Bij hun thuis mag dat juist niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:11 schreef Ijscodude het volgende:
Je vrienden maken misbruik van je, ze zijn alleen relaxed en normaal tegen je wanneer het hun uitkomt. Je wil toch niet bevriend zijn met personen die de helft van de tijd relaxed zijn en de andere helft van de tijd een stelletje heaumeau's?
Zeg tegen die vrienden dat ze niet meer welkom bij je thuis zijn. Volgende keer moet je een keer bij hun thuis alles ff slopen en erbij lachen
Aandacht, medelijden, etc...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Topics zijn niet verzonnen, why the hell would i do that?
Dat komt omdat ze je gebruiken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bij hun thuis mag dat juist niet.
Ik zit er wel inderdaad over na te denken, maar het rare is, bij persoon 1 word er ondanks veel bier gewoon normaal gedaan en bij mij thuis word meteen alles gesloopt!
Dat komt waarschijnlijk omdat je dit mist:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bij hun thuis mag dat juist niet.
Ik zit er wel inderdaad over na te denken, maar het rare is, bij persoon 1 word er ondanks veel bier gewoon normaal gedaan en bij mij thuis word meteen alles gesloopt!
Ja, Dat(is vrij duur, en net nieuw dus als er dan bier bijna overheen komt word ik boos).quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:08 schreef trancethrust het volgende:
[ afbeelding ]
En: zoek nieuwe vrienden.
Ja, dat is denk ik wel zo.quote:
Als ik nou eens een biertje opentrek, mag ik dan in je topic wel gooien met virtuele hondenbrokken en etenswaar?quote:
Was ik die spoorloper maar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
Heb jij zijn nieuwe video al gezien?
Neuhquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als ik nou eens een biertje opentrek, mag ik dan in je topic wel gooien met virtuele hondenbrokken en etenswaar?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:47 schreef Bill_E het volgende:
ik zal je een geheimpje vertellen..
Het zijn niet je vrienden..
Vrienden hebben respect voor je spullen.
Want?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:44 schreef Justinn het volgende:
Nodig anders wat mensen van Fok! uit. Zeker weten dikke pret.
Ja true.. Maar het was donderdag hartstikke gezellig, en toen was er ook bier.Dus ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om met minder bier als donderdad het zo`n tering bende te laten worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:54 schreef Marie30 het volgende:
Wel als je weet dat ze in jou huis jouw spullen slopen als ze dronken zijn, waarom ga je dan in godsnaam nog bier voor ze halen?
Leer dan toch uit het verleden?!
Hahaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want?
Ik had 2 weken terug mensen van Fok! uitgenodigd, voor een Mini-meet + Jamsessie.
NIEMAND kwam, ook leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |