Van de bond tegen het vloeken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
De anderen zijn allemaal dikke breezerts
en die worden al geneukts door 16 jarige scooter rijdende bondkraagjes
Importnederlanders hoogst waarschijnlijkquote:
Echte kerels fietsen gewoon of hebben een oude brommertquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Importnederlanders hoogst waarschijnlijk
Ah bontkraagjes bedoel je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Importnederlanders hoogst waarschijnlijk
Nee, maar de andere ken ik gewoon niet zo goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je kan me niet wijs maken dat je maar 1 meisje met potentie kent?__!
Of een auto (geen golf)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Echte kerels fietsen gewoon of hebben een oude brommert
Leer ze kennenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nee, maar de andere ken ik gewoon niet zo goed
Yepquote:
Tuurlijk geen Golf.. Alhoewel een Golf V met 2.0TDI wel nais isquote:
Spreek wat met ze afquote:
Dude.. een Golfquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tuurlijk geen Golf.. Alhoewel een Golf V met 2.0TDI wel nais is..
Vriend had hem bedacht 6 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dacht jij toen jij je username koos?
Ja spreek wat met ze af en leer ze kennen toch? Vraag of zij met een vriendin komt en dan neem jij ook een vriend mee.. ga je met zn 4e wat doen..quote:
Origineel, dat wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vriend had hem bedacht 6 jaar geleden ofzo
Zijn e-mailadres baart mij meer zorgen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dacht jij toen jij je username koos?
Wie is dat nou weer?quote:
Is goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja spreek wat met ze af en leer ze kennen toch? Vraag of zij met een vriendin komt en dan neem jij ook een vriend mee.. ga je met zn 4e wat doen..
Die is ook al heel oudquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:25 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Zijn e-mailadres baart mij meer zorgen.
Die paupers kunnen een Golf V met diesel niet eens betalen. Dus gaan ze maar stoer doen in ouwe kankerbmw's.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dude.. een Golf__!
Daar rijden altijd van die mogolen in die denken dat ze stoer zijn.. Gaan ze bij het stoplicht beetje stoer kijken en dan volgas wegtrekken
En wat is er zo speciaal aan hem?quote:
Nou ga wat regelen dan.. Maandag de stad in met 2 meiden en 1 vriendquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nou ga wat regelen dan.. Maandag de stad in met 2 meiden en 1 vriend
Nee, maar t is en blijft een golfquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die paupers kunnen een Golf V met diesel niet eens betalen. Dus gaan ze maar stoer doen in ouwe kankerbmw's.
Als ze maar van mijn Volvo's en Land Rovers afblijven
Apple is baasquote:
Sommigen weten de limiet van hun auto gewoon niet. Of ze weten m wel maar kunnen er niet mee omgaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, maar t is en blijft een golf![]()
Laatst moesten we nog zo'n idioot de dijk weer op trekken omdat hij uit de bocht was gevlogen.. Audi quattro > Golf voorwiel aandrijving
Volvo's![]()
Land Rover![]()
Range rover sport HSE![]()
Pics.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef mstr het volgende:
Aapvis, ik heb nog wel wat dames voor je in de aanbieding.
Stuur de catalogus maar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef mstr het volgende:
Er hangt iets moois in de lucht.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik zie hier een relatie opbloeien.
Ik heb al een 'scharrel'quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik zie hier een relatie opbloeien.
Ja maar jij post altijd al zoveel pics hier dus ik dacht, ik kan het proberen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Vraag maar op msn.
[..]
Wil je de blond-catalogus? Of de overige-catalogus?
overig! hier op fok.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Vraag maar op msn.
[..]
Ik post hier nooit foto's van meisjes die ik ken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar jij post altijd al zoveel pics hier dus ik dacht, ik kan het proberen.
Dat bedoel ik ook niet. Jij post altijd je breezahcollectie hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik post hier nooit foto's van meisjes die ik ken.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef mstr het volgende:
Of ze kunnen gewoon niet rijdenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sommigen weten de limiet van hun auto gewoon niet. Of ze weten m wel maar kunnen er niet mee omgaan
Volvo 850 T5-R
Land Rover Series III
Nieuwe meuk
De beetje apart maar wel cute catalogusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Vraag maar op msn.
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Jij post altijd je breezahcollectie hier.
Die heb ik niet echt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De beetje apart maar wel cute catalogus
Ik ben echt een liefhebber van oldtimers en youngtimers. Zie me er ook wel toe in staat dat ik over 10 jaar een autokerkhof in mijn tuin hebquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Of ze kunnen gewoon niet rijden![]()
De vorige generatie Volvo's zijn ook wel mooi de nieuwe zijn minder![]()
Die lijkt best veel op de nieuwe generatie rangeroversDus ook de nieuwe HSE en dat is echt een bazen auto
Sommige nieuwe meug wel ja_!
Niet echt, dus wel watquote:
Noem je mij nu wanhopig?quote:
Autokerkhof of een collectie van mooie auto's, tis maar hoe je het noemtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben echt een liefhebber van oldtimers en youngtimers. Zie me er ook wel toe in staat dat ik over 10 jaar een autokerkhof in mijn tuin heb
De mooie auto's moeten toch van onderdelen voorzien worden via het autokerkhofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Autokerkhof of een collectie van mooie auto's, tis maar hoe je het noemt![]()
De 1e auto waar ik in reed was een 15 jaar oude volkswagen diesel, zou nu ook een klassieker zijn.. Heeft het alleen niet erg lang overleefd in onze (toen) 12 jarige handen
quote:
Alleen in welk opzicht?quote:
Als je t maar niet te gek maaktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De mooie auto's moeten toch van onderdelen voorzien worden via het autokerkhof.. Wil ze namelijk wel zelf een beetje opknappen en precies naar wens maken.
Hotrodsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je t maar niet te gek maakt![]()
Serieus als je sommige van die hotrod programma's ziet.. gewoon verkrachten van die auto's__!
Ik heb ook al best lang geen vriendin gehad maar ik vermaak me prima als vrijgezelquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb ook al best lang geen vriendin gehad maar ik vermaak me prima als vrijgezel
Ik vermaak me de laatste 2 weken ook weer perfect, met vriendin terwijl dat ze op vakantie is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb ook al best lang geen vriendin gehad maar ik vermaak me prima als vrijgezel
Ja frederiqueske was een leuke meid.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik niet
Ik had de perfecte![]()
alleen die moest zo nodig naar facking Australie emigreren
Ik zou gewoon een nieuwe audi kopenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hotrods.. Ik zou een Volvo Amazon met een opgepept 2.3 liter blok voorzien ofzo. En mijn droomlandy bouwen. Series III met 109 inch wielbasis, truck cab, 200TDi of 300TDi blok met 5 versnellingen
Wat is daar van gekomen eigenlijk?quote:
Soms is niet afhankelijk zijn best fijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vermaak me de laatste 2 weken ook weer perfect, met vriendin terwijl dat ze op vakantie is.
Ga ook naar Australie danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik niet
Ik had de perfecte![]()
alleen die moest zo nodig naar facking Australie emigreren
Oude meuk heeft meer karakter naar mijn idee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een nieuwe audi kopenBen niet echt een sleutelaar
Nee, maar ik heb een paar vrienden waar ik wel eens mee uitga, maar die mag zij niet zo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Soms is niet afhankelijk zijn best fijnik had laatst iemand die gewoon al jaloers was op alle meisjes waar ik mee om ging zonder dat we überhaupt wat hadden.. Ben blij dat ik er nooit aan begonnen ben
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oude meuk heeft meer karakter naar mijn idee.
En als het een Audi moet zijn:
[ afbeelding ]
Goed van jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een paar vrienden waar ik wel eens mee uitga, maar die mag zij niet zo.
Dus wat krijg je dan? Of dat ze loopt te zeuren, of je gaat niet/minder uit met hun.
En nu heb ik dat weer opgepakt deze 2 weken en ik moet zeggen, het heeft me veel plezier gebracht, dus die houden we erin.
Vind ik ook.quote:
Ik houd niet zo van dat nieuwe ronde spulquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De nieuwste modellen zijn ook mooi hoor
![]()
[ afbeelding ]
In een relatie moet je toch je vriend/vriendin nemen zoals hij/zij is.. Inclusief vrienden..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een paar vrienden waar ik wel eens mee uitga, maar die mag zij niet zo.
Dus wat krijg je dan? Of dat ze loopt te zeuren, of je gaat niet/minder uit met hun.
En nu heb ik dat weer opgepakt deze 2 weken en ik moet zeggen, het heeft me veel plezier gebracht, dus die houden we erin.
Vrouwen en jaloezie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
In een relatie moet je toch je vriend/vriendin nemen zoals hij/zij is.. Inclusief vrienden..
ja maar je moet zowiezo geen relatie aangaan met iemand die je niet wilt nemen als ze isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
In een relatie moet je toch je vriend/vriendin nemen zoals hij/zij is.. Inclusief vrienden..
Ik welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dat nieuwe ronde spul
Ja daarom.. Nouja ik kan ook aardig jaloers zijn dus komt het wel goed uit dat t meisje wat ik nu leuk vind niet zo heel veel met jongens omgaatquote:
Ja daaromquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:00 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ja maar je moet zowiezo geen relatie aangaan met iemand die je niet wilt nemen als ze is__!
Sowieso ben ik niet zo gecharmeerd van BMW, Audi en Mercedes. Het imago wat er aan hangt is voor mij echt een afknapper.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik welAls het maar niet te rond is.. Zoals de wat nieuwere mercedes.. Niet de allernieuwste dan
Ik ben niet snel jaloers, maar áls ik het ben, blijft het ook wel een tijd in m'n kop hangen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja daarom.. Nouja ik kan ook aardig jaloers zijn dus komt het wel goed uit dat t meisje wat ik nu leuk vind niet zo heel veel met jongens omgaat
nopequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja daarommaar dan wil ze je toch niet lijkt mij..?
Je zorgen maken om een imagoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sowieso ben ik niet zo gecharmeerd van BMW, Audi en Mercedes. Het imago wat er aan hangt is voor mij echt een afknapper.
Bmw = voor tokkies/drugs dealersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sowieso ben ik niet zo gecharmeerd van BMW, Audi en Mercedes. Het imago wat er aan hangt is voor mij echt een afknapper.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:58 schreef Arcee het volgende:
Wow, je gaat wel hard, zeg. Net 42 in 14 minuten.
Ja das waar.. zit je de hele tijd met van die kut gedachtes die nergens op slaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben niet snel jaloers, maar áls ik het ben, blijft het ook wel een tijd in m'n kop hangen.
Precies.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja das waar.. zit je de hele tijd met van die kut gedachtes die nergens op slaan
Omdat ik ze lelijk vind zou ik ze niet kopen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Een wagon-R+ is heel praktisch maar zou jij die kopen? Of een chinese auto?
What happens on holidays stays on holidayquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Maar ik denk dat ik maar niet ga vertellen aan m'n vriendin wat er allemaal gebeurd is afgelopen twee weken (ik ben niet vreemdgegaan, mocht dat soms gedacht worden).
Ik ben 2 weken lang thuis geweest, dus dat gaat voor mij niet helemaal op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
What happens on holidays stays on holiday
Nieuwere Audi is een beetje voor de leaserijder die zich te goed voelt voor het Skoda, Seat of VW logo en daarom maar teveel betaald voor dezelfde auto.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bmw = voor tokkies/drugs dealers
Mercedes = Taxi
Maar wat is er mis met audi?
Lekker weg in eigen huisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken lang thuis geweest, dus dat gaat voor mij niet helemaal op.
En er enorm veel over opschept.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nieuwere Audi is een beetje voor de leaserijder die zich te goed voelt voor het Skoda, Seat of VW logo en daarom maar teveel betaald voor dezelfde auto.
Ik zit hier al 4 weken levenloos achter me computerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn vriendin was 2 weken weg.
Ik heb de afgelopen 4 weken gewerkt.
Dan kun je beter werken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik zit hier al 4 weken levenloos achter me computer
Audi ziet er toch wel een bak mooier uit hoor.. en standaard is de kwaliteit wel beter.. Maar inderdaad de prijs/kwaliteit verhouding van volkswagen/skoda/seat is beter..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nieuwere Audi is een beetje voor de leaserijder die zich te goed voelt voor het Skoda, Seat of VW logo en daarom maar teveel betaald voor dezelfde auto.
Nou das leuk, bij zo'n kut boer keihard werken voor niksquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan kun je beter werken.
Je bent lekker bezig en je houdt er geld aan over.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik zit hier al 4 weken levenloos achter me computer
Ik heb nog nooit gewerktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn vriendin was 2 weken weg.
Ik heb de afgelopen 4 weken gewerkt.
Wie zegt dat dat bij een boer moet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:12 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nou das leuk, bij zo'n kut boer keihard werken voor niks
Volkswagen, Skoda en Seat doen qua kwaliteit echt niet onder voor een Audi. Zelfde platforms, motoren en dergelijke. Het is niet zo dat een bepaalde motor in een Skoda onbetrouwbaarder is dan in een Audiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Audi ziet er toch wel een bak mooier uit hoor.. en standaard is de kwaliteit wel beter.. Maar inderdaad de prijs/kwaliteit verhouding van volkswagen/skoda/seat is beter..
Nee want audi ziet er sowieso vetter uit dan skoda seat of vwquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een pauperquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee want audi ziet er sowieso vetter uit dan skoda seat of vw
Krijgt alles van pappie en zijn lease Audi natuurlijk.quote:
Ik reageer ja mongolquote:
QFT, hoewel de exeo gewoon een oudere A4 is. Dus eigenlijk loopt Audi enkel in techniek voorop, maar dat is gewoon zo met premium merken, zoals alfa bijvoorbeeld van de fiat groep. Daar betaal je echter wel de hoofdprijs voor. En ik zou eerlijk gezegd als ik een grote auto moest hebben liever de SuperB kopen vanwege z'n looks dan een Audi.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volkswagen, Skoda en Seat doen qua kwaliteit echt niet onder voor een Audi. Zelfde platforms, motoren en dergelijke. Het is niet zo dat een bepaalde motor in een Skoda onbetrouwbaarder is dan in een Audi
En wat mooi is, is persoonlijk.
Omdat jij bepaalt hoe laat je gaatquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik reageer ja mongol.. Jezus waarom moet altijd alles via mij geregeld worden.
Medestanderquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
QFT, hoewel de exeo gewoon een oudere A4 is. Dus eigenlijk loopt Audi enkel in techniek voorop, maar dat is gewoon zo met premium merken, zoals alfa bijvoorbeeld van de fiat groep. Daar betaal je echter wel de hoofdprijs voor. En ik zou eerlijk gezegd als ik een grote auto moest hebben liever de SuperB kopen vanwege z'n looks dan een Audi.
Jij bent dan ook 3 jaar ouder als mij...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat bij een boer moet?Ik heb super leuk werk, heb daar de afgelopen 6 weken bijna fulltime gewerkt. Sommige klussen had ik gratis denk ik zelfs nog gedaan
Dan ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:18 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Jij bent dan ook 3 jaar ouder als mij...
Ja wat ik dan weer aan iedereen moet gaan vragen enzo.. En altijd als mijn internet kanker heeft. Ik ben om 11 uur bij de Schout, ga niet omrijden en als je eerder wilt rij je zelf maarquote:
Ik bedoel dan wat comfort betreftquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volkswagen, Skoda en Seat doen qua kwaliteit echt niet onder voor een Audi. Zelfde platforms, motoren en dergelijke. Het is niet zo dat een bepaalde motor in een Skoda onbetrouwbaarder is dan in een Audi
En wat mooi is, is persoonlijk.
Nee, jij moet niets vragenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja wat ik dan weer aan iedereen moet gaan vragen enzo.. En altijd als mijn internet kanker heeft. Ik ben om 11 uur bij de Schout, ga niet omrijden en als je eerder wilt rij je zelf maar
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:18 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Jij bent dan ook 3 jaar ouder als mij...
quote:
JA HOOR, MET JOU?quote:
Maar ik verdien niet zo slecht hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:12 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nou das leuk, bij zo'n kut boer keihard werken voor niks
Die achterklep is ook best hendig. En de touring ziet er fucking strak uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Medestander..
Met een Superb heb je voor de helft een net zo complete maar ruimere auto
Wat noem jij betere speakers en fijnere stoelen? Je kan niet voor iedereen bepalen wat fijner/beter is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik bedoel dan wat comfort betreftzitten standaard betere speakers in, fijnere stoelen enz..
10KM IS BEST VEEL! IN OPEN WATER OF IN EEN ZWEMBAD?quote:
Nou dat heb ik dus gezegd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, jij moet niets vragenjij zegt gewoon wanneer je gaat.
Jan!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd, ik ga nu dan ook bobben. Simon en Sander H gaan wss met jou mee.
ik ga Jan ophalen. Joenne is in de haas. Ik vraag me af of ie ook meegaat.
Joenne blijft denk ik in de haas. Heb op een gegeven moment echt zoiets van /care.. Kan niet altijd met iedereen rekening houdenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd, ik ga nu dan ook bobben. Simon en Sander H gaan wss met jou mee.
ik ga Jan ophalen. Joenne is in de haas. Ik vraag me af of ie ook meegaat.
Ja idd .quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Joenne blijft denk ik in de haas. Heb op een gegeven moment echt zoiets van /care.. Kan niet altijd met iedereen rekening houden
Dan kan je elke 10 seconden zeggen, of minder zelfs:quote:
Ik vind ze fijner ieder gevalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat noem jij betere speakers en fijnere stoelen? Je kan niet voor iedereen bepalen wat fijner/beter is.
Ja omdat je ook rekening moet houden met de mensen die mee willen. Tot op zekere hoogte.quote:
Daaraan zou ik gewoon schijt hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja omdat je ook rekening moet houden met de mensen die mee willen. Tot op zekere hoogte.
Precies.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Dan kan je elke 10 seconden zeggen, of minder zelfs:
Ik heb weer een cent verdiend
Ik heb ook zin in Macvoerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Hyman het volgende:
Maargoed. ik ga even een plasje doen en dan ga ik richting de mac met Jan.
Tot zo
Dat dus. Voor het geld van een kale A4 heb je een Passat of Octavia met meer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vind ze fijner ieder gevalen mijn pa ook.. Daarom hebben we een audi gekocht
![]()
En betere speakers.. Betere bas, mooiere hogere tonen enz..
Alleen de prijzen van opties__!
Ik maak mensen t graag naar hun zin omdat ik besluiteloos ben. Naar hun zin tot op zekere hoogte danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daaraan zou ik gewoon schijt hebbenzij willen mee. dus moeten zij maar rekening met jou houden
Ik heb zin in genegenheidquote:
Softiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik maak mensen t graag naar hun zin omdat ik besluiteloos ben. Naar hun zin tot op zekere hoogte dan
Ik ookquote:
Kloptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat dus. Voor het geld van een kale A4 heb je een Passat of Octavia met meer.
Ik sta waarschijnlijk nog niet eens in de top 10000quote:
Dat zal je nog verbazenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik sta waarschijnlijk nog niet eens in de top 10000
Kun je ook beter. S8 is snel zat want je rijd 99,9% van de auto's op de weg er mee zoek. En daarentegen nog praktischer ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar dan kun je ook zeggen dat je net zo goed een audi s8 kan kopen ipv een lamborghini gallardo
Dan heb je het over een luxeauto en een sportauto. De A4, de passat, exeo en de octavia/superb zitten allemaal redelijk in dezelfde klasse.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar dan kun je ook zeggen dat je net zo goed een audi s8 kan kopen ipv een lamborghini gallardo
S8 heeft een gallardo motor en prestaties die sportauto waardig zijn dus waar trek je de grens?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan heb je het over een luxeauto en een sportauto. De A4, de passat, exeo en de octavia/superb zitten allemaal redelijk in dezelfde klasse.
Jawelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou en, je hebt nog steeds geen leven.
13 maanden! Da's niet binnen een jaar!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, ik vind binnen een jaar in de top 500 niet echt van een leven getuigen.
Het formaat, aantal deuren, soort luxe aan boord etc.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
S8 heeft een gallardo motor en prestaties die sportauto waardig zijn dus waar trek je de grens?
Ik heb op vakantie iig niet geFOK!t.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, jij niet, jij blijft altijd Jotcha zonder leven die in Spanje gaat fokken op zijn iPod.
Ja daarom.. + Langer als een paar sec mag je t gas toch niet vol ingedrukt houdenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kun je ook beter. S8 is snel zat want je rijd 99,9% van de auto's op de weg er mee zoek. En daarentegen nog praktischer ook.
Ik ben afgekicktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, jij niet, jij blijft altijd Jotcha zonder leven die in Spanje gaat fokken op zijn iPod.
Oke nou en, 13 maanden dan. Ik heb nog niets een 25000 posts, post hier al 3 jaar, waaronder andere mensen als ze weer eens een ban hebben en ik heb ook een tijd niet op school gezeten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
13 maanden! Da's niet binnen een jaar!![]()
Maar daarom moet ik ook maar nodig weer naar school
Daarentegen is een Gallardo niet bepaald te vergelijken met een S8 naar mijn idee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja daarom.. + Langer als een paar sec mag je t gas toch niet vol ingedrukt houdenen de betrouwbaarheid van audi's is een stuk hoger
Kijk mijn gemiddelde eens.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben afgekicktMoet je m'n daggemiddelde zien
Heb afgelopen maand nog geen 100 posts gemaakt.
Dus een rs5 is een sportauto? Die heeft 2 deuren..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het formaat, aantal deuren, soort luxe aan boord etc.
T zijn beide auto'squote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarentegen is een Gallardo niet bepaald te vergelijken met een S8 naar mijn idee.
Maar ik moet gaan, laters
En ook de wegligging etc. En de RS5 is wat mij betreft wel een sportautoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dus een rs5 is een sportauto? Die heeft 2 deuren..
En een lamborghini gallardo heeft ook zat snufjes aan boord..
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Aapvis het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27766
FUCKING VET DING
gelijk besteld
Dus een s8 heeft een kut wegligging wou je zeggen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En ook de wegligging etc. En de RS5 is wat mij betreft wel een sportauto
Straks wel.quote:
Die Gallardo doet het véél beter. Voornamelijk door z'n gewicht natuurlijk. Maar ik heb het niet zo met lamborghini.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dus een s8 heeft een kut wegligging wou je zeggen?
Vind ik ook egt fucking cool dingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
FF bookmarken, ga ik vriend voor zijn verjaardag geven! Bazen 'aansteker'
Ja dat is waar.. Maar de s8 heeft prestaties die sportauto waardig zijn hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die Gallardo doet het véél beter. Voornamelijk door z'n gewicht natuurlijk. Maar ik heb het niet zo met lamborghini.
Audi + kermis uitvoering. Dat soort auto's hoort sowieso achterwielaandrijving te hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. Maar de s8 heeft prestaties die sportauto waardig zijn hoor![]()
En wat is er mis met lamborghini?
Er is ook een gallardo met alleen achterwiel aandrijvingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Audi + kermis uitvoering. Dat soort auto's hoort sowieso achterwielaandrijving te hebben.
was ook maar een grapje hoor schatquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
OMG EEN RODE BRIL JEZUS ZEG OMG NOU ROOD DAT HEB NOG NOOIT GEZIEN
Nee, hij is wereldvreemd, leeft in een grot, weet je toch.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
OH NOESSSquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Rawrquote:
Wtf.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn zus is echt een idioot.
Ik heb gekookt, eet en ga naar m'n werk. Ruimt mijn zus NIKS op.
23 jaar en lui. Damnit. Kan ik de keuken anti-muis maken.
En het is ECHT een takkezooi daar
Noem haar kanker teef, sla haar half dood en laat haar dan de rommel opruimenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn zus is echt een idioot.
Ik heb gekookt, eet en ga naar m'n werk. Ruimt mijn zus NIKS op.
23 jaar en lui. Damnit. Kan ik de keuken anti-muis maken.
En het is ECHT een takkezooi daar
Ja weet je ik laat het gewoon staan.quote:
Met mij goed hoor, ik moet morgen 10km zwemmenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja weet je ik laat het gewoon staan.
Het was terror op m'n werk en ik heb een blauwe plek op m'n arm.![]()
Dus how's everybody doing?
Terror op je werk? Je vult vakken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja weet je ik laat het gewoon staan.
Het was terror op m'n werk en ik heb een blauwe plek op m'n arm.![]()
Dus how's everybody doing?
Dat kan echt wel terror zijn hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Terror op je werk? Je vult vakken.
Fijne zus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ohja mijn zus is met de noorderzon vertrokken
In hoeveel tijd doe je dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met mij goed hoor, ik moet morgen 10km zwemmen
Vorige keer in 2 uur en 51 minuten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
In hoeveel tijd doe je dat?
Ik moest tot kwart voor 11. Dierenvoeding was veeeeeeeeel. En allemaal dingen stonden verkeerd gevuld. En de teamleider is wel schattig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb het zelf 2 jaar gedaan, maar ik heb nooit terror meegemaakt.
Waarom heb je een 14-jarig kind op msn als 20-jarige?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef xyzyx het volgende:
Whehehe, zo'n 14 jarig kind ging mijn msn sloeberen en vragen of we langs kwamen enzo, zeg ik net dat ik haar sowieso te jong vind (ze zat te zeiken of ik haar leuk vond..) Komt ze ff later ook aan dat ze mij te oud vind___!
Waarom kunnen vrouwen niet gewoon accepteren dat jongens ze soms niet willen ipv het de te verdraaien
Mensen die verkeerd vullen. Da's echt kut.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik moest tot kwart voor 11. Dierenvoeding was veeeeeeeeel. En allemaal dingen stonden verkeerd gevuld. En de teamleider is wel schattig.
etc.
Omdat ie op strakke kutjes valt maar ze niet kan krijgen, dus maar net doet alsof ie ze kan krijgen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waarom heb je een 14-jarig kind op msn als 20-jarige?
Omdat zij er om ging zeuren..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waarom heb je een 14-jarig kind op msn als 20-jarige?
Ik had haar wel kunnen krijgen volgens mij, zo dra ze er achter kwam dat ik iemand leuk vond werd ze al een stuk minder spraakzaamquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat ie op strakke kutjes valt maar ze niet kan krijgen, dus maar net doet alsof ie ze kan krijgen.
QFTquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat ie op strakke kutjes valt maar ze niet kan krijgen, dus maar net doet alsof ie ze kan krijgen.
Euhm. Ieuw.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat zij er om ging zeuren..
En meiden van die leeftijd zijn meestal wel grappig om af te zeiken..![]()
Ik heb trouwens best veel meiden van die leeftijd op msn maar die zijn dan van paardrijden
Ik was vannacht om kwart voor 5 pas thuis van m'n werk en vanmorgen om half 8 werd ik alweer wakker geschreeuwd door de kutkindjes op de hoek, om 1 uur moest ik werken, was om kwart voor 10 klaar en het was een kutdag. Dus ja, ik zeik vandaag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je hebt enkel alles wat los en vast zit lopen bashen, deze post exclusief
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik had haar wel kunnen krijgen volgens mij, zo dra ze er achter kwam dat ik iemand leuk vond werd ze al een stuk minder spraakzaam
Wat is daar ieuw aan? Ik had laatst ook paard gereden met mijn nichtje van 9..quote:
Ehm ja ehm, dat is je nichtje. Niet een willekeurig kindje van 14.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is daar ieuw aan? Ik had laatst ook paard gereden met mijn nichtje van 9..
Fuckyeah. Just so we knowquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik was vannacht om kwart voor 5 pas thuis van m'n werk en vanmorgen om half 8 werd ik alweer wakker geschreeuwd door de kutkindjes op de hoek, om 1 uur moest ik werken, was om kwart voor 10 klaar en het was een kutdag. Dus ja, ik zeik vandaag.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ehm ja ehm, dat is je nichtje. Niet een willekeurig kindje van 14.
Ben jij al 20? En heb je nog noooooit gewerkt?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]______!
Die meiden ken ik van het paardrijden dus ik weet niet wat jij onder willekeurig verstaat..
Ja sorry hoor, maar wtf moet je als bijna 21-jarige met kindjes van 14 op je msn, zelfs al ken je ze van paardrijden? Is je niveau niet hoog genoeg voor meisjes van je eigen leeftijd?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]______!
Die meiden ken ik van het paardrijden dus ik weet niet wat jij onder willekeurig verstaat..
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:19 schreef Naughty_Dog het volgende:
Breathtaking is vrijgezel jangens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee. Ik heb geen geld nodig dus waarom zou ik gaan werken voor geld?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ben jij al 20? En heb je nog noooooit gewerkt?_!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Aw, pappie en mammie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen geld nodig dus waarom zou ik gaan werken voor geld?
Geef het maar aan mij dan. Dan kan ik tenminste mijn studie betalen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen geld nodig dus waarom zou ik gaan werken voor geld?
Jij bent veelst te kortzichtig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar wtf moet je als bijna 21-jarige met kindjes van 14 op je msn, zelfs al ken je ze van paardrijden? Is je niveau niet hoog genoeg voor meisjes van je eigen leeftijd?
quote:
Toch wel, anders had je misschien kunnen bedenken dat ze misschien via msn vroegen of ik mee wilde gaan omdat de eigenaar van de paarden niet wil dat kinderen zonder begeleiding weg gaan met de paarden..?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik ben juist totaal niet kortzichtig.
Nee, waarom zou ik zoiets bedenken? Ik heb zelf 5,5 jaar gereden en er was áltijd iemand bij die daar gewoon werkte. Daar hoefde ik niet voor op msn iemand aan te spreken. Ik vind het trouwens iets debiels.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Toch wel, anders had je misschien kunnen bedenken dat ze misschien via msn vroegen of ik mee wilde gaan omdat de eigenaar van de paarden niet wil dat kinderen zonder begeleiding weg gaan met de paarden..?
Ik rij niet bij een manege dus er is niet altijd iemand daar aanwezig en als we de paarden halen moeten we langs een drukke weg lopen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik zoiets bedenken? Ik heb zelf 5,5 jaar gereden en er was áltijd iemand bij die daar gewoon werkte. Daar hoefde ik niet voor op msn iemand aan te spreken. Ik vind het trouwens iets debiels.
Nou, dat is dan pech gehad.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik rij niet bij een manege dus er is niet altijd iemand daar aanwezig en als we de paarden halen moeten we langs een drukke weg lopen...
Dus als de eigenaar geen tijd heeft of niet aanwezig is kunnen ze altijd mij vragen of ik mee ga.. Kan er niet iets ieuws aan bedenken.
Toch wel jammer dat ik een keer een goed punt had he?quote:
Hier heb je nog een punt: .quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat ik een keer een goed punt had he?
Nee hoor, ik had het er meer over dat het pech is voor die kindjes dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat ik een keer een goed punt had he?
Hoezo, ze kunnen gewoon mij vragen of ik kom helpen.. Vroeg de eigenaar zelf ook of ik dat wilde doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had het er meer over dat het pech is voor die kindjes dan.
3 zelfsquote:
Veel plezierquote:
Ik zie de 4e nietquote:
Ah, daar is ie. Ik wist dat het niet lang meer kon durenquote:
Hij was gewoon verstoptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ah, daar is ie. Ik wist dat het niet lang meer kon duren
Precies.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ah, daar is ie. Ik wist dat het niet lang meer kon duren
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef xyzyx het volgende:
En hier is 5
Een eckte bazen punt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|