Je bent gewoon jaloers omdat je een weekend-zuiper bentquote:
Dat ene concert @ 013? Daar kwam iig heel veel "cafe buitenbeentje volk" vandaan =)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:11 schreef vamperotica het volgende:
Fuck... ik had gewoon naar LoA kunnen gaan en daar kwam ik rond 22.00 achter![]()
Ik zit aankomend weekend ook op de vbdagen baasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
Nog niks van gehoord, het voorbereidingskamp is aankomend weekend, dus kan het dan wel even vragen voor je![]()
Ik verwacht gewoon dat het weer op het laar is, groot plein, beetje buiten de stad maar toch goed te doen op de fiets. Alleen de terugweg over de korvel was voor de overige weggebruikers geen feest (voor ons wel)
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:47 schreef vamperotica het volgende:
in 013 ja....
en Kid... Ga je schamen
http://www.brabantsdagbla(...)ijfsongeval-Lips.ecequote:Chemisch bedrijfsongeval Lips
TILBURG - Bij Lips Textielservice aan de Havendijk in Tilburg heeft zich donderdagmiddag een bedrijfsongeval voorgedaan. Er zouden chemicaliën verkeerd gemengd zijn, naar verluidt zwavelzuur en chloor. Werknemers staan buiten op straat. Volgens ambulancepersoneel 'zou het allemaal wel meevallen.'
Eén persoon is naar verluidt naar het ziekenhuis vervoerd.
Verslaggever Hein Eikenaar is ter plekke.
Meer nieuws volgt
Vandaar dat ik de Havendijk niet op kon, moest draaien met de auto toe straks daar bij die bouwmarkt op de hoek. Was afgezet met politielint en wat politie erbij natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)ijfsongeval-Lips.ece
En is het dan voor studenten? Want in ons complex komen er wel wat vrij volgens mij maar ze willen geen studenten meer. De vorige zijn niet zo goed bevallen... Zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:22 schreef Wokkel1982 het volgende:
Weet er hier iemand een goede manier om aan een appartementje voor 2 pers. te komen voor onder de 700 eu? Zelfs huurbemiddelaars hanteren een quasi wachtlijst.. Kamernet biedt tot nog toe ook weinig soelaas.
Het is voor mij en mijn vriendin, niet echt een combinatie die de boel op stelten zet... Zijn beiden 18 jaar overigens. Kun je mij misschien wat meer vertellen hierover? Gaat t via een makelaar bijv?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En is het dan voor studenten? Want in ons complex komen er wel wat vrij volgens mij maar ze willen geen studenten meer. De vorige zijn niet zo goed bevallen... Zacht uitgedrukt.
Heb wel wat vrienden in Tilburg, zij zijn echter alleen op de hoogte van nieuwe kamers ipv. studio's/appartementjes..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:51 schreef Guard het volgende:
beetje op internet rondkijken, of in de supermarkt op het advertentiebord (als je in de buurt bent)....
Heb je vrienden/kennissen/vage bekenden in de buurt van Tilburg wonen? Zo ja zet die dan ook maar eens op de uitkijk...
Als ik dat mee kon nemen in mijn hypotheek, kon je mijn appartement huren. Voor minder dan die 700.. Alleen ik kan dan zelf geen hypotheek meer afsluitenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:47 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Heb wel wat vrienden in Tilburg, zij zijn echter alleen op de hoogte van nieuwe kamers ipv. studio's/appartementjes..
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef theKiD het volgende:
fuck fuck fuck.. kut klote facking klotezooi
![]()
Nee verder geen commentaarWou dat alleen maar ff kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |