quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef iofn het volgende:
En ze meldde spontaan al gedurende lange tijd droog te staan, om nog maar een belangrijk gegeven aan te dragen.
Ja, want mens en de hond reageren natuurlijk identiek op alle stoffen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:04 schreef intoxicated het volgende:
[ afbeelding ]
7 dagen 1dd30mg, daarna 14 dagen 1dd20mg, daarna 28 dagen 1dd10mg prednisolon voor een hondje van 15kgEn dan dacht ik dat ik soms gekke dingen deed als ik dergelijke doseringen aan een mens van 80kg gaf
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:41 schreef Rituals het volgende:
Ik heb m'n hertentamen (stofwisseling & water- en zouthuishouding 1) gehaald met een 7.
Dus nu heb ik m'n P gehaald.
Nope, gaan ook veel voor de gynaecologische oncologie, veel opereren enzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:21 schreef June. het volgende:
[..]
Maar wil dan niet iedereen de obstetrie? Als ik gyn wil is dat eigenlijk het enige dat ik wil gaan doen![]()
Voor een Swift mag je me nog altijd wakker makenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:58 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Nope, gaan ook veel voor de gynaecologische oncologie, veel opereren enzo.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef Repeat het volgende:
Merk ik aan het einde van de dag dat er oud bloed aan mn middelvinger zit.
Tot zover de hygiene van dr Repeat
[ afbeelding ]
Houd je ook je witte jas aan in de kantinequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja, en het gekke is; meestal doe ik het VT wel met handschoen.
Ik welquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:40 schreef EricT het volgende:
[..]
Houd je ook je witte jas aan in de kantine?
Dat doet iedereen. Anders verlies je status natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:40 schreef EricT het volgende:
[..]
Houd je ook je witte jas aan in de kantine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er aan de hand?
A. Conversie
B. Vasovagale collaps
C. Serotonine syndroom
D. Domheid
Wel erg trouwens, waarom zou je je zoiets aandoen?
Shine bright like a diamond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |