Ok, ze was dronken, had seks in jouw bed en ze had ook in haar broek geplast?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker wel, wel grappig, ze is 20 en vorig jaar was de eerste keer dat ze dronk. En het was meteen raak want ze lag met haar ex in mijn bed te nueken (ik heb foto's) en ze had in haar broek gepist.
Een jaar amerika gedaan, high school. Ik zat op school met een 2 Duitsers, Fin, en Thaise. En in de omgeving Chinezen, Fransen, Koreanen, Italianen alles.quote:
Ik zou je oplikken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, maar ik had zelf wel dat ijs willen zijn.
2005 belde, ze willen hun rutger terug.quote:
Ik ken die Egyptische vriendin van Omegle.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een jaar amerika gedaan, high school. Ik zat op school met een 2 Duitsers, Fin, en Thaise. En in de omgeving Chinezen, Fransen, Koreanen, Italianen alles.
Wat tofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een jaar amerika gedaan, high school. Ik zat op school met een 2 Duitsers, Fin, en Thaise. En in de omgeving Chinezen, Fransen, Koreanen, Italianen alles.
2005, een fantastisch jaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
2005 belde, ze willen hun rutger terug.
waarom zet je telkens je gewei opquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ze was dronken, had seks in jouw bed en ze had ook in haar broek geplast?
Belle does dallas.quote:
en laat hem daar dan ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
2005 belde, ze willen hun rutger terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |