Maar als je lopend de boodschappen doet ofzo eventjes zowieso niet lijkt mij!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik niet.
Uit principe, want eigenlijk was 't best fris op de fiets.
Ik een zomerjas, maar dat was juist wel zweten op de fiets.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik niet.
Uit principe, want eigenlijk was 't best fris op de fiets.
Ik draag een sweatvestje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:36 schreef Martin1234 het volgende:
Ja wie draagt er trouwens alweer een jas?
Ik trouwens nog niet hoor, maar ben benieuwd?
Vast hetzelfdequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:32 schreef aloa het volgende:
Dit is de voorspelling van vorig jaar...
Ben benieuwd naar wat ze dit jaar voorspellen.
Ik stem ook voor deze omstandigheden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef INViCTuS het volgende:
Dat is mij echt veel te heet en daarnaast was dat voornamelijk in juni/july en toen had ik nog geen vakantie
Ik stem voor 26-28 graden met zo nu en dan stevig onweer
Welke vrieskou? Als het echt had gevroren was er wel een elfstedentocht geweest.De benodigde ijslaag van tenminste 15 cm is nog niet eens bereikt.quote:extreme vrieskou van de voorbije maanden
Niet dat ik een ander niks gun maar als ik aan het werkt ben hoef ik echt geen 30+ te hebben. Los van dat kan je met iets mindere temperaturen tenminste nog iets doen en niet helemaal gaar worden van de warmtequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef Arcee het volgende:
Mensen die het altijd gelijk weer veel te warm vinden.:')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |