Ohja! Denk je dat Adolf het leuk had gevonden dat ik zijn bekende uiterlijke kenmerken op het hoofd van die chagrijnige beer heb zitten painten!?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Een bestaand persoon zonder diens toestemming als een bekende Duitse dictator afbeelden gaat iets te ver. sorry.
Juist ja po en legen luiers verschonen steunkousen aan trekken en zo bij die oudjes niets meer of minder.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:02 schreef spuitje het volgende:
Ja Jacq, zogenaamde verpleegster, want je bent het niet! Is helemaal niet erg hoor, want je hebt gewoon een pracht beroep maar noem het beessie gewoon bij de naam: je bent hulp in de thuiszorg! Verpleegkundige ben je zeer zeker niet! Want als jij zou solliciteren op een baan als verpleegkundige in een ziekenhuis of verpleeghuis zou je worden afgewezen omdat je de nodige papieren niet hebt en dat weet je zelf ook donders goed!
Heb jij toestemming aan het cartoonmannetje in je ava gevraagd? Die bestaat ook echt, in een soort paralelle cartoonuniversequote:Op zondag 1 augustus 2010 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Een bestaand persoon zonder diens toestemming als een bekende Duitse dictator afbeelden gaat iets te ver. sorry.
Ik bedoelde ook: toestemming van de Führer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ohja! Denk je dat Adolf het leuk had gevonden dat ik zijn bekende uiterlijke kenmerken op het hoofd van die chagrijnige beer heb zitten painten!?![]()
![]()
![]()
Duitsers hebben ook gevoelens hoor!
Hij zei net op msn dat hij nu weer tevreden was, en je mag nog op zijn feestje komen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook: toestemming van de Führer.
Heb ik gevraagd ja en het was goed mits hij op een puik strand mocht bivakkeren en niet op die troosteloze bedoening aan de Oostzee!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb jij toestemming aan het cartoonmannetje in je ava gevraagd? Die bestaat ook echt, in een soort paralelle cartoonuniverse
Nichts gegen die Ostsee du Schlampe!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ik gevraagd ja en het was goed mits hij op een puik strand mocht bivakkeren en niet op die troosteloze bedoening aan de Oostzee!
Damn doet me net denken sta ik morgen met 7 Duitsers te werken..quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nichts gegen die Ostsee du Schlampe!
Dat zijn nog 's harde werkertsquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:16 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Damn doet me net denken sta ik morgen met 7 Duitsers te werken..
Bier mag ik hopen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:13 schreef Fiepoo het volgende:
Omatje schijnt ook al aan de zuip te zijn.... ze heeft al een paar liter op vertelde opaatje net 3 seconden geleden
Ho even, dat klopt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:17 schreef Fiepoo het volgende:
Volgens opaatje zitten er alleen gestoorden op FOK.... kijkesnaarjeeigeuh!
Ik vind het niet kunnen, ik zou me moeten schamen voor mijn gedrag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:20 schreef Fiepoo het volgende:
voor mijn begrippen redelijk normaal hoor
Dat klopt helemaal Ian..heb helemaal niks tegen die mensen komen hier omdat er daar geen werk is.quote:
Valt nog mee dat het niet aan FOK! ligtquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:28 schreef Fiepoo het volgende:
Volgens opaatje ligt het kraken van zijn microfoon aan youtube..... Right... niveautje hoor
Ik ben nog niet opgetieft en ook niet aan het vingerenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:29 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Valt nog mee dat het niet aan FOK! ligt
Ga eens gauw aan de gang danquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet opgetieft en ook niet aan het vingeren
Fok! is blijkbaar waar alle slechte mensen ter wereld samenkomen. En iedereen over 1 kam scheren doen ze daar op de chat ook vrij makkelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nah, ben uit nieuwgierigheid toch maar even gaan kijken![]()
En ja wat valt er te zeggen, als je het leuk vindt is het goed toch. Ik zie de reden niet zo om er (weer) een forum-vete van te maken. Beetje jammer dat sommige users meteen vinden dat ik een kutwijf ben, alleen omdat ik hier postHet kan zo te zien best gezellig worden op die chat, zolang er niet zoveel gescholden wordt.
Je slaat de spijker op zijn kop..... iedereen wordt nl terloops verrot gescholden door opaatje.... Pearlbitch was net al een pot volgens opaatje... ik bedoel maar....quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
zolang er niet zoveel gescholden wordt.
Misschien is dat zo ik weet het niet ,hij misschien welquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:37 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop..... iedereen wordt nl terloops verrot gescholden door opaatje.... Pearlbitch was net al een pot volgens opaatje... ik bedoel maar....
Ik denk niet dat opaatje iets tegen PB heeft, als ik dat zo ziequote:Op zondag 1 augustus 2010 23:37 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop..... iedereen wordt nl terloops verrot gescholden door opaatje.... Pearlbitch was net al een pot volgens opaatje... ik bedoel maar....
Dat is nu eenmaal de Haagse gewoonte. Woorden als 'muts', 'soepkip' 'huppelkut', 'mogaul' en 'lul-met-vingers'horen er gewoon bij.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nah, ben uit nieuwgierigheid toch maar even gaan kijken![]()
En ja wat valt er te zeggen, als je het leuk vindt is het goed toch. Ik zie de reden niet zo om er (weer) een forum-vete van te maken. Beetje jammer dat sommige users meteen vinden dat ik een kutwijf ben, alleen omdat ik hier postHet kan zo te zien best gezellig worden op die chat, zolang er niet zoveel gescholden wordt.
Hij zei dat hij eerder vandaag inlogde en zag: welkom john100.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:42 schreef Fiepoo het volgende:
Ag arme opaatje... hij kan volgens hem nog steeds niets zeggen op FOK!... terwijl het allemaal zo simpel is op te lossen....
vervolgens word margo weer voor zijn karretje gespannen... nou margo... kom d'r maar in..... of liever niet... doe maar nietzijn we weer 12 pagina's verder
Is niet ver bezijden de waarheid hoor.. Hoewel ik af en toe ook wel eens worst lustquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:37 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
mag je nog wel netjes blijven :-) met z'n voorbeeld functie voor de maatschappijquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is niet ver bezijden de waarheid hoor.. Hoewel ik af en toe ook wel eens worst lust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |