Ah, Nike Air Jesusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sandalen! Die waren al in toen Jezus nog in de kribbe lag!
Het is uber geilquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil een keer echt blond worden om te ervaren hoe het is.
Kies ik voor Love the way you liequote:
Ik ook maar mijn vriend wil het nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil een keer echt blond worden om te ervaren hoe het is.
Aaaahhhhhquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was dat maar, het is maar net waar ik ben. Als ik moet niezen op de wc is het wcpapier, in de keuken, keukenrol en voor de andere delen een old fashioned zakdoek. Ik zou wel heel graag die tissues hebben.
quote:
Ik zou daar echt niets om geven.quote:
En ik heb best wel donker haar van mezelf, dus dat zou ook echt raar zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zou daar echt niets om geven.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
AaaahhhhhJa, ik was ook altijd van het toiletpapier enzo maar écht, die aloe-dingen zijn geweldig. De eerste verkoudheid zónder velletjes. hmm ik zit er aan te denken om reclameteksten te schrijven
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dan doe je het toch alleen en laat je hem zijn haarkleur houden
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
AaaahhhhhJa, ik was ook altijd van het toiletpapier enzo maar écht, die aloe-dingen zijn geweldig. De eerste verkoudheid zónder velletjes. hmm ik zit er aan te denken om reclameteksten te schrijven
Thanks al helpen plaatjes niet bij mij. Ben ik niet echt gevoelig voor. Zal wel aan mijn autisme liggen.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dan doe je het toch alleen en laat je hem zijn haarkleur houden
Mijn droom is om een voetbalvrouw te worden dus dan moet je bijna wel.quote:
Nee duhquote:
Maar Cheryl Cole is ook niet blondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn droom is om een voetbalvrouw te worden dus dan moet je bijna wel.
Ik had ooit een blonde kuifquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik heb donkerbruin haar, tegen het zwarte aan en ik ben ook een keer blond geweest. Duurde een uur...
Toen viel al het haar van mijn kop
ik denk dat niemand echt gebaat is bij een plaatje maar hé, het gaat om de gedachte erachterquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thanks al helpen plaatjes niet bij mij. Ben ik niet echt gevoelig voor. Zal wel aan mijn autisme liggen.
Net als Kabouter van Casbergen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is geen voetbalvrouw meer. En Yolanthe is half Spaans.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |