Da's beterquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Niks gadverdamme. Heb ook nog Warsteiner staan.
Was vanmiddag nog in Oberhausen. Gelijk maar even wat meegenomenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:21 schreef Ragboer het volgende:
Haha, al die gasten met Duits bier! Reinheitsgebot FTW!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds bier rose is, is het plots een stuk aantrekkelijker geworden
Lekker zoetfris
Jaaa lekker hè? Maar echt biertje is het natuurlijk niet...quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds bier rose is, is het plots een stuk aantrekkelijker geworden
Lekker zoetfris
Jilz heb ik in mei gehad.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:36 schreef Mixende_match het volgende:
Mag ik ook posten als ik jilzzzzzzzzzz drink?
Mmm
De mannen zijn ff roken, dus kan ik ff fokken
Het is ook niet het enige bier dat ik drink, maar dit topic heet nu eenmaal wat drink je nuquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:39 schreef Mixende_match het volgende:
Jaaa lekker hè? Maar echt biertje is het natuurlijk niet...
Maar ik, als vrouw zijnde, vind dat rosé bier meer voor de vrouwen is, ookal vind ik bier lekker
Vond ik ook érg goed te doen, jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:33 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is verdorie pas bier.![]()
![]()
![]()
![]()
vertel eens meerquote:
Haha, thanksquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
Omnifacer, ik ken wel deze winkel die het verkoopt, maar opsturen lijkt me niet zo'n strak plan met bier
Is trouwens by far de beste Afrikaanse winkel in Nederland, ze hebben echt heel veel van de bekende merken en het is niet eens superduur! Ik ben fan (geen aandeelhouder, overigens).
Deze!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:58 schreef BradleyQ het volgende:
[ afbeelding ]
Tweede Warsteiner van vanavond.
Heerlijk biertje, smaakt licht bitter, geen nasmaak. Goed weg te drinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |