Mogguhquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ga je een stukje fietsen? Als in voor de lol?
Ik doe dat heel zelden, meestal heb ik wel een bestemming nodig.
Het begint ook alweer schoon te trekken, beetje sluierbewolking nu.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef Gert het volgende:
Ziet er wel goed uit hoor:
[ afbeelding ]
Die vlek links gaat de kust niet raken. Landinwaarts komt er wel wat aan, maar dat duurt ook nog even.
Dat zal best, maar fietsen doe ik niet vaak voor de lol.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mogguh
"Succes is een reis, niet een bestemming!"
Oh.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
runtime-error, dat ligt meestal niet aan de site.
Je gebruikt toch geen internet explorer he?quote:
Ligt eraan waar, door de stad niet echt, maar op de fiets door Meijendel ofzo is wel leuk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar fietsen doe ik niet vaak voor de lol.
Wel!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je gebruikt toch geen internet explorer he?
die link had ik ook gelegdquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt net of Keith door de mangel van Sin City is gehaald.
Keith heeft toch een mooie kop hoor, ( je avatar)quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
die link had ik ook gelegd![]()
en ik moet zo'n roze snoepie hebben, maar ik kan ze niet zo snel vinden
ik las broek, echtquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
Piet, ik wil binnenkort een boek van je lenen, dan weet je dat alvast
Ik heb het topic op een Apple geopend, post nu in FF en heb net in IE op 'nieuw topic' geklikt. Bij alledrie geen probleem. Dus: je laptop is fucked up.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik ben pas net aan deze gewend.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:30 schreef Gert het volgende:
Pasta in salades.
Godverdomme nog 'al dente' * ook.
Wijvenvoer. Volgende keer gewoon weer een frikadel 'open ruggetje'.
* = ongare pasta, door culi-snobs die denken te weten hoe het hoort vaak als 'echt Italiaans' aangeduid.
Die zou de bedenker van dit 'salade-concept' opzoeken en de hersens inslaan met die pasta.quote:
Is dat Alsido als "Kapitein"?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Peter Nuninga tweet dat hij met o.a. Jeroen en Eline van The Bunker, Jaap en Johan op een boot zit en zometeen gaan ze BBQ'en en Eline's verjaardag vieren. Een TBO/DGK/SV meet![]()
Als Vlemmix aan het roer gaat staan en Jaap niet in het midden gaat zitten, kapseizenze geheid.quote:
Vanwaar die plotselinge pastasaladehaat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:30 schreef Gert het volgende:
Pasta in salades.
Godverdomme nog 'al dente' * ook.
Wijvenvoer. Volgende keer gewoon weer een frikadel 'open ruggetje'.
* = ongare pasta, door culi-snobs die denken te weten hoe het hoort vaak als 'echt Italiaans' aangeduid.
Het was vies!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwaar die plotselinge pastasaladehaat?
En je begrijpt dat ik van de al dente school ben, hè? Geen verrassing toch?
Goedkoper? Als in minder gas? Dat scheelt zeker drie slokken op één borrel!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:40 schreef Gert het volgende:
Het was vies!
En pasta niet gaar koken omdat dit goedkoper is, en het dan 'al dente' noemen is cheap ass verlakkerij.
Ja als je dat thuis doet scheelt dat weinig inderdaad. Als je honderdduizenden of misschien wel miljoenen bakjes pasta per jaar verkoopt, gaat het verschil tussen 8 en 10 minuten koken aantikken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedkoper? Als in minder gas? Dat scheelt zeker drie slokken op één borrel!
Ik vind pasta lekkerder met een bite.
Komt natuurlijk ook door mijn band met Italië.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef Copycat het volgende:
Misschien niet voor alle Italianen, ook daar lopen papventjes rond, maar naar mijn weten is Al Dente toch wel de reguliere kookwijze.
Maar dan wel met goede pasta en niet die prefab zooi.
zegt genoeg over jouquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:12 schreef Jian het volgende:
En dat te bedenken dat ik die man ooit een belofte vond
piedquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat doet afbreuk aan de hooligans, vrees ik.
Hey, er is verder niets om tegen te rampeneren omdat dit forum al weken deaudt isquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat doet afbreuk aan de hooligans, vrees ik.
dat minderheidskabinet vind ik maar niks, ik bedoel, die allochtonen kenne ook te veel macht krijgenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:23 schreef Jian het volgende:
Het is net een dreinend kind en maar doordrammen over het feit dat Paars Plus toch zo'n goede optie is en dat Hij en Femke het helemaal zagen zitten. En dat er voor een minderheidskabinet ook andere mogelijkheden zijn...... Welke (werkbare) dan Alexandertje
Vérse ongare pasta is ook vies.quote:
Nou vooruit, Zaterdag-Amateurs Hooligans danquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn Yo Fatty topique is een soort HOOLIGANS
okee, da's weer moedig. het blijft natuurlijk -in the rebound- allejezus dom van je, dus ga je nog even schamen dan..quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er trots op ben
4e klasse districtsgezeikquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou vooruit, Zaterdag-Amateurs Hooligans dan
Same hier, ooit.....tot het moment dat hij over het paard getild werd met lovende kritieken. Daarna ging het plots snel bergafwaarts.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:12 schreef Jian het volgende:
Net even naar Nova gekeken naar dat jammerende juffertje Pechtold![]()
En dat te bedenken dat ik die man ooit een belofte vond
Dat dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar je die pasta vandaan haalt boeit geen reedt, als de saus maar lekker is
Ja belachelijk, hij zou gewoon moeten erkennen dat een ultrarechts kabinet fanfastisch is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:23 schreef Jian het volgende:
Het is net een dreinend kind en maar doordrammen over het feit dat Paars Plus toch zo'n goede optie is en dat Hij en Femke het helemaal zagen zitten.
Ach als D66 nou gewoon een grote negert, ala Bubba als lijsttrekker hadden genomen, dan hadden ze het dubbele aantal zetels gehad, dat vinden de mensen leuk, zo'n exotische lijsttrekker met zo'n lekker swingend accentquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat minderheidskabinet vind ik maar niks, ik bedoel, die allochtonen kenne ook te veel macht krijgen
oja. die shite van de lidl met genetisch gemanipuleerde crap waar je dentes van verkleurenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:28 schreef Copycat het volgende:
Ik heb meestal Lidl-meuk qua spaghetti. Maar wel al dente.
Vroeger was dat hip als shit, gekleurde dentes.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oja. die shite van de lidl met genetisch gemanipuleerde crap waar je dentes van verkleuren
grootvadertje, zie je nu pasquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Same hier, ooit.....tot het moment dat hij over het paard getild werd met lovende kritieken. Daarna ging het plots snel bergafwaarts.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja belachelijk, hij zou gewoon moeten erkennen dat een ultrarechts kabinet fanfastisch is.
ja, in de tijd dat margo 73 nog in de kont van haar moeder kroopquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vroeger was dat hip als shit, gekleurde dentes.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, da's weer moedig. het blijft natuurlijk -in the rebound- allejezus dom van je, dus ga je nog even schamen dan..
Dat kan ook niet anders, want ik ben er nu pas. No way dat je mij anders over het hoofd zou zien.quote:
Van die groene tagliattelle, "met spinazie".quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vroeger was dat hip als shit, gekleurde dentes.
Die gast lijkt op een angstaanjagende manier op Adriaan van Bassie, kijk maar 's goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Van die groene tagliattelle, "met spinazie".
[ afbeelding ]
Hij had gewoon zijn borst kunnen ontbloten en roepen "kom maar op, laat het maar zien dan, kaffers" , dat had Bubba gedaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja belachelijk, hij zou gewoon moeten erkennen dat een ultrarechts kabinet fanfastisch is.
Nee, dat zie ik dus niet die gelijkenis.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gast lijkt op een angstaanjagende manier op Adriaan van Bassie, kijk maar 's goed
aha, ik dacht dat je al heel veel posts voor me zat en dat je dan zou denken dat ik je niet meer lief zou vinden dus benadrukte ik dat ik je "nu" pas zag, seg maar, dus dattequote:Op zondag 1 augustus 2010 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders, want ik ben er nu pas. No way dat je mij anders over het hoofd zou zien.
iemand moet jou de les lezen.. nobel van gert. pietje doet nietsquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:32 schreef Jian het volgende:
[..]
hallo, Gert leest me al een jaar lang de les over het feit dat ik het allemaal niet snap en alles voor zoete koek slik ...... En ik gedoog het ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |