Van de bond tegen het vloeken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
De anderen zijn allemaal dikke breezerts
en die worden al geneukts door 16 jarige scooter rijdende bondkraagjes
Importnederlanders hoogst waarschijnlijkquote:
Echte kerels fietsen gewoon of hebben een oude brommertquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Importnederlanders hoogst waarschijnlijk
Ah bontkraagjes bedoel je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Importnederlanders hoogst waarschijnlijk
Nee, maar de andere ken ik gewoon niet zo goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je kan me niet wijs maken dat je maar 1 meisje met potentie kent?__!
Of een auto (geen golf)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Echte kerels fietsen gewoon of hebben een oude brommert
Leer ze kennenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nee, maar de andere ken ik gewoon niet zo goed
Yepquote:
Tuurlijk geen Golf.. Alhoewel een Golf V met 2.0TDI wel nais isquote:
Spreek wat met ze afquote:
Dude.. een Golfquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tuurlijk geen Golf.. Alhoewel een Golf V met 2.0TDI wel nais is..
Vriend had hem bedacht 6 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dacht jij toen jij je username koos?
Ja spreek wat met ze af en leer ze kennen toch? Vraag of zij met een vriendin komt en dan neem jij ook een vriend mee.. ga je met zn 4e wat doen..quote:
Origineel, dat wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vriend had hem bedacht 6 jaar geleden ofzo
Zijn e-mailadres baart mij meer zorgen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dacht jij toen jij je username koos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |