nahquote:
Jen zou het fantastisch vinden als ze weer een fles zou krijgen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:49 schreef simmu het volgende:
[..]
nah![]()
maar het heeft niet het gewenste effect dus
Nou ja het gewenste effect zou bij mij zijn dat die bekers niet meer omgingen en dat is dan bereiktquote:Op zondag 2 januari 2011 21:49 schreef simmu het volgende:
[..]
nah![]()
maar het heeft niet het gewenste effect dus
Mijn irritatie is straf genoegquote:Op zondag 2 januari 2011 21:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja cil is ook best klunzig, maar het gaat per ongeluk. Tuurlijk raak je wel wat geïrriteerd, maar straffen zou ik niet doen. Wel mag ze zelf een doekje pakken enz. Dat geldt trouwens ook voor jen.
selene pikt die van ravi al-tijd als je haar ook maar half de kans geeft. ben dus ook niet zo kapot van deze oplossing, aangezien het niet werkt. ze blijft maar klooien met die kutbeker!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen zou het fantastisch vinden als ze weer een fles zou krijgen.
Dat ligt er hier aan hoe zwaar m'n dag was en hoever m'n hoofdpijn al op gang is. Maar een geïrriteerde Tico is geen pretje nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn irritatie is straf genoeg![]()
En idd zelf doekje pakken.
Wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat ligt er hier aan hoe zwaar m'n dag was en hoever m'n hoofdpijn al op gang is. Maar een geïrriteerde Tico is geen pretje nee.
Dat ken ik dus. Steeds de fles van Leyla snel pakken. Maar die drinkt een fles in 3x leeg, dus tussendoor staat ie dan voor het grijpen. En iedere keer weer vragen om die fles. NEE, je krijgt geen fles.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:52 schreef simmu het volgende:
[..]
selene pikt die van ravi al-tijd als je haar ook maar half de kans geeft. ben dus ook niet zo kapot van deze oplossing, aangezien het niet werkt. ze blijft maar klooien met die kutbeker!
ze rent zeker ook snel weg dan ?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat ken ik dus. Steeds de fles van Leyla snel pakken. Maar die drinkt een fles in 3x leeg, dus tussendoor staat ie dan voor het grijpen. En iedere keer weer vragen om die fles. NEE, je krijgt geen fles.
Ja maar het vervelende is nu dat ik weet dat het nog een jaar of 9 gaat duren voordat het wel gaat lukkenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:56 schreef simmu het volgende:
soms is dit topic toch zo'n heerlijke eyeopener![]()
we klooien allemaal met die kutbekers
Ik ben 33 en knoei nog steeds enormquote:Op zondag 2 januari 2011 21:57 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja maar het vervelende is nu dat ik weet dat het nog een jaar of 9 gaat duren voordat het wel gaat lukken
En drama als ik m dan afpak. Jeeeeee mij fleeeeeeees. WhaaaaaaaAaaaaaa. En resultaat is dan dat Leyla ook gaat huilen dus heb ik er 2 jankende kinderen. Dan wordt ik dus echt pislink, omdat ik het gegil en het dramagedoe van jen zo vreselijk spuugzat ben. Jen staat binnen notime op dr kamer met de deur dicht, kamerdeur van de huiskamer dicht zodat ik het niet hoor en dan Leyla kalmeren om uiteindelijk die kutfles toch naar binnen te proppen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:57 schreef simmu het volgende:
[..]
ze rent zeker ook snel weg dan ?
met de fles welteverstaan
9. Ze is bijna 16 en net zat ze weer eens met stoffer en blik omdat er een glas viel. Zucht.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:57 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja maar het vervelende is nu dat ik weet dat het nog een jaar of 9 gaat duren voordat het wel gaat lukken
maar dan knoeit ze niet!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:07 schreef Stiemie het volgende:
Ticootje wat doe je nuEn Mwana ik zie haar straks al op haar eigen bruiloft uit een tuitbeker drinken
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef Memmel het volgende:
Morris had gisteren zijn luier uit gedaan en liep in zijn blootje te spelen. Toen plaste hij op de grond...
Ik word ook giflink als er weer eens een beker omgaat en kennelijk had ie dat al goed begrepen, want hij vloog naar de keuken, pakte een theedoek en ging het op zitten vegen. Zo! Jong geleerd!
goed dat het je kan voorstellen, ik ook, maar niet een juf die alles vertelt met naam en toenaam [niet nodig, PM's zijn prive]quote:Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap het gedoe om de post van Kimbell niet echt eigenlijk.
Dat met die namen is niet handig, maar verder? Het is toch gewoon een anekdote?
En eentje die ik me heel goed kan voorstellen. Ik zou ook echt heel ergzijn!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |