Bijkomen van het bijkomenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:05 schreef Tassiepassie het volgende:
morgen bijkomen van het bijkomen vandaag
Het watte?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaaamaar dan slaan we het oogje op telefoon plakken over
We hadden de nagellak swapdoos, en daar zaten van die wiebeloogjes in, en die heb ik op mn telefoon geplakt en die gaat er niet meer afquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijkomen van het bijkomen![]()
![]()
[..]
Het watte?
Vind ik persoonlijk ook lastig omdat je dan een risico loopt wat betreft data. Zal je net zien dat de laatste versie op de desktop zit als je onderweg bent.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gewoon thuis een desktop en voor onderweg een netbook. ARBO normen zijn er trouwens ook voor mee te sleuren gewicht (dat ligt bij iets van 20 kilo).
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
We hadden de nagellak swapdoos, en daar zaten van die wiebeloogjes in, en die heb ik op mn telefoon geplakt en die gaat er niet meer af
Wie niet...quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:51 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik irriteer me zo aan mensen die niet begrijpen wat 'Nee' betekent.
Ik denk dat zelf die dat niet leuk vinden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:52 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Die mensen die zelf ook hun zin willen doordrammen?
Ik ga alleen naar Londonquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik weet niet of ik naar de Studenten Introductie Sittard zal gaan, of dat wat is.
Ik durf niet alleen
Ja, maar dat is andersquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar LondonSittard is oke dus maak je geen zorgen
hahaquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:02 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja, maar dat is anders
Maar ik denk niet dat ik ga, behalve als nou plotseling nog iemand uit de lucht komt vallen die meegaat. Heb het die week sowieso al druk...
Gewoon gaan en in je eentje is het vaak leuker. Heb je net wat eerder aanspraak. Anders blijf je maar een beetje klitten met een kennis. Heb bij mijn introductie de meest geweldige mensen ontmoet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:02 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja, maar dat is anders
Maar ik denk niet dat ik ga, behalve als nou plotseling nog iemand uit de lucht komt vallen die meegaat. Heb het die week sowieso al druk...
Ja meestal raak je wel met elkaar aan de praat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:08 schreef Zak het volgende:
[..]
Gewoon gaan en in je eentje is het vaak leuker. Heb je net wat eerder aanspraak. Anders blijf je maar een beetje klitten met een kennis. Heb bij mijn introductie de meest geweldige mensen ontmoet.
100% mee eensquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:08 schreef Zak het volgende:
[..]
Gewoon gaan en in je eentje is het vaak leuker. Heb je net wat eerder aanspraak. Anders blijf je maar een beetje klitten met een kennis. Heb bij mijn introductie de meest geweldige mensen ontmoet.
Ik kreeg tenminste een taxi vergoed door m'n gratis pechhulp toen ik vrijdag werd afgesleeptquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:14 schreef Tassiepassie het volgende:
arme Alexpanne onderweg en nu wordt zijn autootje naar depot gesleept en moet hij de rest met de trein doen pffff zeikzooi
mjah bij de inbraak laatst is zijn rijbewijs gestolen en aangezien hij zijn nieuwe nog niet heeft kreeg hij nu geen vervangend vervoer.....quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kreeg tenminste een taxi vergoed door m'n gratis pechhulp toen ik vrijdag werd afgesleept![]()
En als ze m'n wagen niet binnen 24 uur kunnen repareren heb ik ook nog recht op 3 dagen vervangend vervoer
En avond allemaal
Rifoki!!! Hoe was je date???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |