken dat niet, alleen het volk mag zelf direct beslissen over haar eigen soevereiniteit.
Dan ben je geen democraat zoals het hier in Nederland is. Of wil je zelf elke dag naar Den Haag om beslissingen te nemen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:58 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik erken dat niet, alleen het volk mag zelf direct beslissen over haar eigen soevereiniteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |