Mogguhquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ga je een stukje fietsen? Als in voor de lol?
Ik doe dat heel zelden, meestal heb ik wel een bestemming nodig.
Het begint ook alweer schoon te trekken, beetje sluierbewolking nu.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef Gert het volgende:
Ziet er wel goed uit hoor:
[ afbeelding ]
Die vlek links gaat de kust niet raken. Landinwaarts komt er wel wat aan, maar dat duurt ook nog even.
Dat zal best, maar fietsen doe ik niet vaak voor de lol.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mogguh
"Succes is een reis, niet een bestemming!"
Oh.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
runtime-error, dat ligt meestal niet aan de site.
Je gebruikt toch geen internet explorer he?quote:
Ligt eraan waar, door de stad niet echt, maar op de fiets door Meijendel ofzo is wel leuk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar fietsen doe ik niet vaak voor de lol.
Wel!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je gebruikt toch geen internet explorer he?
die link had ik ook gelegdquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt net of Keith door de mangel van Sin City is gehaald.
Keith heeft toch een mooie kop hoor, ( je avatar)quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
die link had ik ook gelegd![]()
en ik moet zo'n roze snoepie hebben, maar ik kan ze niet zo snel vinden
ik las broek, echtquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
Piet, ik wil binnenkort een boek van je lenen, dan weet je dat alvast
Ik heb het topic op een Apple geopend, post nu in FF en heb net in IE op 'nieuw topic' geklikt. Bij alledrie geen probleem. Dus: je laptop is fucked up.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik ben pas net aan deze gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |