Ik spreek hem vanavond wel denk ik, zal wel eens vragen hoe het dan zit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft-ie wél., voor de zoveelste keer.
asjequote:
Heeft aan teveel mensen zijn gegeven verteld.,als ie er zelf niet uitkomt geeft ie zo zijn gebruikersnaam en wachtwoord aan iemand.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft-ie wél., voor de zoveelste keer.
hi margoquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over grafhekel? Sommige zijn best te pruimen vind ik zelfs.
hoerenzoonendreigen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:13 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Heeft aan teveel mensen zijn gegeven verteld.,als ie er zelf niet uitkomt geeft ie zo zijn gebruikersnaam en wachtwoord aan iemand.
Tja dan vraag je om moeilijkheden.
Welke beiden ,en dit is zeker hilarisch bedoeld zeker.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi margo![]()
ze zijn gewoon zielig en inderdaad ongelooflijke kontenkruipers beiden (al jaren).
met z'n allen tegen 1ik kan er niet meer tegen!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, ze snáppen het niet. Zowel die vette ouwe als die Margo.
Ze dénken dat ze een ban hebben gekregen ofzo, of dat yvonne ze tegen wil houden van posten omdat ze dat op hun eigen kleine zielige forumpjes gebeurd.
Die ouwe heeft zijn inlog en ww aan allerlei mensen lopen geven omdat hij er geen kudt van snapt.
MAAK EEN NIEUW ACCOUNT AAN VOOR DIE GRAFZAK EN HOU OP MET NET DOEN ALSOF JE BELANGRIJK BENT DIK. LELIJK. WIJF!
ian en cc (van die handgemaakte pasta)quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:16 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Welke beiden ,en dit is zeker hilarisch bedoeld zeker.
Precies 2 mensen, Tita en nog 1 omdat ze zeiden dat Opaatje het niet zou snappen daarom zei hij kijk zelf dan snappie?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:13 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Heeft aan teveel mensen zijn gegeven verteld.,als ie er zelf niet uitkomt geeft ie zo zijn gebruikersnaam en wachtwoord aan iemand.
Tja dan vraag je om moeilijkheden.
Jongeuhquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ian en cc (van die handgemaakte pasta)![]()
ja, hilariteit
Ow ben je nu over je eigen aan het praten ,wat vervelend dat je een hoerenzoon bent joh.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoerenzoonendreigen?![]()
zo is het niet.
ik geloof dat jij en cc margo37 willen neuken.. zie echt geen andere reden om op haar in te gaan namelijkquote:
Nee, je mag hier gewoon een heaupquote:
Kunnen we één rel tegelijk doen? WJ is speciaalquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:18 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ow ben je nu over je eigen aan het praten ,wat vervelend dat je een hoerenzoon bent joh.
Heb je daar veel last van??
over me eigen natuurlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:18 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ow ben je nu over je eigen aan het praten ,wat vervelend dat je een hoerenzoon bent joh.
Heb je daar veel last van??
Eigenlijk wil ik jouquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik geloof dat jij en cc margo37 willen neuken.. zie echt geen andere reden om op haar in te gaan namelijk
Is er nog ruimte in jouw reet?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:13 schreef willem-jozef het volgende:
ze zijn gewoon zielig en inderdaad ongelooflijke kontenkruipers beiden (al jaren).
ja, ik regel wel een meet ergens op een bouwterreintjequote:Op zondag 1 augustus 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik jou
Mag ik aan je likken?
Ik ga mijn tong alvast borstelenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik regel wel een meet ergens op een bouwterreintje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |