Jaaaquote:
'S avonds een vent, 's ochtends een vent...quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat ik me nu niet aanstel, ik had gister al wallen nu nog meer
Wat maakt het nu uit hoe groot dat notebook isquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:06 schreef .ZilveR. het volgende:
Belachelijk, voor de nieuwe opleiding een 17 inch notebook gewenst, echt niet normaal groot
Wat heb jij eigenlijk met Mieke uitgespookt ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat ik me nu niet aanstel, ik had gister al wallen nu nog meer
Zeker, ik was op tijd bij het voetballenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:06 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
'S avonds een vent, 's ochtends een vent...
Of toch niet?
Tja...quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk met Mieke uitgespookt ?
Ik quote: ''Schermformaat: 17 inch ivm ARBO-normen''quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit hoe groot dat notebook is
Voor welke opleiding heb je dan zo'n grote notebook nodig?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:06 schreef .ZilveR. het volgende:
Belachelijk, voor de nieuwe opleiding een 17 inch notebook gewenst, echt niet normaal groot
Management.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor welke opleiding heb je dan zo'n grote notebook nodig?
Echt iedereen is gister geloof ik op stap geweestquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gisteren was het uitgaan in Eindhoven trouwens ge-wel-dig. Lang geleden dat ik me zo vermaakt heb.
Goed puntquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaaamaar dan slaan we het oogje op telefoon plakken over
Ik ook ja. Dom dat het van hun zo moetquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:08 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik quote: ''Schermformaat: 17 inch ivm ARBO-normen''
Ik vind het belachelijk groot...
Ben je wel binnen geweest voor minimaal een kopje koffie ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zeker, ik was op tijd bij het voetballen
[..]
Tja...
Niet aan mee doen die onzin. Max 15 anders is het gewoon echt te groot. En als ze erover zeuren dan zeg je dat je thuis een extern beeldscherm hebt staan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:08 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik quote: ''Schermformaat: 17 inch ivm ARBO-normen''
Ik vind het belachelijk groot...
Ja echt he. En dan moet ik zo'n gevaarte ook serieus de hele tijd meeslepenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:51 schreef Zak het volgende:
[..]
Niet aan mee doen die onzin. Max 15 anders is het gewoon echt te groot. En als ze erover zeuren dan zeg je dat je thuis een extern beeldscherm hebt staan.
Gewoon thuis een desktop en voor onderweg een netbook. ARBO normen zijn er trouwens ook voor mee te sleuren gewicht (dat ligt bij iets van 20 kilo).quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:51 schreef Zak het volgende:
[..]
Niet aan mee doen die onzin. Max 15 anders is het gewoon echt te groot. En als ze erover zeuren dan zeg je dat je thuis een extern beeldscherm hebt staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |