Speel jij je posts op een keyboard!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was mijn keyboard
Ik zou zoiets nooit doen
Nou vooruitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Ik wist niet eens dat ik tweette, krijg ik dan geen vrijstelling?
Dan nog word ik lek gepriktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Muggen vinden bewegende lucht niet fijn, dus even raampje en deur openknallen of een ventilator aanzetten
forse dreun van de krant van vandaag vinden ze ook nixquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Las vandaag in de krant dat ze een elektronische vliegenmeppert ook niet zo waarderen.
Ik heb ongeveer 3 doodgemepte versies naast mijn venster hangen, afschrikken is mijn tactiekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Las vandaag in de krant dat ze een elektronische vliegenmeppert ook niet zo waarderen.
ik speel heel veel muziek op mijn keyboard, maar posten is me nog nooit geluktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Speel jij je posts op een keyboard!?![]()
![]()
![]()
Dat kan ik onderschrijvenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja? Doe je muziek maken? Wat speel je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik speel heel veel muziek op mijn keyboard, maar posten is me nog nooit gelukt
Erop spugen en met je nagel erin drukken.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Speel jij je posts op een keyboard!?![]()
![]()
![]()
En helemaal niet als het die krant is waar dat artikel van die vliegenmepper instond, dan balen ze dubbel!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
forse dreun van de krant van vandaag vinden ze ook nix
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Erop spugen en met je nagel erin drukken.
keyboard (niet onverdienstelijk) en gitaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja? Doe je muziek maken? Wat speel je?
Is er echt geen foto van jou op FOK! ergens?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
keyboard (niet onverdienstelijk) en gitaar.
En ik zing graag, vooral acapella als bas.bariton
Doei he!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen met Villa
Weltrusten schatties
slaap lekkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen met Villa
Weltrusten schatties
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen met Villa
Weltrusten schatties
Mugge lezen niet zo best, dus de krant van gisteren lukt ook welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En helemaal niet als het die krant is waar dat artikel van die vliegenmepper instond, dan balen ze dubbel!
Oefening baart kunstquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik speel heel veel muziek op mijn keyboard, maar posten is me nog nooit gelukt
jawel, maar daar kan jij niet bijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is er echt geen foto van jou op FOK! ergens?
Truste c_aquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen met Villa
Weltrusten schatties
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel, maar daar kan jij niet bij
truste moppie, ik blijf nog 3 minuten hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen met Villa
Weltrusten schatties
Mijn paint is lifelikequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is er echt geen foto van jou op FOK! ergens?
quote:
gelukkig heb ik nu een lief die weet wat FOK! voor me betekent, en ik moet zelfs naar de meetsquote:
Kut, Drenthequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:59 schreef D. het volgende:
Dreigbrief: 'Bin Laden komt eraan'
Ben benieuwd
Ik ben een slaaf van de maatschappij. En FOK! is de maatschappij.quote:
whehehehe, ja er worden 3 herten doodgeschoten in de Beekse Bergenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:59 schreef D. het volgende:
Dreigbrief: 'Bin Laden komt eraan'
Ben benieuwd
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nu een lief die weet wat FOK! voor me betekent, en ik moet zelfs naar de meets
Nee.quote:
hmmm ik zal hier eens vragen of ze uberhaupt ooit op internet iets over 'fok' heeft gelezen....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nu een lief die weet wat FOK! voor me betekent, en ik moet zelfs naar de meets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |