De temperatuur zou best okee zijn als die wolken eens zouden oprotten...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef Martin1234 het volgende:
Ik ben ook sportief alleen het weer blijf ik somber inzien,
dan heb ik het niet over regen enzo maar de temperatuur!
Alleen is er alweer geen Hittegolf bereikt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:24 schreef Sosha het volgende:
[..]
De temperatuur zou best okee zijn als die wolken eens zouden oprotten...
Da's het irritante van het huidige weer. Je wordt nat van de regen én van het zweet. Benauwde zooi.
Ik ook niet. Ja, naar Drenthe. Daar was 't weer trouwens wel stukken beter (en droger) dan midden in 't land.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:31 schreef Martin1234 het volgende:
Zowieso ben ik niet op vakantie geweest dus dat had niet uitgemaakt,
maar het ging mij ook om de hittegolf die we nog steeds niet bereikt hebben!
Topic Titel:
Vandaar dus niet de heetste zomer ooit!
Mooi,quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ja, naar Drenthe. Daar was 't weer trouwens wel stukken beter (en droger) dan midden in 't land.
En steeds meer regenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Mooi,
ik in Utrecht maar steeds minder zon de laatste tijd.
Ik gun het je.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:37 schreef Sosha het volgende:
[..]
En steeds meer regen![]()
Ach, ik duim nog even verder. Doe nu vakantiewerk, hopelijk nog een beetje zon als ik nog een weekje vrij ben voor m'n studie weer start.
Dat zie ik dus niet meer gebeurenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:01 schreef aloa het volgende:
We hebben nog niet eens een 'officiele' hittegolf gehad. Augustus moet nog heel wat goed maken, wil het de heetste zomer ooit worden.
ik bedoelde; ik wil lekker zwemmen als het heerlijk warm is, opdrogen in de zon en hele dagen zonder shirt buiten kunnen lopen. Geen regen en minstens 10 graden warmer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |