Je bent iig wel zo sneu, zelfs nu, dus toch minstens een tafelmodel koelkastquote:
ik wilde voor de koel/vries-combi gaan of op zijn minst een drogerquote:Op zondag 2 januari 2011 20:57 schreef moussy het volgende:
l[..]
Je bent iig wel zo sneu, zelfs nu, dus toch minstens een tafelmodel koelkast
Ik ben snel tevredenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik wilde voor de koel/vries-combi gaan of op zijn minst een drogerWachten nu is op FC die dit het prima vind van Kimmiegirl.
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik wilde voor de koel/vries-combi gaan of op zijn minst een drogerWachten nu is op FC die dit het prima vindt van Kimmie en dan zijn wij de stommerds.
jij schreef eerder al wat ik ook al zo bedoelde, ik beperkte me alleen tot het L en FC gedeeltequote:Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef Books het volgende:
Hmm lag dus niet aan mij MK?
Ik zag wel dat ze de namen van de andere kindjes verwijderd had inmiddels dus dat scheelt maar blijkbaar is het normaal ofzo.
Dan nog zou ik niet bepaald amused zijn als ze dit over mijn kinderen op Fok zou zetten.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:07 schreef freecell het volgende:
Hier dan
Ik kan het niet echt schokkend vinden, aangezien kimbell in kwestie toch zeer regelmatig op mijn bank zit
En heus ze vindt ze erg lief. En sowieso vindt ze alle peuters op de crèche wel erg leuk geloof ik
Alleen die achtergrondinfo hadden jullie nietEn dan wordt het een wat wazig verhaal
inderdaad, waarom verdedig je dit FC?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dan nog zou ik niet bepaald amused zijn als ze dit over mijn kinderen op Fok zou zetten.
Precies, ik denk dat ze het minder serieus bedoelt dan overkomt, en bovendien heeft ze haar reactie (stoom uit d'r oren) ws nogal gechargeerd, zoals overal in dit topic gebeurt. Ik zou me er in Frees geval ook niet druk over maken.quote:
Hier gooien ze continu per ongeluk bekers om, om elke keer weer heel verbaasd te reageren op mijn irritatie ("Ik zeg toch sorry?"quote:Op zondag 2 januari 2011 21:35 schreef Ticootje het volgende:
Wat is dat toch steeds met die bekers omgooien? Echt elke keer komt het terug. Ik zou echt woedend worden als jen elke dag expres haar beker zou omgooien om haar punt te maken. Ik denk dat ik dan op z'n minst mijn beker over haar geen zou kiepen, om m'n punt te maken.
ik ook. en ik zou mijn frustratie's hier misschien ook kunnen uiten, maar never nooit niet dat een juf hier vertelt dat ze het werk niet aankan, dat doet ze maar met een 1 op 1 gesprekquote:Op zondag 2 januari 2011 21:35 schreef Ticootje het volgende:
Wat is dat toch steeds met die bekers omgooien? Echt elke keer komt het terug. Ik zou echt woedend worden als jen elke dag expres haar beker zou omgooien om haar punt te maken. Ik denk dat ik dan op z'n minst mijn beker over haar geen zou kiepen, om m'n punt te maken.
ja. dat vind de mijne prima dusquote:
Ja cil is ook best klunzig, maar het gaat per ongeluk. Tuurlijk raak je wel wat geïrriteerd, maar straffen zou ik niet doen. Wel mag ze zelf een doekje pakken enz. Dat geldt trouwens ook voor jen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hier gooien ze continu per ongeluk bekers om, om elke keer weer heel verbaasd te reageren op mijn irritatie ("Ik zeg toch sorry?"Ik: "Ik zeg toch kijk uit!?"
)
Nou ja geen probleem dan toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef simmu het volgende:
[..]
ja. dat vind de mijne prima dus![]()
"oh, ik mag de gewone beker niet meer en krijg de tuitbeker?" haalt der schouders op en vind het best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |