Aangeboden in verband met geen tijd vanwege de kleine, we hadden de scooters gekocht om met zijn tweeën tochtjes te maken, maar dat lukt nu niet meer.
De advertenties staan ook op Marktplaats. Eventuele updates hiervan zet ik hier ook (1 keer per dag) neer.
Te bekijken en op te halen in Akersloot (net onder Alkmaar - Noord-Holland).Aprilia SR WWWConditie: Gebruikt
Kilometerstand: 14.110 km
Het betreft een zwarte Aprilia SR WWW in goede staat. Een aantal kenmerken:
• Luchtgekoeld minarelli blok
• Het blok is gepolijst, ziet er naar mijn mening beter uit dan het standaard blok.
• Technisch gezien in zeer goede staat.
• Schijfrem voor, trommelrem achter.
• Electrische start is aanwezig en werkt, maar ik heb de startkoppeling eruit gehaald omdat deze aanliep. De scooter kan dus niet electrisch gestart worden, maar is eventueel wel werkend te maken. De scooter start koud na ongeveer 3-4 keer kicken met handmatige choke. Warm start hij direct.
• De prop uit de uitlaat is verwijderd en er zit een grotere carburateur onder (andere carburateur is aanwezig).
• De kappen zijn over het algemeen netjes. Er zijn gebruikerssporen, maar niet ernstige beschadigingen. In de kap van het zadel zit een reparatie.
• Rijdt ongeveer 80 op de kilometerteller (ongeveer 65 echte kilometers denk ik).
• Datatag aanwezig.
• Een aantal schroefjes van de zijkappen missen, maar dit is niet ernstig
• Mist het achterspatbordje direct boven het wiel, zelf nooit storend gevonden.
• Veel onderdelen erbij (o.a. compleet blok, velg incl band, koppelingen), altijd handig mocht er iets stuk gaan. De staat van de onderdelen zijn redelijk, ik weet niet of alles werkt omdat ik het gehele blok meteen heb vervangen.
• De kilometerstand is de stand welke nu op het dashboard staat, dit is niet de kilometerstand van het blok welke er nu onder hangt.
• Papieren (rdw/kenteken en datatag) zijn aanwezig.
Ik heb de scooter anderhalf jaar geleden gekocht en hij stond toen stil. Ik had het plan om de scooter helemaal volledig opnieuw op te bouwen en op te knappen, ik heb hier de tijd niet voor vrij kunnen maken. Ik heb wel een ander blok gekocht (gepolijst) en deze eronder gezet en de scooter verder rijklaar en netjes gemaakt. Hij is goed afgesteld en hij rijdt nu zeer prettig, trekt goed op en remt goed. De scooter gaat weg omdat we niet meer tijd hebben en krijgen om samen te rijden (zie ook mijn andere advertentie met een Kymco DJ als je interesse hebt, samen eventueel voor een leukere prijs te combineren). De scooter is wel wat ouder (bouwjaar omstreeks 2000-2002 gok ik), maar is nog zeer netjes.
De richtprijs is 550-600 euro, bieden vanaf 450 euro aub. De scooter hoeft in principe niet meteen weg, maar doe een goed bod en hij is van jou.
![]()
![]()
![]()
Reacties zoals:
"TS rijdt scooter" of "Waar blijft Maaaaikuuuuul" worden verwacht, maar dan wel graag max. 1 per dag zodat het topic gekickt wordt zonder dat ik er iets voor hoef te doen

Vragen? Stel ze gerust.
[ Bericht 19% gewijzigd door Symphonic op 06-09-2010 21:44:40 ]