Heb je gedronken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Yvonne, ik vind je een tof mens.
En dat meen ik.
JE HEBT EEN KIND?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:18 schreef Zhe-AnGeL het volgende:Ik mag geeneens zingen van mijn kind...huillie
..Wie vind haar dan niet een tof mens?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Yvonne, ik vind je een tof mens.
En dat meen ik.
Die zit in amsterdam!quote:
nachtdienst zeker?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gestopt met school zodat ik kan FOK!ken. Fijn he!?
Jaja..!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
JE HEBT EEN KIND?![]()
![]()
JE BENT EEN MILF?
![]()
![]()
Dankquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:17 schreef timmmmm het volgende:
Als jij degene bent die al die kutkloontjes eraf gegooid hebt, hou ik bij dezen voor eeuwig van je
Wie heeft je dit keer platgespoten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik drink geen alcoholEn ook geen drugs gebruikt.
Lol, waarom niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bewijs of gtfo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Jaja..!
Een heel slim kind zelfs!!!!!!
Oh, oké, leuk om te horenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach welnee Yvonne is de meest toffe mod ever!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:20 schreef RichCalibier het volgende:
Alleen als MOD vind ik haar heel streng, en dat vind ik alleen niet zo fijn..
ja!quote:
Vind ik ookquote:
Word je dan 16?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef Myraela het volgende:
Nog 20 of 21 nachtjes ofzo. Ik kan niet meer tellen, want alcohol. Maar dan ben ik jarig.En jullie mogen allemaal op mijn feestje komen.
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemkleding mee.
Hulde!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gestopt met school zodat ik kan FOK!ken. Fijn he!?
Volgend jaar mag hij pas fokken van mij.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef Myraela het volgende:
Nog 20 of 21 nachtjes ofzo. Ik kan niet meer tellen, want alcohol. Maar dan ben ik jarig.En jullie mogen allemaal op mijn feestje komen.
Net is nacht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het zou ook helpen als die kutzon zich weer eens zou laten zien.
Moet je goftedomme zeker cadeaus voor die fuckers halen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
Augustus is kut want iedereen die ik ken is dan jarig
Niemandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Wie heeft je dit keer platgespoten?
ik moet nog rijden!quote:
quote:
Hij is al twaalf?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:22 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Volgend jaar mag hij pas fokken van mij.
Hopelijk zit hij er nog niet undercover op!
Lol
Maar VWO is wel goed toch?
Ik ben in februari jarig, hou je nu van mij?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
Mogen we echt komen? Want dan doe ik dat serieus gewoon hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef Myraela het volgende:
Ja man, tig cadeaus tegelijk. Mijn portemonnee, wat doen zequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je goftedomme zeker cadeaus voor die fuckers halen?
Als ik ergens een schijthekel aan heb zijn het vrienden
Ik een dag laterquote:
-weg-quote:
Heey webcamsessies op fok volgen is leuker achter je pc hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Mogen we echt komen? Want dan doe ik dat serieus gewoon hoor.
Lots nd lotsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben in februari jarig, hou je nu van mij?
zhequote:
Euhquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK BEN OUDER! Ohnee. Wacht.
Zelfs iedereen die je niet kent, zoals ik!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, waterman ftw! De rest is soooo not cooooool.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
en terecht!
Jij was toch een paar weekjes eerder jarig?
Zullen we van de zomer allemaal een dagje uit gaan op yvonnes seniorenpas?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Ik ben gewoon de laatste leeuw, pure koning.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt dus zeg maar... "vertraging".
*budum tsch!*
ken je me nie tmeer ofzo, was het het zo'n slechte indrukquote:
Ik heb nog kinderkorting.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen we van de zomer allemaal een dagje uit gaan op yvonnes seniorenpas?
Naar de keukenhofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zullen we van de zomer allemaal een dagje uit gaan op yvonnes seniorenpas?
Nee, dat is Simba.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:25 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon de laatste leeuw, pure koning.
Nietzoonzekerdoenjij!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ken je me nie tmeer ofzo, was het het zo'n slechte indruk
Mother I'd Like to Fuckquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:27 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Wat is een MILF?
Mother In Love Fall?
Mother in loosers falltrap?
wenie meer..maar volgens mij zijn moeders goddelijke wezens...
Ikke dus ook!
![]()
Yeey!!!
Weet je wat lekker is?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een genie, ik ben er zojuist achter gekomen dat mojito lekker is als je er nog wat rivella door gooit.
TSquote:
The fuckquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is?
Wodka met icetea!
Stuk, helaasquote:
gaan we nog een keer iets doen dan schat?quote:
Nee, wokda met iceteaquote:
Fristi met chocomel.quote:
Ik dacht nadat Nijnja op zwart ging eindelijk van de fristi af te zijnquote:
Die deed ik wel met shotjes en daarna icetea. Maar ik zal het eens bij elkaar gooien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is?
Wodka met icetea!
Godver, ik ga echt zelfmoord plegen als ik klaar ben met studeren.quote:
Nee, niet doen! Dat is niet goed voor je!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Godver, ik ga echt zelfmoord plegen als ik klaar ben met studeren.
Doe maar, voor die paarweken vakantie de rest van je leven hoef je niet te gaan studerenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Godver, ik ga echt zelfmoord plegen als ik klaar ben met studeren.
Werkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
Ik zoek nog een studie. Anders moet ik ook werken.
Geschiedenisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
Iets met mensen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet eens meer wat ik gisteren gedaan heb.quote:
Eien natuurlijk!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Biogarde het volgende:
Maar even serieus. Zal ik tosties gaan bakken of zal iets gaan doen met knakworsten en klodders mayeau?
Broodje frikandel alsjeblieft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Biogarde het volgende:
Maar even serieus. Zal ik tosties gaan bakken of zal iets gaan doen met knakworsten en klodders mayeau?
Beide. Waarom keuzes maken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Biogarde het volgende:
Dat heeft 90% van de vrouwen, daarom zijn er mannen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik gisteren gedaan heb.Ik kan niets onthouden, ik kan beter creatief zijn.
Ligt er aan wat je bedoelt met "iets doen met knakworsten en klodders mayeau"...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Biogarde het volgende:
Waarom ben jij sneller?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:35 schreef Myraela het volgende:
Of, wat wilde je precies doen met die knakworsten en mayo? Ben je daarbij naakt? Toevallig?
Omdat ze creatief is.quote:
Nee. Maar ik wil speciaal voor jou m'n ballen en lul tussen m'n benen doen, ik heb een kutje schreeuwen en op de plek van waar je m'n lul verwacht een knakworst plakken met daarop een klodder mayo en voor je dansen op de muziek van Frans Bauer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:35 schreef Myraela het volgende:
Of, wat wilde je precies doen met die knakworsten en mayo? Ben je daarbij naakt? Toevallig?
Sick dude, Sick.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil speciaal voor jou m'n ballen en lul tussen m'n benen doen, ik heb een kutje schreeuwen en op de plek van waar je m'n lul verwacht een knakworst plakken met daarop een klodder mayo en voor je dansen op de muziek van Frans Bauer.
Jij weet precies wat ik geil vind.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil speciaal voor jou m'n ballen en lul tussen m'n benen doen, ik heb een kutje schreeuwen en op de plek van waar je m'n lul verwacht een knakworst plakken met daarop een klodder mayo en voor je dansen op de muziek van Frans Bauer.
Het erge is: hij doet het échtquote:
Ik doe normaal als ik werk niet zo gek nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef Metalfrost het volgende:
En dat alles heeft met de vakantie te maken?
Die hoort iedereen in huis te hebben. Uit het blik, bordje, minuut magnetron, mayo, klaar.quote:
Je moet eerst de koe of het varken er omheen doodmaken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:43 schreef Harajuku. het volgende:
Knakworsten hebben witte harde stukjes
Ik heb geen man die ermee dans.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die hoort iedereen in huis te hebben. Uit het blik, bordje, minuut magnetron, mayo, klaar.
Die zijn er wel. Er moeten kopieën van me zijn.quote:
Dat is een nobel streven!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
Ik zal ze zoeken en niet stoppen voordat ik ze gevonden heb.
Je hoofd tussen een bankschroef ook, maar daar hoor je me niet over.quote:
verzamel ze allemaal!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
Ik zal ze zoeken en niet stoppen voordat ik ze gevonden heb.
Zelfs geen ploatjes op ut internetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die zijn er wel. Er moeten kopieën van me zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |