Van de bond tegen het vloeken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
De anderen zijn allemaal dikke breezerts
en die worden al geneukts door 16 jarige scooter rijdende bondkraagjes
Importnederlanders hoogst waarschijnlijkquote:
Echte kerels fietsen gewoon of hebben een oude brommertquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Importnederlanders hoogst waarschijnlijk
Ah bontkraagjes bedoel je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Importnederlanders hoogst waarschijnlijk
Nee, maar de andere ken ik gewoon niet zo goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je kan me niet wijs maken dat je maar 1 meisje met potentie kent?__!
Of een auto (geen golf)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Echte kerels fietsen gewoon of hebben een oude brommert
Leer ze kennenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nee, maar de andere ken ik gewoon niet zo goed
Yepquote:
Tuurlijk geen Golf.. Alhoewel een Golf V met 2.0TDI wel nais isquote:
Spreek wat met ze afquote:
Dude.. een Golfquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tuurlijk geen Golf.. Alhoewel een Golf V met 2.0TDI wel nais is..
Vriend had hem bedacht 6 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dacht jij toen jij je username koos?
Ja spreek wat met ze af en leer ze kennen toch? Vraag of zij met een vriendin komt en dan neem jij ook een vriend mee.. ga je met zn 4e wat doen..quote:
Origineel, dat wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vriend had hem bedacht 6 jaar geleden ofzo
Zijn e-mailadres baart mij meer zorgen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dacht jij toen jij je username koos?
Wie is dat nou weer?quote:
Is goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja spreek wat met ze af en leer ze kennen toch? Vraag of zij met een vriendin komt en dan neem jij ook een vriend mee.. ga je met zn 4e wat doen..
Die is ook al heel oudquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:25 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Zijn e-mailadres baart mij meer zorgen.
Die paupers kunnen een Golf V met diesel niet eens betalen. Dus gaan ze maar stoer doen in ouwe kankerbmw's.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dude.. een Golf__!
Daar rijden altijd van die mogolen in die denken dat ze stoer zijn.. Gaan ze bij het stoplicht beetje stoer kijken en dan volgas wegtrekken
En wat is er zo speciaal aan hem?quote:
Nou ga wat regelen dan.. Maandag de stad in met 2 meiden en 1 vriendquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nou ga wat regelen dan.. Maandag de stad in met 2 meiden en 1 vriend
Nee, maar t is en blijft een golfquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die paupers kunnen een Golf V met diesel niet eens betalen. Dus gaan ze maar stoer doen in ouwe kankerbmw's.
Als ze maar van mijn Volvo's en Land Rovers afblijven
Apple is baasquote:
Sommigen weten de limiet van hun auto gewoon niet. Of ze weten m wel maar kunnen er niet mee omgaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, maar t is en blijft een golf![]()
Laatst moesten we nog zo'n idioot de dijk weer op trekken omdat hij uit de bocht was gevlogen.. Audi quattro > Golf voorwiel aandrijving
Volvo's![]()
Land Rover![]()
Range rover sport HSE![]()
Pics.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef mstr het volgende:
Aapvis, ik heb nog wel wat dames voor je in de aanbieding.
Stuur de catalogus maar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef mstr het volgende:
Er hangt iets moois in de lucht.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik zie hier een relatie opbloeien.
Ik heb al een 'scharrel'quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik zie hier een relatie opbloeien.
Ja maar jij post altijd al zoveel pics hier dus ik dacht, ik kan het proberen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Vraag maar op msn.
[..]
Wil je de blond-catalogus? Of de overige-catalogus?
overig! hier op fok.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Vraag maar op msn.
[..]
Ik post hier nooit foto's van meisjes die ik ken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar jij post altijd al zoveel pics hier dus ik dacht, ik kan het proberen.
Dat bedoel ik ook niet. Jij post altijd je breezahcollectie hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik post hier nooit foto's van meisjes die ik ken.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef mstr het volgende:
Of ze kunnen gewoon niet rijdenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sommigen weten de limiet van hun auto gewoon niet. Of ze weten m wel maar kunnen er niet mee omgaan
Volvo 850 T5-R
Land Rover Series III
Nieuwe meuk
De beetje apart maar wel cute catalogusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Vraag maar op msn.
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Jij post altijd je breezahcollectie hier.
Die heb ik niet echt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De beetje apart maar wel cute catalogus
Ik ben echt een liefhebber van oldtimers en youngtimers. Zie me er ook wel toe in staat dat ik over 10 jaar een autokerkhof in mijn tuin hebquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Of ze kunnen gewoon niet rijden![]()
De vorige generatie Volvo's zijn ook wel mooi de nieuwe zijn minder![]()
Die lijkt best veel op de nieuwe generatie rangeroversDus ook de nieuwe HSE en dat is echt een bazen auto
Sommige nieuwe meug wel ja_!
Niet echt, dus wel watquote:
Noem je mij nu wanhopig?quote:
Autokerkhof of een collectie van mooie auto's, tis maar hoe je het noemtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben echt een liefhebber van oldtimers en youngtimers. Zie me er ook wel toe in staat dat ik over 10 jaar een autokerkhof in mijn tuin heb
De mooie auto's moeten toch van onderdelen voorzien worden via het autokerkhofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Autokerkhof of een collectie van mooie auto's, tis maar hoe je het noemt![]()
De 1e auto waar ik in reed was een 15 jaar oude volkswagen diesel, zou nu ook een klassieker zijn.. Heeft het alleen niet erg lang overleefd in onze (toen) 12 jarige handen
quote:
Alleen in welk opzicht?quote:
Als je t maar niet te gek maaktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De mooie auto's moeten toch van onderdelen voorzien worden via het autokerkhof.. Wil ze namelijk wel zelf een beetje opknappen en precies naar wens maken.
Hotrodsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je t maar niet te gek maakt![]()
Serieus als je sommige van die hotrod programma's ziet.. gewoon verkrachten van die auto's__!
Ik heb ook al best lang geen vriendin gehad maar ik vermaak me prima als vrijgezelquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb ook al best lang geen vriendin gehad maar ik vermaak me prima als vrijgezel
Ik vermaak me de laatste 2 weken ook weer perfect, met vriendin terwijl dat ze op vakantie is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb ook al best lang geen vriendin gehad maar ik vermaak me prima als vrijgezel
Ja frederiqueske was een leuke meid.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik niet
Ik had de perfecte![]()
alleen die moest zo nodig naar facking Australie emigreren
Ik zou gewoon een nieuwe audi kopenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hotrods.. Ik zou een Volvo Amazon met een opgepept 2.3 liter blok voorzien ofzo. En mijn droomlandy bouwen. Series III met 109 inch wielbasis, truck cab, 200TDi of 300TDi blok met 5 versnellingen
Wat is daar van gekomen eigenlijk?quote:
Soms is niet afhankelijk zijn best fijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vermaak me de laatste 2 weken ook weer perfect, met vriendin terwijl dat ze op vakantie is.
Ga ook naar Australie danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik niet
Ik had de perfecte![]()
alleen die moest zo nodig naar facking Australie emigreren
Oude meuk heeft meer karakter naar mijn idee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een nieuwe audi kopenBen niet echt een sleutelaar
Nee, maar ik heb een paar vrienden waar ik wel eens mee uitga, maar die mag zij niet zo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Soms is niet afhankelijk zijn best fijnik had laatst iemand die gewoon al jaloers was op alle meisjes waar ik mee om ging zonder dat we überhaupt wat hadden.. Ben blij dat ik er nooit aan begonnen ben
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oude meuk heeft meer karakter naar mijn idee.
En als het een Audi moet zijn:
[ afbeelding ]
Goed van jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een paar vrienden waar ik wel eens mee uitga, maar die mag zij niet zo.
Dus wat krijg je dan? Of dat ze loopt te zeuren, of je gaat niet/minder uit met hun.
En nu heb ik dat weer opgepakt deze 2 weken en ik moet zeggen, het heeft me veel plezier gebracht, dus die houden we erin.
Vind ik ook.quote:
Ik houd niet zo van dat nieuwe ronde spulquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De nieuwste modellen zijn ook mooi hoor
![]()
[ afbeelding ]
In een relatie moet je toch je vriend/vriendin nemen zoals hij/zij is.. Inclusief vrienden..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een paar vrienden waar ik wel eens mee uitga, maar die mag zij niet zo.
Dus wat krijg je dan? Of dat ze loopt te zeuren, of je gaat niet/minder uit met hun.
En nu heb ik dat weer opgepakt deze 2 weken en ik moet zeggen, het heeft me veel plezier gebracht, dus die houden we erin.
Vrouwen en jaloezie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
In een relatie moet je toch je vriend/vriendin nemen zoals hij/zij is.. Inclusief vrienden..
ja maar je moet zowiezo geen relatie aangaan met iemand die je niet wilt nemen als ze isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
In een relatie moet je toch je vriend/vriendin nemen zoals hij/zij is.. Inclusief vrienden..
Ik welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dat nieuwe ronde spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |