Net wat ik al zij ,het is net zo`n vlo springt van forum naar forum en van chat naar chat om mensen de les te lezen..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat komt die hele Mongool, pardon... *ahum*... "Margo" hier eigenlijk doen als ze een geweldig eigen forum heeft?
Wat? Er is een les? Wat is die dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:49 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Net wat ik al zij ,het is net zo`n vlo springt van forum naar forum en van chat naar chat om mensen de les te lezen..
Het doorbreekt de sleur een beetjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:51 schreef beequeen het volgende:
Wat een verpaupering van het RLS forum is dit. Te triest voor woorden.
Leuke UI, maar je weet niet half.quote:
dat gebeurt nooit omdat ze het zelf zomaar verzinnen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet, leg 's uit dan? Die nieuwen komen niet echt met een samenhangend verhaal
Oh, van wat er hier gebeurt weet ik niks. Die aso opa zal me een een hoef roesten. Ik weet wel dat het bepaalde mensen aantrekt. Not my kind of people.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ook niet, leg 's uit dan? Die nieuwen komen niet echt met een samenhangend verhaal
Jij weet niks over mij. Mond houden dus.quote:
BQ zit hier al heel lang dus ik weet niet welke plank je wil raken maar je slaat hem volledig mis geloof ikquote:
meer dan je denkt...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij weet niks over mij. Mond houden dus.
Ah, LS is back. Niet dat je dat ooit zal toegeven.quote:
Crap, is het die rugridder?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, LS is back. Niet dat je dat ooit zal toegeven.
Ich liebe dich.quote:
Ik zit ondertussen ook even mijn zorgverzekering uit te zoeken enzo.quote:
LS aka Lekker Simpel aka MrD aka Mr Davenport. De beschermengel van Jaap en een heel eng mannetje.quote:
is allemaal jou schuld, als je dat maar ff weet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Jeetje.. ben ik er een weekje niet, zitten we al aan het einde van het tweede topic over de Opaatje Stream.![]()
Voorziet dus duidelijk in een behoefte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |