quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef SpeCulaes het volgende:
Wablieeeeef? Limburgers, de retards van Nederland!
Welke studie ga je volgen?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alleen alles wat boven de sloten woont, en/of vandaan komt zijn retards.
Ken je feiten
Meegedaan aan de MAK?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:25 schreef LimboFan het volgende:
Hee niet mij nu al gaan bashen he:p Limbo's zijn heel gezellige mensen, ik ga Bedrijfseconomie doen aan de Uvt.
Ik ook van jouquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ken je feiten
Nee hoor, maar constateer iets wat voor mij geld...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:25 schreef LimboFan het volgende:
Hee niet mij nu al gaan bashen he:p Limbo's zijn heel gezellige mensen, ik ga Bedrijfseconomie doen aan de Uvt.
vertel je verhaalquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee hoor, maar constateer iets wat voor mij geld...
Geeft niet, ik kom ook uit Limburg. Maar ik woon bij de grens van Brabant, en iedereen hoorde het accent al bij mij, dus zet je schrap voor "Kom jij soms uit Limburg ofzo?'s".quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:51 schreef LimboFan het volgende:
Dag mensen, vanaf vandaag ook een Tilburger, morgen de Tik-week.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ken je feiten
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kom ook uit Limburg. Maar ik woon bij de grens van Brabant, en iedereen hoorde het accent al bij mij, dus zet je schrap voor "Kom jij soms uit Limburg ofzo?'s".
Klassieker?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
De klassieker die gister in de kroeg werd gedraaid
Iedereen ging los haha
Het heeft er heeeeel in de verte idd wel een minuscuul klein beetje van weg ja.. Ik vond het wel een beetje bekend in de oren klinken..quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:28 schreef Guard het volgende:
Klassieker? dit is geen klassieker... slecht voortborduren op "We don't speak Americano"
Tis niet zozeer dat het er echt op lijkt, maar het concept is gewoon schaamteloos gekopieerdquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het heeft er heeeeel in de verte idd wel een minuscuul klein beetje van weg ja.. Ik vond het wel een beetje bekend in de oren klinken..
Das idd het origineel uit 1933 als ik me niet vergisquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:28 schreef Guard het volgende:
Klassieker? dit is geen klassieker... slecht voortborduren op "We don't speak Americano"
Dit is de klassieker antiek
mjah hoorde van iemand dat ze ook zoiets op Qmusic vertelde, maar ik leg de link niet echt snel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Tis niet zozeer dat het er echt op lijkt, maar het concept is gewoon schaamteloos gekopieerd
Niet? Gewoon een oud swing nummertje nemen, beetje mixen, beat eronder klatsen en klaar is het resultaat...quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah hoorde van iemand dat ze ook zoiets op Qmusic vertelde, maar ik leg de link niet echt snel.
Inderdaad! Hoorde op Studio Brussel vorige week ook een nummer van Club des Belugas. Dat was ook echt een gewedig swing icm dance nummer!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet? Gewoon een oud swing nummertje nemen, beetje mixen, beat eronder klatsen en klaar is het resultaat...
Hoorde m op Slam FM van de week. Lekker nummertje, maar gaat op den duur vervelen net als dat Americano nummer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
De klassieker die gister in de kroeg werd gedraaid
Iedereen ging los haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |