weettochquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:10 schreef Arcee het volgende:
Mooi om te zien dat het voorzoek voor een TAL-forum vooral heeft geleid tot een nieuw goedlopend SC-topic.
Dit wint momenteel van alles he.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:10 schreef Arcee het volgende:
Mooi om te zien dat het voorzoek voor een TAL-forum vooral heeft geleid tot een nieuw goedlopend SC-topic.
Er zijn ook goedlopende andere topicsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:10 schreef Arcee het volgende:
nichtjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zo jij ziet er ineens een stuk jonger uit na je overwinning!
Ja, dat moet wel.quote:
Waarom post jij eigenlijk met dit account?quote:
ik heb genoeg redenen om dat niet te doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel.
Echte bazen posten met hun eerste account.
Tja ik kan ook wel uitloggen maar dan komen m'n posts niet door!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom post jij eigenlijk met dit account?
komt omdat de SC's hier snel gaan...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:10 schreef Arcee het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Begin je daar nou weer over? Ik val niet op jongens
ziet er mooi uit, en leukquote:
dan komt het echt losquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
komt omdat de SC's hier snel gaan...
Maar straks beginnen de liveshows van PopstarsEn the Voice komt... dan worden er wel meer topics geopend
ik ook, uit 2004quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ook nog een account, uit 2004 ofzo. Geen idee waarom ik daar niet meer mee post. Weet de naam niet eens.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:11 schreef Symphonic het volgende:
ik heb genoeg redenen om dat niet te doen
Zijn ook genoeg andere topics hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:10 schreef Arcee het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Begin je daar nou weer over? Ik val niet op jongens
kleineeeeeeeeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |