Ik vind het beter bij Radio 2 passen... maar daar hebben ze rond die tijd al de Gouden Uren natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Arbeidsvitaminen gaat naar Radio 5??? WTF??? Je best beluisterde programma naar zo'n zender moven... Ongelooflijk.
Goeie reclame, vooral met incidenten zoals in de TTquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:36 schreef broer het volgende:
Voor de mensen die de nieuwe programmering verschrikkelijk vinden: [KXRadio #18] Waar ook wel es een stilte valt
Ik schuif alle TT-verantwoordelijkheid af op Roel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:38 schreef Piles het volgende:
Goeie reclame, vooral met incidenten zoals in de TT
Onbegrijpelijk idd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En waarom wordt Claudia niet van de zender getrapt?
Die reactie eronder van 10.59quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:56 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, er schijnt niet heel veel te veranderen volgens de heer Verschuuren.
http://www.domieniswakker.nl/page/weblog/3FM/%40Work/153758/
Mooi stukje ja, mee eens.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:13 schreef -Hans- het volgende:
Zelfs de zondag is compleet verkloot nu die Miranda al vanaf 22:00 is te horen. Ze zijn compleet de weg kwijt daar bij 3FM. Kwaliteit producers gooien ze eruit. Zo'n Kevin Moens ook. Loopt al dik 10(!) jaar rond bij 3FM en weet nu nog niet hoe zien toekomst eruit zal zijn. Maricha hetzelfde verhaal natuurlijk.
Een top DJ als Rudy zal met een beetje pech nooit meer te horen zijn op 3FM. Waarom ook loyaal zijn richting de mensen die er jaren rondlopen? @work ook. Wat een kud naam. Als het qua format gelijk blijft aan die van de AV dan wil ik nog wel eens een poging wagen, maar ik ben niet echt een liefhebber van de heer Verschuuren. Maar wel natuurlijk gefeliciteerd met de kans![]()
Het zal een prima jongen zijn hoor, maar ik vind ook dat hij een 538 sound heeft. "regent het bij jou nu ook? Twitter het dan naar @domien ! " en nog meer van dat soort flauwekul. Bespaar mij dat, ajb. Zal wel een paar keer gaan luisteren en misschien valt het mee. Zo niet, dan kan de radio nog later aan..
Veenstra riep nog dat het wel mee zou vallen. Nou, ik vind het niet meevallen hoor. Beelen zit er ook nog steeds. Minder Stenders, nog steeds Bart A en waarom bestaat de Mega top 50 nou nog steeds? Nee, ik vrees toch dat het voor mij een stuk minder 3FM zal worden.
Zo af en toe kan ik dat best zijn, maar er zijn gewoon echt een aantal dingen waar ik mij al een tijd aan irriteerquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:20 schreef Piles het volgende:
Hans, ik wist niet dat jij zo kritisch was![]()
Nou Hans dat Rudy en Kevin zouden verdwijnen van 3FM dat kon je al maanden van te voren zien aankomen,Ik bedoel het is al een paar maanden bekend dat Llink uit het bestel verdwijnt.Van Maricha is jammer erg jammer maar gebeurt bij andere bedrijven ook als er een reorganisatie plaatsvind net als bij de NPS nu.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo af en toe kan ik dat best zijn, maar er zijn gewoon echt een aantal dingen waar ik mij al een tijd aan irriteer. Denk dat het begonnen is toen ze het kuiken de nek omdraaide en het qua muziek toch ook minder is geworden. Ben ook ouder aan het worden en mijn muzieksmaak verandert ook. Qua muziek spreekt 3voor12 / Der Rudy mij veel meer aan dan vroeger en dat soort muziek hoor je overdag natuurlijk niet vaak. Onbegrijpelijk vind ik de situatie met Kevin, Maricha en Rudy. Schijnbaar normaal in die wereld?
Naja, we zien het allemaal wel.
Hij heeft in iedergeval alle Hitzonesquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Verder vind ik dat mensen Domien eerst een kans moeten geven voordat ze met commentaar klaar staan.
En Domien heeft echt geen 538 sound valt reuze mee, sowieso is zijn muzieksmaak te alternatief voor 538
quote:@domien Al die meningen! Komt allemaal wel goed. Dank voor de felicitaties en positieve berichten! Die overheersen gelukkig. Zin in! #3FM #BNN
De combi Gerard-Domien vind ik dan wel weer goed, ik ben het met je eens dat Michiel-Domien geen reet aan is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:50 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hij heeft in iedergeval alle Hitzonesdus zijn muziek smaak is niet zo heel alternatief
Ik vind zijn inval beurten tijdens Ekstra Weekend nogal tegenvallen... ik mis gewoon een vonk bij hem. Lijkt soms nogal geforceerd en krampachtig 'Nee, ik durf niet achter het paneel, straks start ik de verkeerde dingen in...' Dusss
[..]
Net of het bezit van Hitzones representatief is voor je smaak. Ik heb het e.e.a. aan Top40-verzamelaartjes in de kast staan. Tja. "Jeugdzondes" misschien, maar ik zie het als de route die me uiteindelijk heeft gebracht op de plek waar ik nu ben, qua muziek dan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:50 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hij heeft in iedergeval alle Hitzonesdus zijn muziek smaak is niet zo heel alternatief
Ik vind zijn inval beurten tijdens Ekstra Weekend nogal tegenvallen... ik mis gewoon een vonk bij hem. Lijkt soms nogal geforceerd en krampachtig 'Nee, ik durf niet achter het paneel, straks start ik de verkeerde dingen in...' Dusss
Ballenzender is die anderequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:10 schreef TheZapster het volgende:
Whehehe, wat een gezeik en toch gewoon blijven luisteren naar die ballenzender
Dat is inderdaad het allergrootste raadsel van deze reeks. Waarom luistert iedereen überhaupt nog!?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:10 schreef TheZapster het volgende:
en toch gewoon blijven luisteren naar die ballenzender
Luisteren? Ik hoor nu Kees de Kortquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het allergrootste raadsel van deze reeks. Waarom luistert iedereen überhaupt nog!?
Ja, dat vind ik ook wel eenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:10 schreef TheZapster het volgende:
Whehehe, wat een gezeik en toch gewoon blijven luisteren naar die ballenzender
Inderdaad.Er is Jensen op Veronica en er is KXquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel eenwaard. Er is keuze zat in het medialandschap...
Sommigen lijken wel te verwachten dat een zender met hen meegroeit, mee ouder wordt, mee verandert. Ja, doei!
Tsja, schijnbaar is er dan geen andere omroep die dan ruimte heeft voor hun. Schijnbaar bestaat 3FM uit alleen losse omroep clubs en als daar 1 van verdwijnt dan is het dus pech voor de mensen die daar werken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou Hans dat Rudy en Kevin zouden verdwijnen van 3FM dat kon je al maanden van te voren zien aankomen,Ik bedoel het is al een paar maanden bekend dat Llink uit het bestel verdwijnt.Van Maricha is jammer erg jammer maar gebeurt bij andere bedrijven ook als er een reorganisatie plaatsvind net als bij de NPS nu.
Verder vind ik dat mensen Domien eerst een kans moeten geven voordat ze met commentaar klaar staan.
En Domien heeft echt geen 538 sound valt reuze mee, sowieso is zijn muzieksmaak te alternatief voor 538
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel eenwaard. Er is keuze zat in het medialandschap...
Sommigen lijken wel te verwachten dat een zender met hen meegroeit, mee ouder wordt, mee verandert. Ja, doei!
Dat is toch logischquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, schijnbaar is er dan geen andere omroep die dan ruimte heeft voor hun. Schijnbaar bestaat 3FM uit alleen losse omroep clubs en als daar 1 van verdwijnt dan is het dus pech voor de mensen die daar werken.
Ik luister ook niet meer in de weekeinden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, geen reden meer om de radio doordeweeks 's ochtends op 3fm te zetten dus
Behoorlijk. Vroeger (opa spreekt) was er zelfs geen enkele vorm van samenwerking tussen de diverse omroepen. Nou heb ik het dan wel over de tijd van Veronica's Volle Vrijdag en Henk Mouwe's plechtige "radio 3", maar toch. Ik heb het idee dat men sinds de horizontale programmering wat beter met elkaar over de baan gaat. Maar ja, als er geen plek is, is er geen plek.quote:
Zijn naam duikt overal op waar Michiel het over die plaat heeft. Credit where credit's due.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:17 schreef alors het volgende:
Lennart wordt genoemd hier trouwens
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-hits-en-oude-parels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |