Of gewoon saai werk.. dan krijg je er voor betaaldquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:04 schreef B-52_Bomber het volgende:
wie gaat er nou naar een of andere trieste ouwe asozak kijken voor zn plezier... daar moet je echt hersendood voor zijn.
je kunt niks beters bedenken om op het internet te doen dan naar die mongool kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:05 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Of gewoon saai werk.. dan krijg je er voor betaald
Nah, dat blijkt dus...........maar eerlijk gezegd ben ik blij dat ik niet op zijn niveau zitquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef Fiepoo het volgende:
Laat ik het netjes brengen....
Je zat niet op het zelfde niveau als opaatje.... dan wordt je eruit gekeild blijkbaar
10 bans hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef Fiepoo het volgende:
Ik zeg toch... de banlijst bevat al ongeveer 24bans :-)
Het lijkt de goeie ouwe SV-tijd wel.quote:
Juistum....(beetje laat maar toch)quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:54 schreef mootie het volgende:
Hmmm Peter schijnen ze ook niet te mogen daar.
Het is een vreemd clubje, ze vinden steeds een nieuw persoon om te aanbidden, hangen dan de hele dag in de chat van die persoon, en de vorige held wordt afgedankt en afgebrand.
Dat is het idee volgens mij, in een notedop. (of paling, voor lays <3)
Ik had gisteren avond al na 1 blik weggeklikt als die niet de hele tijd zou lopen kankeren op FOK!. Dat is namelijk het enige wat er grappig aan is, voor de rest vind ik het maar behoorlijk sneu.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:55 schreef annie68 het volgende:
Waarom laten jullie die man niet met rust.of hebben jullie niks anders te doen.
Waarom zouden we? hij kiest er toch voor om met z'n porum live op internet te zittenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:55 schreef annie68 het volgende:
Euh? Omdat die man vrijwillig een online, openbare liveshow heeft? Waarvan het de bedoeling is dat mensen er naar kijken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:55 schreef annie68 het volgende:
en reagerenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh? Omdat die man vrijwillig een online, openbare liveshow heeft? Waarvan het de bedoeling is dat mensen er naar kijken?
Zo rond het middaguur komt hij meestal tevoorschijn geloof ik. 's Ochtends nooit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:35 schreef Gert het volgende:
Zet-ie 'm alleen 's avonds aan of zo?
Ligt zeker nog te maffen nu.
Nou jij weer een fijne middag en avond kan je weer roddelenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zo rond het middaguur komt hij meestal tevoorschijn geloof ik. 's Ochtends nooit.
Opaatje kan wel zoveel willenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:43 schreef Fiepoo het volgende:
Spuitje je wordt uitgedaagd door opaatje om via een ander ip binnen te komen onder je eigen naam
Opaatje wil zijn banlist uitbreiden denk ik
Mag je blij zijn dat het alleen de geluiden zijn, stel dat je er ook beeld bij hadquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:53 schreef Fiepoo het volgende:
Fijn..... live stream.. de toilet geluiden van opaatje....
Hm, moet dit nou? Als jullie op die chat aangeven het niet fijn te vinden dat "Fok!kers" daarheen komen om de zooi te "verzieken" doe het dan zelf niet hier?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:43 schreef annie68 het volgende:
[..]
Nou jij weer een fijne middag en avond kan je weer roddelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |