Zelfde hier, daarom kan ik geen ''feli winnaars'' over mn lippen krijgenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:37 schreef maukiemoby het volgende:
ik wil ook zoooooo graag maar de centen zijn op.....
*baal*
Ik wil m heel graag!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Wegens omstandigheden die ik op het moment van meedoen nog niet wist kan ik helaas niet gaan.
Ik ben uiteraard wel heel blij dat ik gewonnen heb en wil ook niet ondankbaar overkomen.![]()
Dus maak iemand anders maar heel blij
Je mag van mij kiezen, het zelf doneren aan iemand die met de prijsvraag heeft meegedaan óf dat wij ons systeem een andere winnaar laten kiezen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Wegens omstandigheden die ik op het moment van meedoen nog niet wist kan ik helaas niet gaan.
Ik ben uiteraard wel heel blij dat ik gewonnen heb en wil ook niet ondankbaar overkomen.![]()
Ah ik 20quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik wil m heel graag!
Ik heb zelf écht geen geld om te gaan (moet rondkomen van 30 e per week), en kan wel n uitje gebruiken..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen de kaartjes zijn op naam!! FOK! gaat nu die kaartjes aan een ander geven en ik kan ze dus niet eens aan iemand anders geven al zou ik het willen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je mag van mij kiezen, het zelf doneren aan iemand die met de prijsvraag heeft meegedaan óf dat wij ons systeem een andere winnaar laten kiezen.
Dan wil ik kiezen!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je mag van mij kiezen, het zelf doneren aan iemand die met de prijsvraag heeft meegedaan óf dat wij ons systeem een andere winnaar laten kiezen.
Is goed... bij deze mag Alexxxxx een PM van mij verwachten. Gefeliciteerd en bedankt voor het reageren Huppelmuts, zo maak je toch nog iemand gelukkig die er wel gebruik van kan maken.quote:
Ja inderdaad. En ik gun het hem. Ik verwacht van hem wel een uitgebreid verslag natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is goed... bij deze mag Alexxxxx een PM van mij verwachten. Gefeliciteerd en bedankt voor het reageren Huppelmuts, zo maak je toch nog iemand gelukkig die er wel gebruik van kan maken.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En ik gun het hem. Ik verwacht van hem wel een uitgebreid verslag natuurlijk
I'll make sure he doesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En ik gun het hem. Ik verwacht van hem wel een uitgebreid verslag natuurlijk
Dat hadden we al afgesproken toch?quote:
ik ga heel veel foto's makenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat liev van je!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op zaterdagen op zondag purplerose
hoe meer fokkers hoe meer vreugd
Bij tijd en wijlen ben ik dat ook wel hoorquote:
Het valt idd letterlijk en figuurlijk in het waterquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:25 schreef Mirjam het volgende:
wat jammer van het weer zeg
zoalng het droog was was het leuk, we zijn nu nat en koud
Nu weet je de reden dat je niet gewonnen hebtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:06 schreef rac het volgende:
Achteraf ben ik blij dat ik de kaarten niet gewonnen heb.
Gister aan het eind van de middag is er bij mijn ouders een kitten van een week of 7 komen aan lopen brood en broodmager. Nu woont hij bij ons.
Een kleine Duitse Bach kat
Dit idd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:19 schreef ijsjuhh het volgende:
Ik ben zeiknat geregend.. maar het was wel gezellig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |