Welkom in PUB, waar ouwe lullen zoals jij geen reet te zoeken hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waarom hebben jouw ouders geen kinderslot op de computer zitten?
zolang hij z'n condoom niet vergeet is er niks aan de hand!quote:
volgensmij moest je eerst je lul uit je broek hangen of heb ik dat mis?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef Dopeness het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan hoor, maar als ik zo even logisch nadenk, gok ik dat je je tong moet gebruiken. Kan iemand dit bevestigen ?????????
Oh, per ongeluk het <15 forum aangeklinkt. Ik vertrek weer. Groetjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Moos. het volgende:
[..]
Welkom in PUB, waar ouwe lullen zoals jij geen reet te zoeken hebben.
je moet jouw mond over die van haar doen en dan de hele zooi vacuüm zuigen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:35 schreef robocop33 het volgende:
[..]
volgensmij moest je eerst je lul uit je broek hangen of heb ik dat mis?
Laat die KLB reacties, aljeblieft, waar ze horen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oh, per ongeluk het <15 forum aangeklinkt. Ik vertrek weer. Groetjes.
Wat wil je als tip hebben voor het tongen, enige echte tip is genieten, meer kan ik niet zeggen ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:49 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Volgens mij heb ik hier maar een of twee echte tips gezien
Het gaat ook allemaal vanzelf, maar tips kun je wel geven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:50 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wat wil je als tip hebben voor het tongen, enige echte tip is genieten, meer kan ik niet zeggen ?
Ik schuur niet nee. Zie ik eruit als een Anti ofzo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:42 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]Jij gaat nooit met je vrienden uit ?
Toen ik een vriend had ging ik wel gewoon schuren /care, niemand ziet het als iedereen aan het dansen is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik schuur niet nee. Zie ik eruit als een Anti ofzo?
SLET!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:07 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Toen ik een vriend had ging ik wel gewoon schuren /care, niemand ziet het als iedereen aan het dansen is.
Ik hou wel van vrouwen die helpen bij het klussenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:07 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Toen ik een vriend had ging ik wel gewoon schuren /care, niemand ziet het als iedereen aan het dansen is.
Ah wat schattig met de pups van de buren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:29 schreef sheeshee het volgende:
17? Ik was 12Zegt ook weer iets over mij lol.
Mond langzaam opendoen.
Niet te snel gaan.
Niet kwijlen.
Geen rondjes draaien.
Verder gaat het gewoon vanzelf
Pupsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:41 schreef SuperDrollie het volgende:
[..]
Ah wat schattig met de pups van de buren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |