Werkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
Ik zoek nog een studie. Anders moet ik ook werken.
Geschiedenisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
Iets met mensen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet eens meer wat ik gisteren gedaan heb.quote:
Eien natuurlijk!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Biogarde het volgende:
Maar even serieus. Zal ik tosties gaan bakken of zal iets gaan doen met knakworsten en klodders mayeau?
Broodje frikandel alsjeblieft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Biogarde het volgende:
Maar even serieus. Zal ik tosties gaan bakken of zal iets gaan doen met knakworsten en klodders mayeau?
Beide. Waarom keuzes maken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Biogarde het volgende:
Dat heeft 90% van de vrouwen, daarom zijn er mannen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik gisteren gedaan heb.Ik kan niets onthouden, ik kan beter creatief zijn.
Ligt er aan wat je bedoelt met "iets doen met knakworsten en klodders mayeau"...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Biogarde het volgende:
Waarom ben jij sneller?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:35 schreef Myraela het volgende:
Of, wat wilde je precies doen met die knakworsten en mayo? Ben je daarbij naakt? Toevallig?
Omdat ze creatief is.quote:
Nee. Maar ik wil speciaal voor jou m'n ballen en lul tussen m'n benen doen, ik heb een kutje schreeuwen en op de plek van waar je m'n lul verwacht een knakworst plakken met daarop een klodder mayo en voor je dansen op de muziek van Frans Bauer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:35 schreef Myraela het volgende:
Of, wat wilde je precies doen met die knakworsten en mayo? Ben je daarbij naakt? Toevallig?
Sick dude, Sick.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil speciaal voor jou m'n ballen en lul tussen m'n benen doen, ik heb een kutje schreeuwen en op de plek van waar je m'n lul verwacht een knakworst plakken met daarop een klodder mayo en voor je dansen op de muziek van Frans Bauer.
Jij weet precies wat ik geil vind.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil speciaal voor jou m'n ballen en lul tussen m'n benen doen, ik heb een kutje schreeuwen en op de plek van waar je m'n lul verwacht een knakworst plakken met daarop een klodder mayo en voor je dansen op de muziek van Frans Bauer.
Het erge is: hij doet het échtquote:
Ik doe normaal als ik werk niet zo gek nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef Metalfrost het volgende:
En dat alles heeft met de vakantie te maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |