Maar in het dialect moet altijd de a eerst, vandaar dat ik dat heb gedaanquote:
Dan maar hopen dat ze er morgen wel zijn, anders kun je een dag niet bestellenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
ugh geen bestel moar, ze zijn nog steeds NA bij td
welke lakkies?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
ugh geen bestel moar, ze zijn nog steeds NA bij td
Ik kan niet op zaterdag en zondagenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Joysa het volgende:
DATUM VOOR SHOPPEN!?
OM TE BEGINNEN EEN DAG.. zaterdag?
Wat dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan niet op zaterdag en zondagen
WEET JE HOE DRUK HET IN HET WEEKEND IS JONGE!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Joysa het volgende:
DATUM VOOR SHOPPEN!?
OM TE BEGINNEN EEN DAG.. zaterdag?
JA!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WEET JE HOE DRUK HET IN HET WEEKEND IS JONGE!
O GRAPJEquote:
14e = meeting.. 21e dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
O GRAPJE
vanaf nu kan ik 3 zaterdagen
behalve volgende week, en die week erop
dus blijft er nog maar 1 over
Zeg, kan het wat zachter?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WEET JE HOE DRUK HET IN HET WEEKEND IS JONGE!
Duurquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
WE KUNNEN NAAR DE DA DIE OPI VERKOOPPTTT <3
12e dan, want als het goed is heb ik vanaf die week elke donderdag vrijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of door de week? dan kan t wat eerder
de 10e of 12e ?
Dusss Sharana 12e??quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
12e dan, want als het goed is heb ik vanaf die week elke donderdag vrij
oh, zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry ik bedoelde orly, die plastic dingen
CC zit ik nog te twijfelen om te halen
jouw schuld dus!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zo
dan was ik net op tijd, had anderhalve wqeek geleden retro red besteld, die kreeg ik binnen eergisteren
Wij zijn leuker dan een bruiloftquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ff kijken of een vriend van me dan niet gaat trouwen!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kijk daar altijd welke lakjes ik op TD ga bestellen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
![]()
Kunnen ze daarna de vloer daar zeker dweilen...
Oehh cooooolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
vriend trouwt de week ervoor, dus ik zal dindag vragen of ik dan vrij kan krijgen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
![]()
Kunnen ze daarna de vloer daar zeker dweilen...
Nou ons meteen PMen als je het weetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
vriend trouwt de week ervoor, dus ik zal dindag vragen of ik dan vrij kan krijgen
Jullie staan al in mijn agenda ...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou ons meteen PMen als je het weet![]()
Ik zal t alvast opschrijvelen
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jullie staan al in mijn agenda ...
EN DAT IS EEN EER
maar ik ga nu wel heel even de kittens uitlaten, tot over kwartiertje!!
truste grandmaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef AmyGrace het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ga naar bed... Oma enzulks
Trusteee!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef AmyGrace het volgende:
Welterusten,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef AmyGrace het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaan we wel ook leuk eten hea?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jullie staan al in mijn agenda ...
EN DAT IS EEN EER
maar ik ga nu wel heel even de kittens uitlaten, tot over kwartiertje!!
Croissantjes van de AH kun je krijgenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan gaan we wel ook leuk eten hea?![]()
Die moet ik elke zondag al bakkenquote:
Pizzaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die moet ik elke zondag al bakken![]()
Avondeten nerdz :w
pizzaaaa pastaaaa, niet superduur ofzo, ben zielig
Dan eet jij pastaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dan verbrandt ik altijd mijn gehemelte
Macdonalds genoeg in a'damquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dan verbrandt ik ook mn gehemelte
beter idee
bigmac
onee dat is lunch
* Joysa schopt SpaceInvaders onder dr kontquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet eigenlijk mn lenzen uitdoen maar ik ben te lui
pijnige ogen
Hoe krijg je dat rood?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
* Joysa schopt SpaceInvaders onder dr kont
Hij is echt coooolquote:
Leeft de hond nog?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Haha de kittens kwamen een hond tegen
ik heb 2 kittens, waarvan 1 een kop kleiner is omdat hij altijd het laatste restje melk kreeg.quote:
nee ik zei ergens in een vorig topic mirannie ipv mirjam, dus ik pestte haar nog evenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb 2 kittens, waarvan 1 een kop kleiner is omdat hij altijd het laatste restje melk kreeg.
de grotere die durft wel te blijven staan bij honden en bij andere katten gaat hij er achter aandie kleine vind het allemaal nog wat eng
Ah, dacht al zoietsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik zei ergens in een vorig topic mirannie ipv mirjam, dus ik pestte haar nog even
ik heb MPJ ook besteld! Die komt als ht goed is van de week ergens in mijn TD pakketje binnen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef mirannie het volgende:
Net trouwens even geprobeerd om de originele MPJ (die met holo) na te bootsen. Had ds shimmer over mijn hololoze MPJ gedaan. Zag er best goed uit
ow bahquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had in Engeland schoenen gekocht van 50pond, nu staan ze op de site voor 20
ik zie hem altijd OVERAL in amsterdam... irritantquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Van die bas van schaijk op twitter wordt je ook schijtziek
'AAN HET DRAAIEN IN DE JIMMY'
fijn voor je, papzak
Draai zn nek om, pretty please?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zie hem altijd OVERAL in amsterdam... irritant
ik was bezig met vintage vixen review, en had wel gereageeerd op mijn blogquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
sharana reageert niet eens op twitter tssss
TD!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ruby pumps en atlantis bestellen.
Wat is dan de goedkoopste ebay/internetshop?
atlantis staat in ruiltopic tochquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ruby pumps en atlantis bestellen.
Wat is dan de goedkoopste ebay/internetshop?
zeg dat nou niet nou heb ik een excuus om er nog 7 te bestellen en jou die 2 lakjes te gevena ls je komt shoppen!quote:
Ingrid vinden velen maar die vind ik niet zo speciaalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke vintage vixens zijn musthaves?
ik vind tot nu toe midnight mission en emerald fizgerald echt cool! vooral omdat ik niet van donkerblauw en dokergroen hou, maar deze zijn helemaal niet te donker!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke vintage vixens zijn musthaves?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
jitterbug is ook heel erg tof idd! ik zet morgenmiddag al mijn swatches online!
Spaceinvaders en ik waren even jou na aan het doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja IDD! WAAR IS IEDEREEN!
ik ben klaar met reviewnou nog fotos morgen
ik wil ook kopeeeeeeeeeeeee!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Spaceinvaders en ik waren even jou na aan het doen
Jij hebt al genoeg gefalensteind de laatste dagenquote:
nee ik heb vanmiddag gekiekt, nu alvast hoop tekst getypt, en morgen de rest kieken. Hoef dan alleen nog maar in te voegen of ze lekkr lakken, hoeveel laagjes etc, maar dan is de opmaak enzo alvast maar klaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:46 schreef Linnie20v het volgende:
@ Sharana
Nu al klaar met alles reviewen? Krijg je nu nog alles mooi op de kiek in het donker?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg gefalensteind de laatste dagen![]()
![]()
Ik ga morgen kijken wat er nog ingekocht moet worden ook altijd leuk
nice!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:47 schreef Joysa het volgende:
> 1 70577 CG-Ruby Pumps
> 1 80406 CG-Atlantis
> 1 0-863 CCL-Electro Candy
> 1 0-843 CCL-Magic Attraction
> 1 80924 CG-Dorothy Who?
> 2 NNE48 OPI Here today...Aragon Tomorrow SUEDE
> 1 5-Z18 OPI-Lucerne-tainly Look Marvelous
> 1 0-N20 CCL-Pucci-licious
Dikgedrukt is van mij, rest van SpaceInvaders, en 1 aragon suede voor mij, en 1 voor haar
Daar ben ik ook erg benieuwd naar jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:51 schreef mirannie het volgende:
Goede lijst Joysa!! Vooral magic attraction is erg gaaf!!
Ik kan nog wel even fokken vanuit bedquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Het is zaterag! Wat zijn jullie allemaal vroeg weg
slapen jijquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even fokken vanuit bed
WOEHOEquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:19 schreef Joysa het volgende:
030. 0129 Joysa
041. 0102 Sharana_LV
044. 0097 SpaceInvaders
quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dadelijk ook nog cake bakken
En vanavond gourmetten![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ibuprofen is your best friend
Ja was het maar zo, het doet geen zak. Ik heb nu alles gehad, paracetamol, ibuprofen, naproxen en immigran.... Maar niets biedt ook meer enige verlichting, dus ik stop ook maar met slikken....quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ibuprofen is your best friend
lekker toch juist!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:17 schreef Mss het volgende:
Ik lag om 22.30 al ernstig in coma gisteravond. Echt bizar. Normaal slaap ik niet voor middernacht
Is er tenminste iemand wakker straksquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:17 schreef Mss het volgende:
Ik lag om 22.30 al ernstig in coma gisteravond. Echt bizar. Normaal slaap ik niet voor middernacht
Sterktequote:Op zondag 1 augustus 2010 10:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja was het maar zo, het doet geen zak. Ik heb nu alles gehad, paracetamol, ibuprofen, naproxen en immigran.... Maar niets biedt ook meer enige verlichting, dus ik stop ook maar met slikken....
(niet allemaal tegelijk hoor!! verspreid over twee dagen!)
Pics or ...quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een mislukte Ed Hardy mani
die decals van e-bay vallen tegen
Oh ik vind hem ZO IRRITANT. Uberstylist, my ass.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Van die bas van schaijk op twitter wordt je ook schijtziek
'AAN HET DRAAIEN IN DE JIMMY'
fijn voor je, papzak
Ik heb sowieso niets met heel dat getwittter. Waarom zou ik elke 5 minuten van mijn leven iedereen moeten vertellen wat ik aan het doen ben? Of om dat van iemand anders te lezen...quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Goedemorgen wijffies!
Ik heb enorme ik-wil-lakjes-op-ebay-bestellen drang
[..]
Oh ik vind hem ZO IRRITANT. Uberstylist, my ass.
Twitter is tof!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niets met heel dat getwittter. Waarom zou ik elke 5 minuten van mijn leven iedereen moeten vertellen wat ik aan het doen ben? Of om dat van iemand anders te lezen...
Ohja die komt er nog wel aan hoorquote:
Ik heb iets gemist denk ik maar toch deel ik je blijheid: Yeey!quote:
Ik hield heel vel vocht vast daardoor een heel zeer been en erg dikke voetenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist denk ik maar toch deel ik je blijheid: Yeey!
Wat is er mis mee dan? Ik heb ze nl van hetzelfde als jijquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
de decals die ik van de nagelsalon heb zijn uitgestanst, deze niet. Dus jemoet ze zelf nog uitknippen langs het randje. Plus dat de folie dikker lijkt en ze minder goed plakken. Ik had de Ed Hardy platjes groter verwacht, zijn vrij klein waardoor de drukke print onduidelijk wordt. Maar het is wel te doen hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? Ik heb ze nl van hetzelfde als jij
Is het lelijk als je het gewoon vierkant afknipt en het zo op je nagel plakt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de decals die ik van de nagelsalon heb zijn uitgestanst, deze niet. Dus jemoet ze zelf nog uitknippen langs het randje. Plus dat de folie dikker lijkt en ze minder goed plakken. Ik had de Ed Hardy platjes groter verwacht, zijn vrij klein waardoor de drukke print onduidelijk wordt. Maar het is wel te doen hoor.
Neuh die heb ik zo op mijn duim (toen kwam ik er pas achterquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is het lelijk als je het gewoon vierkant afknipt en het zo op je nagel plakt?
Hup, gewoon doen!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net foto's van de franken gemaakt die ik gisteren heb opgedaan,
Ben alleen te lui om ze te uploaden
Nog meer faalhazenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:37 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb gisteren uitgevogelt hoe eBay nou eigenlijk werk
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:37 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb gisteren uitgevogelt hoe eBay nou eigenlijk werk
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
Jeeeejquote:
Zit in de bus :p weet niet hoelaat de metro komtquote:
Wat is dat? :pquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Het stinkt hier naar petehbonen *kokhals*![]()
![]()
quote:
Ze zijn wel bekend binnen de Indische keukenquote:
Waarom zijn ze dan in je huis?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hele vieze bonen die je hele huis vullen met een indringende geur. Ook wel 'stinkbonen' genoemd
Getsie, die dingen zijn écht ranzigquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:07 schreef DeltaCephei het volgende:
Het stinkt hier naar petehbonen *kokhals*![]()
![]()
Dat is wel heul lief!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ze zijn wel bekend binnen de Indische keukenIk moet ze niet hoor, heb ze net klaargemaakt voor papa voor vanavond.
Ik zie je wel verschijnenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zit in de bus :p weet niet hoelaat de metro komt
vind je dat gek met al die lakjes?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus wat heb ik veel moeten lakken vandaag
zit nu op vintage vixen nr 8 te wachen tot t droog isquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
vind je dat gek met al die lakjes?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zit nu op vintage vixen nr 8 te wachen tot t droog is
hehe, hoelang ben je er nou mee bezig geweest?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus wat heb ik veel moeten lakken vandaag
laaaaaaangquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:31 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hehe, hoelang ben je er nou mee bezig geweest?
Ik zit in de tuin met de LT te werken voor de baas mag die me dankbaar voor zijn..., en de BBQ brand al, net al ff lekker spiesje opgepeuzeldquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit lekker met de laptop voor de tv om formule te kijken
Mc Greenyquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet een naam voor mn franken, hij is groen
Ik laat geen foto zien voordat ik een naam heb :p
hulkenstein?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet een naam voor mn franken, hij is groen
Ik laat geen foto zien voordat ik een naam heb :p
je wou een naam, je zei niet dat het de naam was die je dan zou gaan gebruiken... dus showen!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is pastelgroen
dus een lievige naam
geen tijd voor ons?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:42 schreef Lindytje het volgende:Hoi trouwens! Veul te druk vandaag, heul geen tijd om te sc'en...
Nee... kom net thuis.. moet nog dingen doen, dan om 4 uur verjaardag, vanavond haren verven...quote:
nou oke danquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee... kom net thuis.. moet nog dingen doen, dan om 4 uur verjaardag, vanavond haren verven...
En vroeg naar bed ook, morgen weer werken
Ik zal aan jullie denken, goed??
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee... kom net thuis.. moet nog dingen doen, dan om 4 uur verjaardag, vanavond haren verven...
En vroeg naar bed ook, morgen weer werken
Ik zal aan jullie denken, goed??
Bij optiesquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar moet je je twitteracount invullen?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je mag wel langsk..... ownee laatmaar
dinsdag op t werk vragenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Zorg nou maar dat je de 12e vrij hebt
Sorry...was ff wat dingetjes aan het uitproberen op een nagelwiel. Fijne uitvinding is datquote:
zeg.... MOEST DAT NOU WEER MET CAPS LOCK!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Minifaal op ebay
OPI catch me in your net
Zoya Ivanka
en OPI wing it voor WIE ANDERS DAN sharana :p
Goed excuusquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg.... MOEST DAT NOU WEER MET CAPS LOCK!!!
het is verdorie maar 1 lakje, en we zijn toch weer aan een nieuwe maand begonnen dus dit is nog maar het eerste lakje van deze maand!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is verdorie maar 1 lakje, en we zijn toch weer aan een nieuwe maand begonnen dus dit is nog maar het eerste lakje van deze maand!
IK EERST IK EERST!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Over 10 minuten beginnen ze met werken bij TD
nog steeds geen mail!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, jij bent VIP klant met 100 orders per maand
Toffe lakkies!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Minifaal op ebay
OPI catch me in your net
Zoya Ivanka
en OPI wing it voor WIE ANDERS DAN sharana :p
Aha, ben jij er zo éénquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:55 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Toffe lakkies!
[..]
Aha, ben jij er zo één![]()
bij welke ebayshop?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:57 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb ook lakjes besteld![]()
Zoya Kelly
Zoya Kristi
Zoya Midori
Zoya Veruschka
Zoya Savita (de lak met de hoerennaam, speciaal voor Lindytje)
die 4e is anders ook een hoerennaam!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:57 schreef AmyGrace het volgende:
Zoya Kelly
Zoya Kristi
Zoya Midori
Zoya Veruschka
Nou, dank je, zo heet ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die 4e is anders ook een hoerennaam!
Maar wel een hele mooie hoer. (Al lijkt 'ie wel veel op Aragon Suede.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die 4e is anders ook een hoerennaam!
Ja, maar die hoef ik dan ook niet. Vind Veruschka in de comparisons mooierquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wel een hele mooie hoer. (Al lijkt 'ie wel veel op Aragon Suede.)
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:57 schreef AmyGrace het volgende:
Zoya Kelly
Zoya Kristi
Zoya Midori
Zoya Veruschka
Geloof me, in praktijk zit er écht heel weinig verschil in.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:13 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, maar die hoef ik dan ook niet. Vind Veruschka in de comparisons mooier![]()
En Veruschka was er eerst.
OMG PIJNLIJK!quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:33 schreef Ooi86 het volgende:
Ik moet met jullie even de blunder van de dag delen. Ik moest vandaag weer voor het eerst werken. Meteen een ochtenddienst, dus ik stond om 5 uur naast mijn bed. Toen ik in de badkamer mijn medicijntjes nam, pakte ik in plaats van mijn oogdruppels het flesje met anti-puistjes alcohol spul. Drupte ik daarmee in 1 van mijn ogen.....
AUAUAUAUAUAUAUAU!!!!!!!
Ik voel het nog.....
Hoe stom is dat?!
Ieks! Krijg er spontaan traanogen van.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:33 schreef Ooi86 het volgende:
Ik moet met jullie even de blunder van de dag delen. Ik moest vandaag weer voor het eerst werken. Meteen een ochtenddienst, dus ik stond om 5 uur naast mijn bed. Toen ik in de badkamer mijn medicijntjes nam, pakte ik in plaats van mijn oogdruppels het flesje met anti-puistjes alcohol spul. Drupte ik daarmee in 1 van mijn ogen.....
AUAUAUAUAUAUAUAU!!!!!!!
Ik voel het nog.....
Hoe stom is dat?!
Oh god, auw auw auwquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:33 schreef Ooi86 het volgende:
AUAUAUAUAUAUAUAU!!!!!!!
Ik voel het nog.....
Hoe stom is dat?!
Oe..... ai... auw.....quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:33 schreef Ooi86 het volgende:
AUAUAUAUAUAUAUAU!!!!!!!
Ik voel het nog.....
Hoe stom is dat?!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |