Dan moeten jullie maar flink ouwehoeren over die afwerkplek achter dat gordijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:00 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me ook nog wel een moment hoorDat we allemaal onder de tafel liggen van het lachen
quote:
Etcie dagelijks op tv.quote:
Welk net? Toch niet de spicechannel?quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Welk net? Toch niet de spicechannel?
Dus ze is hard op weg om een beroemdheid te worden!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dit is veel beter. 3 uur per dag Etcie.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus ze is hard op weg om een beroemdheid te worden!
Dat is balen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:34 schreef MadMaster het volgende:
En toen stortte vanmiddag tijdens Campzone Radio mijn laptop in elkaar.
Etcie's schuld natuurlijk...
Ben nu weer de boel aan het oplaptoppen (hoop dat de D-schijf nog intact is, anders wordt het een boel zaken opzoeken op de back-up en terugzetten...), nu even vanaf een nood-laptopje.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Een echte Diva. Ok, ze steekt wel haar tong uit naar mensen, maar dat zien we even door de vingers.
Ik weet niet meer wie het was, maar er stond iemand bij de deur die zijn tong uitstak naar onsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Een echte Diva. Ok, ze steekt wel haar tong uit naar mensen, maar dat zien we even door de vingers.
Campzone is bij Tong80 thuis? Dat verklaart wel direct waarom hij zo vaak online is.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, maar er stond iemand bij de deur die zijn tong uitstak naar ons
Dus als er iemand bij de deur gaat staan en zijn shirt optilt, dan .........quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, maar er stond iemand bij de deur die zijn tong uitstak naar ons
Monkey See, Monkey do.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als er iemand bij de deur gaat staan en zijn shirt optilt, dan .........
Zo praat je niet over onze Diva.quote:
Sorry ben dan op stap met 5 dames.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euh, Andy? Heb jij morgen tussen 1500 en 1800 uur tijd om CZ te gaan en dat te testen?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry ben dan op stap met 5 dames.
1 dame moet een wedstrijdje draaien en de rest gaat met mij haar aanmoedigen. Voor het eerst dat we vanaf de tribune kijken....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |