Vrouwenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:35 schreef .ZilveR. het volgende:
Godverdomme, alweer het dilemma 'wat trek ik aan'
Ogen dicht, en gewoon een willekeurig paar aanwijzenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:38 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja echt jonge, 20 paar schoenen en ik weet nog niet welke
Dat kan ik niet! Alles moet perfect matchen anders irriteert het mequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ogen dicht, en gewoon een willekeurig paar aanwijzen
Lolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:39 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat kan ik niet! Alles moet perfect matchen anders irriteert het me![]()
Het lijkt hier soms wel alsof iedereen het hele weekend bij mekaar hoktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:03 schreef nattermann het volgende:
Ik heb nog niemand van hier (op Gezicht en Lauuwtje, die soms post) in het echt gezien
inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:05 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Het lijkt hier soms wel alsof iedereen het hele weekend bij mekaar hokt
Gezelligquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:22 schreef Joysa het volgende:
tas, tlk en alex zijn nu aan het meeten, morgen mss en ik.. wie volgt?
Iemand in/rond Maastricht in voor een spontane kroegmeet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:22 schreef Joysa het volgende:
tas, tlk en alex zijn nu aan het meeten, morgen mss en ik.. wie volgt?
Als je me hier op komt halen welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Iemand in/rond Maastricht in voor een spontane kroegmeet?
Als mijn ouders nog op vakantie waren, zou ik langskomen. Kwartiertje treinen vanuit Elslooquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Iemand in/rond Maastricht in voor een spontane kroegmeet?
Net ten zuiden van Amsterdam, da's iets van 230km. Omkleden, fiets klaarmaken, kan ik er zo rond 8 uur morgenvroeg zijn.quote:
Zie ik je dan !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Net ten zuiden van Amsterdam, da's iets van 230km. Omkleden, fiets klaarmaken, kan ik er zo rond 8 uur morgenvroeg zijn.
Niet op de fietsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:49 schreef Ivo1986 het volgende:
Ach dan zou ik er in anderhalf uur zijn als als ik doorrij
Haha moeten we gewoon een keer doen jung.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gezellig
Ik wil ook wel een keer meeten, en Gezicht ook wel denk ik
Hendig waal! Murge kom ich trouwes langs, kin ich die kaste bie oma inein goan zètte!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Haha moeten we gewoon een keer doen jung.
Omdat appel?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hendig waal! Murge kom ich trouwes langs, kin ich die kaste bie oma inein goan zètte!
Woorom kalle v'r zo es MSN aansjteitvotloak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |