't Is net de demo van een demo van een demo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
^^ goedkope rommel is het. Dat die plaat Megahit is geweest.. Onbegrijpelijk.
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
![]()
och, t gaat. beetje de sundayafternoonblues
Helemaal mee eensquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:34 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is net de demo van een demo van een demo.
de samenvattingquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:42 schreef gerbenp het volgende:
Heeft iemand nog de volledige webcam opname van Ekstra Weekend van 5 september 2008 (studio uitval)
Alle uren graag, uur 1, 2 en 3.
Sirolf, jij toevallig?
Ja, maar ik wil 'm in z'n geheel. geen samenvatting.quote:
Denk je soms dat ik 43 terabyte aan opslagruimte heb ofzo?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:42 schreef gerbenp het volgende:
Heeft iemand nog de volledige webcam opname van Ekstra Weekend van 5 september 2008 (studio uitval)
Alle uren graag, uur 1, 2 en 3.
Sirolf, jij toevallig?
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk je soms dat ik 43 terabyte aan opslagruimte heb ofzo?
Die dingen gooi ik toch echt weg na 1 a 2 weken.
Welke Joey? heb ik iets gemist?quote:RT @wijnandes: @Miranda3fm is op vakantie! Vanavond samen met Joey invalradio op #3fm, vanaf een uurtje of 11
Domien heeft dat al eens gedaan hoor, maar dan in de vorm van aftellen tot het nieuwe jaar in de 3FM studio.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:24 schreef gerbenp het volgende:
Ik heb toch eens een idee voor Domien met de oud en nieuw klok. Ze deden daar vroeger altijd tijdmeldingen.. Geen idee om hem het te laten doen?
Ja, maar dan op TVquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien heeft dat al eens gedaan hoor, maar dan in de vorm van aftellen tot het nieuwe jaar in de 3FM studio.
quote:gerardekdom Voor alle mensen die zich zorgen om me maken: morgenochtend om 10:15 uur zal ik op #3fm bekend gaan maken wat ik nou precies ga doen!
Zou heel dom zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Programma verdwijnt waarschijnlijk.
?? Serieus? het langst lopende radio program van Europa?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Programma verdwijnt waarschijnlijk.
Dat is al beter dan dat Timur dat gaat doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:03 schreef Evertjan het volgende:
AV gaat waarschijnlijk naar Radio 2 Domien krijgt het tijdslot van 10.00-12.00 en Ekdom neemt de lunch over
En op Radio 2 de Gouden Uren laten verdwijnen? lijkt me sterk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:03 schreef Evertjan het volgende:
AV gaat waarschijnlijk naar Radio 2 Domien krijgt het tijdslot van 10.00-12.00 en Ekdom neemt de lunch over
zou het echt heel jammer vinden, maar goed morgen horen we het wel wat het gaat worden. Een programma als de AV hoort gewoon op 3FM thuis. En idd ook wat Timo zegt.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef themauster het volgende:
Zat even een beetje rond te kijken op Youtube,kwam ik deze weer tegen![]()
:
De lunch. Dan zit ik dus te lunchen en luister ik geen radio. Een uurtje Ekdom per dag mijn 3fm wat doe je!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:03 schreef Evertjan het volgende:
Dat wordt dus je lunch verplaatsen naar 11.30-12 of 14-14.30.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
De lunch. Dan zit ik dus te lunchen en luister ik geen radio. Een uurtje Ekdom per dag mijn 3fm wat doe je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |