Niet dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee joh je krijgt die meiden echt aan de lijn en ze komen ook echt langs als je het vraagt!
Mwa, best lastig om dat vol te houden zeg maar. En je hebt een paar mensen nodig die een beetje helpen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een dag lang touwtrekken zit je daar toch zo overheen?
Ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik denkd at ze al diep in coma liggen...
dus..
eigenlijk kan het gewoon
Ja ik werd na 5 minuten al gekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, best lastig om dat vol te houden zeg maar. En je hebt een paar mensen nodig die een beetje helpen.
Nee hoor, ze zetten het met kleine lettertjes zelfs in beeld dat het niet die dames zijn die je aan de lijn krijgt, dus ze hebben je gewaarschuwd als je belt en je krijgt tante truus van 60 aan de lijn die aardappelen schilt met krulspelden inquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus niet.
Dat is zo nep trouwens.![]()
offtopic in een SC?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:16 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind D's offtopic geleuter vrij storend eigenlijk.
Welk precies?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:16 schreef Rauzer het volgende:
Haha, echt he. Geen moment van verslapping mogelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het is je gegund hoor
Ik weet hoeveel werk het was
Fopjequote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:16 schreef Rauzer het volgende:
Inderdaad. Ik zou dan ook echt pas bij 2000 stoppen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik werd na 5 minuten al gek. Maar in principe zou het best moeten kunnen
.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zetten het met kleine lettertjes zelfs in beeld dat het niet die dames zijn die je aan de lijn krijgt, dus ze hebben je gewaarschuwd als je belt en je krijgt tante truus van 60 aan de lijn die aardappelen schilt met krulspelden in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |