3 Van de gezochte deelwoorden waren Engels: AM, car en age. Alleen 'bol' niet, dus niet geheel Engels, maar grotendeels...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:57 schreef trui het volgende:
hmm, ik heb niet meteen een goede op voorraad hoor, dus wie wat leuks heeft mag 't zeggen. maar nog even: wat had 't 'grotendeels' of 'grotendeels engels' nou voor betekenis trouwens?
AM komt niet zozeer uit 't Engels dus die valt al af.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
3 Van de gezochte deelwoorden waren Engels: AM, car en age. Alleen 'bol' niet, dus niet geheel Engels, maar grotendeels...
Gut, gut, gut, nog meer commentaar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:10 schreef trui het volgende:
[..]
AM komt niet zozeer uit 't Engels dus die valt al af.in 'Austin' zat 't Engels-zijn al besloten, dus 't gold dan alleen voor age, hetgeen ook frans kan zijn.
ach, in Duitsland is dat best OK (3).
Ach ja, niemand is volmaakt...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:23 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
die bedoelde ik niet.
maar ik zie nu dat ik een enorme fout heb gemaakt met 't tellen der letters...het moet dus 6 zijn, niet 8.
Verbijzonderheden?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:33 schreef trui het volgende:
extra nuttige opmerkingen vandaag zijn voor meerderlei uitleg vatbaar (17)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |