Lolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben maar 1 week per maand lastig en eet ik veel, de rest van de maand ben ik gewoon moeilijk in de omgang en heb ik een gezonde eetlust
zoals met mn nike'squote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Uitdrogende eieren zijn okay.
[..]
I know, ik reken ook nog vaak om. Maar soms moet je ervoor kiezen om je kop ff diep in 't zand te steken
.
Dat is wel een goedequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben maar 1 week per maand lastig en eet ik veel, de rest van de maand ben ik gewoon moeilijk in de omgang en heb ik een gezonde eetlust
daarom hebben we geen toetjes meer als het zondag isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoezo zijn die dan al op?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom hebben we geen toetjes meer als het zondag is
lach maar, JF zit er 7 dagen per week meequote:
Als LL de kans krijgt welquote:
quote:
die heb ik dan opgegetenquote:
helaas niet, de klanten moeten erbij kunnen dus vind ik het ook makkelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus die staan zeker ook goed verstopt
Weer voor Maastricht - Toevoegen aan iGooglequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:18 schreef sararaats het volgende:
wat voor weer is het bij jullie? hier is het maar 14 graden.
ik heb m'n dekbed erbij gepakt vannacht want had koud.
Oh boefjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
helaas niet, de klanten moeten erbij kunnen dus vind ik het ook makkelijk
als mede eigenaar mag ik datquote:
als je maar genoeg overlaat voor de klantenquote:
er liggen 2 fritures in de buurtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je maar genoeg overlaat voor de klanten
een heel groot broodje hamburger met megaveel voedsel eropquote:
die hebben geen toetjesquote:
Dat klinkt zeker lekkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een heel groot broodje hamburger met megaveel voedsel erop![]()
maken ze hun eigen slagroom maarquote:
en bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |